خرید رنگ روغنی سحر از کارخانه

برای زیبا سازی هر چه بهتر ساختمان ها و دیوارهای داخلی و حتی دیواره های بیرونی و نمای ساختمان و نرده از رنگ روغنی استفاده می کنند، رنگ روغنی سحر از قدیمی ترین رنگ های ساختمان به حساب می آید که قدمت زیادی را داراست و از درب کارخانه در اختیار مشتریان قرار میدهد و خرید آسان را برای مشتریان در نظر می گیرد.

خرید رنگ روغنی سحر از کارخانه

مشخصات فیزیکی رنگ روغنی مات

مشخصات فیزیکی رنگ روغنی مات رنگ روغنی کاربرد مختلفی دارد و همان طور که از اسمش پیداست برای رنگ آمیزی دیوارها و آشپزخانه ها و چارچوب ها و پنجره و حتی نرده های بیرونی ساختمان ها کاربرد دارد و هر جایی که مستقیم به نور خورشید و یا بارش و باران تماس دارد میتوان استفاده کرد.

رنگ روغنی به دلیل وجود رنگ های گیاهی همچون سویا و برزک و یا پشم، یک محصولی را ایجاد کرده است که در برابر اکسید و زنگ زدگی بسیار مقاوم است و همین طور در مقابل آب نیز مقاومت میکند و اگر بر روی دیواره هایی که از رنگ روغنی استفاده شده آلودگی ایجاد شده باشد به راحتی قابل شستشو و قابل پاک شدن است، ولی در رنگ های پلاستیکی این مزیت ها وجود ندارد و برای مخفی کردن کثیفی باید دوباره به رنگ آمیزی آن پرداخت که هزینه بر است.

رنگ روغنی انواع مختلفی دارد مانند:

  • رنگ روغنی مات
  • رنگ روغنی شفاف
  • رنگ روغنی نیمه شفاف
بیشتر بخوانید :  قیمت رنگ استخری سحر 3.5 کیلویی

رنگ روغنی مات به دلیل زیبایی ظاهری که به دیواره ها و اجسام می دهد کاربرد بیشتری دارد و معمولا برای جاهایی که دارای موج و یا نقضی بر روی دیواره ها وجود دارد استفاده می شود؛ چون به خوبی آن نواقص را می پوشاند و همین طور عمر طولانی نیز دارد و در برابر آب و نور خورشید تغییر رنگ و یا اکسید نمی شود مخصوصا وقتی برای چارچوب ها و پنجره ها از رنگ روغنی مات استفاده شود مانع از اکسید شدن و زنگ زدگی می شود و یک لایه مات به سطوح و دیواره می دهد.

قیمت رنگ روغنی سحر در بازار عمده

قیمت رنگ روغنی سحر در بازار عمده رنگ روغنی سحر دارای تمام نوع هایی که در بالا ذکر شده است می باشد و دارای مرغوبیت بالایی است و قیمت آن با توجه به اندازه و بسته بندی و نوع آن کمی متفاوت است و معمولا در سطل های ٢ کیلویی و ۵ کیلویی و بیشتر قابل فروش است و صد در صد قیمت عمده آن نسبت به جزئی فروشی آن تفاوت زیادی دارد.

قیمت رنگ روغنی با توجه به موارد بالا گفته شده دارای قیمت های مختلفی است و شما برای اطلاع دقیق از قیمت رنگ روغنی میتوانید با کارشناسان مذکور ارتباط برقرار کنید.

1

  1. سلام …
    در مورد این محصول تاکنون و با این جزییات اطلاعاتی دریافت نکرده بودم … ارائه جزییات بیشتر در این زمینه می تواند در شفاف سازی کیفیت و فرایند تولید و بسته بندی و تنوع شبکه توزیع به بهترین شکل ممکن و در راستای اعتماد سازی در مصرف کننده، توسط این سایت در حال انجام است. بدیهی است که اعتبار تولید کننده با توجه به این موضوع بالا رفته و باعث میشه رقابت سالمی در جهت ارتقای کیفیت انجام بشه و بازار داخلی سکوی پرتاب صادرات و نام آوری تولیدکنندگاهن ایرانی در بازارهای بین المللی شود. امیدوارم با همین روند ادامه بدید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.