خرید مستقیم رنگ بافت دار نما

خرید مستقیم رنگ بافت دار نما به شیوه های مختلفی امکان پذیر است اما چگونگی کاهش هزینه ها و افزایش میزان سود در این روند اهمیت زیادی دارد. انتخاب رنگ مناسب برای نما و آشنایی با مزیت های آنها نقش مهمی در مدل های مورد استفاده در صنعت ساختمانی دارد. برای کسب آگاهی بیشتر در مورد رنگ اپوکسی و بافت دار نما با ما در این مطلب همراه شوید.

خرید مستقیم رنگ بافت دار نما

نکات کلیدی در انتخاب رنگ اپوکسی نما

نکات کلیدی در انتخاب رنگ اپوکسی نما رنگ اپوکسی به محصولاتی ترموست یا همان گرما سخت می گویند که از ترکیب رزین اپوکساید با هاردنرهای پلی آمید به دست می آیند. از این نوع رنگ ها در صنایع مختلفی استفاده می کنند. بیشترین کاربرد انواع رنگ اپوکسی در صنایع تولیدی با هدف افزایش مقاومت سطح مورد نظر در برابر خوردگی و حرارت است.
در صنعت ساختمانی نیز از رنگ های اپوکسی برای نما با حجم گسترده ای استفاده می کنند. مقاومت این محصولات در برابر تابش نور خورشید، عوامل جوی و بویژه رطوبت و آب از جمله دلایل استفاده از آنها به شمار می آیند.

از مزیت ها و ویژگی انواع رنگ اپوکسی نما می توان موارد زیر را نام برد:

  • امکان رنگ آمیزی به صورت یکپارچه و بدون درز
  • قابلیت چسبندگی بالا بر روی انواع سطوح سیمانی و آجری
  • ضد آب و امکان شتشوی آن بدون جدا شدن از سطح
  • ضد خش و قابلیت ترمیم آسان و کم هزینه
بیشتر بخوانید :  عایق ضد شوره نانو و خصوصیات خرید و قیمت آن

در هنگام استفاده از این نوع رنگ ها باید از ترکیب شدن مواد آن اطمینان کامل داشته باشید. همچنین باید قبل از هر گونه اقدامی سطح زیر کار مورد نظر برای رنگ کاری را کاملاً تمیز کرده باشید. توجه کنید که انتخاب رنگ باید بر اساس نوع ساختمان و همچنین شرایط محیطی باشد تا میزان کارآیی رنگ را افزایش دهید.

پخش مستقیم رنگ بافت دار نما

پخش مستقیم رنگ بافت دار نما رنگ بافت دار نما یکی دیگر از محصولات پرکاربرد در صنعت ساختمانی است که بر پایه رزین های اکریلیک آبی تولید می شوند. رنگ بافت دار از نظر طیف رنگی تنوع بسیار زیاد دارد که قابلیت استفاده از آن را بدون محدودیت کرده است. رنگ بافت دار ماسه ای، ملایم، پاپ کورنی و رنگ بافت دار نافذ مدل های پرکاربرد و پرطرفدار برای نمای ساختمان های مسکونی و تجاری به شمار می آیند.
توجه کنید که بعد از اعمال رنگ بر روی سطح مورد نظر 24 ساعت زمان مناسب برای خشک شدن بافت آن می باشد. بنابراین تا یک روز از انجام هر گونه عملیات دیگری بر روی سطح رنگ شده خودداری کنید.
امروزه خرید مستقیم و عمده انواع رنگ نما با قیمت رقابتی نیازمند شناخت بازار هدف و تامین کنندگان است. پخش رنگ نما به صورت آنلاین و در این مرکز محاسن و مزیت هایی مانند کاهش قیمت ها و دسترسی مستقیم به نمایندگی عمده را برای خریداران به همراه دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما