بازرگانی رنگ استخری پایه نانو

اطلاعات کلی درباره رنگ استخری پایه نانو

اطلاعات کلی درباره رنگ استخری پایه نانو

برای ساخت رنگ استخری پایه نانو از فناوری بر پایه نانو استفاده شده است. این تکنولوژی شرایط بسیار خوبی را در این رنگ ایجاد کرده که میتوان از آن با خیال راحت در فشار های هیدرولیکی استفاده نمود.
بسیار منعطف است و به هیچ عنوان شکسته نمیشود. به همین دلیل لازم نیست نگران پوسته پوسته شدن بعد از رنگ آمیزی و همچنین ایجاد ترک در آن شوید.
چسبندگی آن نیز بالا است و به خوبی درز بین بتن ها را پر میکند و نمیگذارد ترک بخورد.
در هر شرایط آب و هوایی میتوان از آن به دلیل سازگاری بالایی که دارد، استفاده کرد.
یکی دیگر از نکته های جالب این است که آن را میتوانید در طیف رنگی بسیار گسترده ای خریداری کنید. کیفیت و دوام در این مدل رنگ بسیار بالا است و به عنوان یک عایق محبوب به کار میرود.
همچنین استفاده از آن نیز آسان است.
به همین دلیل افراد برای رنگ استخری نوع بر پایه نانو را بیشتر پیشنهاد میکنند. بازرگانی رنگ پایه نانو ترنج برای ارائه این نوع رنگ آماده است تا آن را به صورت تک و عمده به فروش برساند.

رنگ های استخری پایه نانو ضد خزه و ضد جلبک و آبگریز که به دلیل کیفیت های بالای آن ها نسبت محصولات پیش از خود محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و در دبه های ۱۰ کیلویی و گالن های ۴ کیلویی بازرگانی رنگ استخری پایه نانو توسط مراکز معتبر انجام می شود.

جهت استفاده از یک دبه ده کیلویی چیزی معادل ۳۰ متر مربع را با ضخامت بسیار مناسبی پوشش می دهد یک لیتر آب را می بایستی با آن مخلط گردانید به عنوان حلال که توسط یک کارگر ساده نیز قابل انجام است و بر خلاف رنگ های استخری پایه حلالی که باید با تینر ترکیب گردند و بوی تندی دارند نحوه کار با ابن رنگ های پایه نانو بسیار آسان می باشد. و به راحتی به وسیله غلطک قابل انجام است.

بیشتر بخوانید :  خرید رنگ روغنی نیپون با کیفیت

قیمت انواع رنگ استخری پایه نانو

رنگ استخری پایه نانو

قیمت انواع رنگ استخری را میتوانید از فروشگاه ترنج استعلام کنید. در مورد رنگ استخری پایه نانو باید بگوییم شاید در نظر اول قیمت آن نسبت به سایر رنگ ها کمی بالاتر باشد؛ اما باید بگوییم زمانی که از این رنگ استفاده میکنید؛ به دلیل کیفیت بالا و همه ی آنچه در بالا به آن اشاره شد، عمر مفید طولانی تری دارد.
به همین دلیل شما برای یک مدت طولانی خیالتان از بابت اینکه لازم نیست مجددا برای حفاظت بهتر رنگ آمیزی کنید، راحت است.
به همین دلیل اینکه بخواهید آن را برای خرید انتخاب کنید بسیار معقول میباشد. شما همچنین میتوانید برای دریافت قیمت به صورت عمده نیز به سایت ترنج مراجعه کنید.
همچنین در زمان هایی از سال به دلیل تخفیفاتی که در مرکز پخش ترنج برای قیمت ها به صورت جشنواره های فصلی ارائه می گردد می توانید با قیمت های خیلی مناسب تری نسبت به سایر فصول سال جهت خرید اینترنتی و یا خرید آنلاین رنگ استخری پایه نانو اقدام نمایید و به طور معمول طی یک ۱۲ الی ۲۴ ساعت بنا به ساعت سفارش محصول مورد به دست مصرف کنندگان، سازندگان، پیمانکاران و کارفرمایان محترم خواهد رسید. که نشان از توانایی بالای توزیع بازرگانی رنگ استخری پایه نانو در شرکت ترنج دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.