فروش رنگ اپوکسی قرمز پارلاق به صورت عمده

رنگ اپوکسی چیست؟

رنگ اپوکسی چیست؟
رنگ اپوکسی یکی از محصولات نوآورانه است. ترکیبات اصلی رنگ اپوکسی را دو عنصر هاردنر پلی آمید و رزین اپوکسی تشکیل می دهند.

استفاده از رنگ اپوکسی کمی تخصصی است و جهت بدست آوردن سطح صاف و یکدست، توصیه می شود از متخصصین این حوزه کمک گرفته شود. با وجود این که رنگ اپوکسی و فرآیند ساخت آن کمی پیچیده است، خوشبختانه در کشور ما، رنگ اپوکسی توسط شرکت پارلاق تولید می گردد.

فروش رنگ اپوکسی قرمز پارلاق، توسط این شرکت و همکاران آن صورت می گیرد.

کاربرد های رنگ اپوکسی

کاربرد های رنگ اپوکسی
شرکت پارلاق یکی از معتبر ترین تولید کنندگان رنگ اپوکسی صنعتی در ایران است.

رنگ اپوکسی از مقاومت بالایی در برابر سایش و خوردگی برخوردار است. البته اگر اپوکسی در معرض تابش شدید نور آفتاب قرار گیرد، به مرور زمان به صورت پوسته هایی از سطح جدا می شود. لذا استفاده از رنگ اپوکسی در فضا های باز و بیرونی توصیه نمی شود.

عمده جاهایی که می توان از رنگ اپوکسی در آن استفاده کرد شامل کف پارکینگ ها، کفپوش سالن های ورزشی، کف و دیواره های مراکز درمانی و بیمارستان ها، سالن و سایر فضاهای داخلی منازل است. پس از اعمال رنگ اپوکسی، با توجه به دمای محیط بین چند ساعت تا چند روز طول می کشد تا کاملا خشک و آماده استفاده گردد.

بیشتر بخوانید :  فروشنده برتر رنگ اپوکسی آهن عمده

در صورتی که سطح قبل از اعمال رنگ اپوکسی چرب، مرطوب یا کثیف باشد، ممکن است رنگ اپوکسی به آن نچسبیده و جدا شود.
کاربرد رنگ اپوکسی به پوشش کف و سطوح محدود نمی شود. انواعی از رنگ های اپوکسی با فرمولاسیون ویژه برای پوشاندن سطوح قطعات صنعتی، نیروگاهی، خودرو و وسایل نقلیه و …. استفاده می شود.

رنگ های اپوکسی کوره ای بعد از این که در معرض دمای بالا قرار بگیرند، از مقاومت بالایی برخوردار گشته و مدت زمان زیادی روی سطح باقی می مانند.

همچنین رنگ اپوکسی صنعتی، نوعی پوشش عایق و ضد زنگ ایجاد کرده و از فلزات و قطعات صنعتی در برابر رطوبت و سایر عوامل محیطی محافظت می نمایند. شرکت پارلاق با تولید طیف وسیعی از این نوع رنگ، مشتریان بسیاری داشته و آمار فروش رنگ اپوکسی قرمز پارلاق همواره رو به رشد بوده است.

رنگ اپوکسی قرمز چه خصوصیاتی دارد؟

رنگ اپوکسی قرمز، یک رنگ با خصوصیات منحصر به فرد است که برای پوشش دادن به سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رنگ دارای خصوصیاتی مانند مقاومت بالا در برابر خوردگی، حرارت و حتی اشعه UV است. همچنین، این رنگ دارای ویژگی ضد آب و ضد زنگ است که باعث می‌شود برای استفاده در محیط‌های مرطوب و خشک، مناسب باشد. رنگ اپوکسی قرمز، همچنین دارای شاخصه هایی مانند قابلیت تحمل فشار بالا و مقاومت در برابر خوردگی شیمیایی است که موجب می‌شود برای پوشش دادن به سطوح صنعتی، کاربردی باشد.

آیا رنگ اپوکسی قابل استفاده برای سطوح داخلی و خارجی است؟

رنگ اپوکسی یکی از پرکاربردترین رنگ‌های صنعتی است که برای پوشش سطوح داخلی و خارجی استفاده می‌شود. این رنگ دارای خصوصیاتی همچون مقاومت بالا در برابر آب، رطوبت، حرارت، خوردگی و سایر عوامل محیطی است که باعث می‌شود به عنوان یک رنگ پایدار و مقاوم در برابر شرایط سخت محیطی شناخته شود.در سطوح داخلی، رنگ اپوکسی برای پوشش سطوح سرامیکی، بتنی، فلزی و چوبی استفاده می‌شود. این رنگ به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی، رطوبت و حرارت، برای پوشش کف‌های صنعتی، پارکینگ‌ها، کارخانه‌ها و سایر مکان‌های با تردد بالا مناسب است.در سطوح خارجی، رنگ اپوکسی برای پوشش سطوح فلزی، بتنی و سرامیکی استفاده می‌شود. این رنگ به دلیل مقاومت بالا در برابر آب، خوردگی و حرارت، برای پوشش سازه‌های فلزی، پل‌ها، تابلوهای تبلیغاتی و سایر مکان‌های با تماس با عوامل محیطی مناسب است.بنابراین، می‌توان گفت که رنگ اپوکسی قابل استفاده برای سطوح داخلی و خارجی است و به دلیل مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی سخت، به عنوان یک رنگ پایدار و مقاوم شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید :  قیمت فروش مستقیم رنگ پلاستیک زیبا

مزیت های فروش رنگ اپوکسی قرمز پارلاق توسط ترنج چیست؟

مزیت های فروش رنگ اپوکسی قرمز پارلاق توسط ترنج چیست؟
رنگ اپوکسی قرمز، استفاده شده به عنوان کفپوش داخلی سالن.

یکی از درخواست های مکرر مشتریان ما، فروش رنگ اپوکسی قرمز پارلاق با قیمت کارخانه و تحویل غیر حضوری بود که اخیراً به خدمات ترنج افزوده شده است. ما ضمن ارائه گارانتی اصالت برای محصولات خود، گارانتی بهترین قیمت فروش رنگ اپوکسی قرمز پارلاق، را نیز ارائه می دهیم.

شما عزیزان می توانید از طریق مراجعه به صفحه فروشگاه، ضمن دریافت مشاوره تخصصی در زمینه رنگ و ملزومات آن، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

همکاران بخش لجستیک و ارسال بار ترنج نسبت به تحویل سریع و غیر حضوری محصولات خریداری شده اقدام می نمایند. لازم به ذکر است، خدمات پس از فروش رنگ اپوکسی قرمز پارلاق، توسط تیم تخصصی مشاوران فنی ما صورت می گیرد.

در صورتی که درباره نحوه استفاده و چگونگی حصول نتیجه بهتر سوالی دارید می توانید سوال خود را با ما مطرح کنید.

تیم تخصصی مشاوران فروش ترنجف آماده راهنمایی شما برای انتخاب بهترین محصولات هستند.

2

  1. همکاران بخش لجستیک و ارسال بار ترنج نسبت به تحویل سریع و غیر حضوری محصولات خریداری شده اقدام می نمایند…۱۰۰ کیلو رنگ اپوکسی قرمز با هاردنر و تینر سفارش بدیم چند روزه میرسه برای شیراز ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما