صادرکننده رنگ اپوکسی پلی آمید عمده

رنگ اپوکسی نسل جدید رنگ هایی می باشد که برای رنگ کردن فلزات استفاده می گردد و جایگزین مناسبی برای رنگ های موجود در بازار است. این رنگ دارای کیفیت بسیار بالا و کاربردهای گوناگونی می باشد و در کارخانجات و تاسیسات صنعتی و پروژه های ساختمانی و راه سازی کاربرد دارد و امروزه طرفداران زیادی را در سراسر دنیا به خود جذب نموده است. مجموعه ما مفتخر است به عنوان صادر کننده رنگ اپوکسی پلی آمید عمده فعالیت کند و مشتریان عزیز جهت استعلام قیمت رنگ اپوکسی می توانند با شماره های شرکت تماس حاصل نمایند.

صادرکننده رنگ اپوکسی پلی آمید عمده

ویژگی های رنگ اپوکسی پلی آمید

ویژگی های رنگ اپوکسی پلی آمید رنگ های اپوکسی در دو نوع اپوکسی پلی آمین و اپوکسی و پلی آمید تولید می گردد هر دو نوع رنگهای اپوکسی دارای کیفیت بالا مرغوبی هستند اما رنگ های اپوکسی پلی آمید برای مناطقی که دارای رطوبت بالا مانند مناطق شمالی کشور مناسب هستند و این رنگ ها مقاومت و استحکام و بی‌نظیری در برابر رطوبت و دارند اما رنگهای اپوکسی پلی آمین دارای مقاومت بالاتری در برابر مواد شیمیایی و اسیدی قلیایی و حلال های نفتی دارند.

رنگهای اپوکسی پلی آمید در دو نوع ضد زنگ اپوکسی، کولتار اپوکسی پلی آمید و پرایمر اپوکسی پلی آمید تولید می گردد و در رنگهای براق نیمه مات و ما در بازار عرضه می شود و متناسب با نیاز مصرف کننده استفاده می شود. در تولید رنگ های اپوکسی پلی آمید از کربنات ضد کف رزین اپوکسی تینر اپوکسی و غیره استفاده می شود این محصول بی نظیر به سبب داشتن وزن پایین و سبکی با شستشوی آسان آن رنگهای اپوکسی را به یک محصول بینظیر تبدیل نموده است.

بیشتر بخوانید :  فروش عمده رنگ اپوکسی فلزات

معمولا از رنگهای اپوکسی به عنوان لایه میانی و لایه نهایی بر روی انواع فلزات استفاده می‌شود کاربرد این محصول بی نظیر گستره وسیعی دارد و به صنایع مختلف از قبیل تاسیسات دریایی و زیردریایی خطوط لوله و مخازن فلزی و مکان های صنعتی و نیمه صنعتی پروژه های ساختمانی و راهسازی و غیر و در کل در هر فعالیتی که در آن فلز به کار برده شود این رنگ ها کاربرد دارد.

قیمت عمده رنگ اپوکسی پلی آمید

قیمت عمده رنگ اپوکسی پلی آمید در هنگام خرید رنگ اپوکسی باید دقت گردد این محصول از مکان‌های معتبر و برندهای به نام خریداری شود تا از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل گردد. همچنین مواد اولیه استفاده شده برای تولید این محصول مرغوب باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند باعث بالا رفتن کیفیت محصول نهایی شود. این مجموعه محصولات دیگری از قبیل ضد زنگ اپوکسی، اپوکسی زینک ریچ، رنگ اپوکسی پلی آمید، رنگ اپوکسی آهن، رنگ اپوکسی فلز را به بازار عرضه می‌کند و محصولات خود را با برندهای روناس، رنگین زره و الوان به فروش می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما