رنگ پودری الکترو استاتیک سفید براق و کاربرد آن

رنگ پودری الکترو استاتیک سفید براق و کاربرد آن

رنگ پودری الکترو استاتیک سفید براق در چندین سال اخیر در دسته رنگ های محبوبی قرار گرفته است که از دهه ۵۰ میلادی در آمریکا تولید شده است. تا امروز بسیاری افراد از رنگ الکترو استاتیکی پودری استفاده می کنند؛ البته در سال های دور با ترکیب پودر رزین اپوکسی، پیگمنت و چندین ماده دیگر رنگ پودری الکترو استاتیک سفید براق را تولید می کردند.

اما امروز به دلیل بالا بردن استاندارد و ایمن تر کردن محصول برای مشتریان، با استفاده از برخی واکنش های الکترو استاتیکی می توان این رنگ های پر کاربرد را تولید کرد.

صنعت رنگ الکترو استاتیکی پودری سفید براق بسیار رو به رشد است و روز به روز نیز در صدد افزایش میزان رضایتمندی مشتریان خود و همچنین کاربرد آن در صنعت می باشد.
به دلیل پودری بودن این رنگ ها، شیوه استفاده از رنگ الکترو استاتیکی پودری به دلیل داشتن ذرات بسیار ریز و همچنین خرده های کوچک رزین در حضور مشتری ترکیب شده و به صورت عمده در اختیار ایشان قرار می گیرد.

در نتیجه با استفاده از تپانچه های مخصوص برای رنگ پودری الکترو استاتیک سفید براق آن را بر روی قطعه مورد نیاز اجرا می کنند.

این رنگ ها در مدت زمان خیلی کم و با سرعت زیاد خشک می شوند.

پوشش دهی بالای رنگ پودری می تواند میزان گسترده ای از سطح مورد نظر را پوشش دهد.

بیشتر بخوانید :  مزایای خرید رنگ کوره ای الکترواستاتیک

از این رو رنگ پودری الکترو استاتیک سفید براق از آن دسته از رنگ های به صرفه است. کیفیت بالا، قیمت مناسب و اجرای آسان می تواند شرایط ایده آلی را برای مشتریان بوجود آورد.

رنگ پودری الکترو استاتیک سفید براق

مزایای استفاده از رنگ پودری الکترو استاتیک سفید براق

مزایای استفاده از رنگ پودری الکترو استاتیک سفید براق

از آنجایی که مزایای این رنگ می تواند تاثیر مستقیمی بر روی خرید مشتری داشته باشد، می توان موارد زیر را به عنوان مهم ترین دلایلی که باید رنگ پودری الکترو استاتیک سفید براق را خرید در نظر گرفت:
• به دلیل ترکیبات بهداشتی و مناسب، دوست دار محیط زیست است
• پوشش دهی بالا
• خشک شدن به سرعت
• نفوذ پذیری در نقاط غیر قابل دسترس
• مقاومت بالا در برابر ضربه و همچنین عمر طولانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.