شرایط قیمت آستر فوری کحالی ۳۰۰۰ در بازار

شرایط قیمت آستر فوری کحالی ۳۰۰۰ در بازار

 

قیمت آستر فوری کحالی ۳۰۰۰ از نظر کیفیت و زمان ثابت شدن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. زمانی که از یک آستر برای پوشش و ترمیم استفاده می کنید باید شرایط آب و هوایی منطقه ای که در آن زندگی می کنید را نیز بسنجید زیرا این موضوع رابطه مستقیمی با زمان خشک شدن آستر دارد.

آستر فوری کحالی ۳۰۰۰ که به بتونه سنگی ۳۰۰۰ نیز معروف می باشد، بر پایه رزین پلی استر و غیر اشباع تولید می شود و به نوعی یک محصول دو جزئی می باشد. آستر فوری کحالی ۳۰۰۰ باید حتما با یک هاردنر و یا خشک کننده مخصوص نیز ترکیب شود تا ویژگی های منحصر به فرد و مناسب یک بتوانه را داشته باشد.

از ویژگی هایی که در قیمت آستر فوری کحالی ۳۰۰۰ تاثیر دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• انعطاف پذیری بسیار بالا
• خشک شدن در مدت زمان سریع
• دوام بالا و سمباده خوری
• مقاوم در برابر شکنندگی
• پرکنندگی در کوتاه ترین زمان
• کشش بالا و روان بودن در هنگام سمباده کشیدن
در ادامه بیشتر در مورد ویژگی های آستر فوری کحالی ۳۰۰۰ صحبت خواهیم کرد.

قیمت آستر فوری کحالی 3000

چگونه می توان با آستر فوری کحالی ۳۰۰۰ کار کرد؟


چگونه می توان با آستر فوری کحالی ۳۰۰۰ کار کرد؟

روش مصرف کردن این آستر فوری نیز می تواند نتیجه کار را برای شما اثر بخش تر کند. از این رو زمانی که قصد دارید یک سطح را با استفاده از آستر تمیز کنید باید در نظر داشته باشید که سطح مورد نظر نیز باید تمیز باشد و از هرگونه آلودگی عاری باشد.

بیشتر بخوانید :  فروش عمده رنگ اتومبیل صادق کحالی

از طرف دیگر چربی زدایی نیز می تواند تاثیر زیادی در نتیجه آستر فوری کحالی ۳۰۰۰ داشته باشد. محتوی که درون قوطی وجود دارد با قیمت آستر فوری کحالی ۳۰۰۰ تاثیر مستقیم داشته و همچنین حدود ۲ الی ۳ درصد به ازای هر مقدار آستر خشک کن دارد که می توان آن را با آستر مخلوط کرده و سپس با استفاده از لیسه و کاردک می توان آن را بر روی سطح مورد نظر اضافه کرد.

به هیچ وجه از حرارت استفاده نکنید زیرا بخار ناشی از حرارت می تواند باعث ایجاد آتش سوزی شود، به طور غیر مستقیم می توان از حرارت برای خشک کردن در شرایط ضروری استفاده نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.