فروش عمده رنگ اپوکسی آهن

فروش عمده رنگ اپوکسی آهن در وهله اول توسط کارخانه های تولیدی این محصول شیمیایی انجام می شود که پس از تولید و بسته بندی اقدام به عرضه آن به بازار مصرف می کنند.

در این میان نمایندگی های پخش و فروش فعال در این زمینه نیز از مراکز فروش عمده رنگ اپوکسی اصل به شمار می آید.

فروش عمده رنگ اپوکسی آهن

رنگ اپوکسی آهن چه کاربردی دارد؟

رنگ اپوکسی آهن چه کاربردی دارد؟ رنگ اپوکسی آهن از جمله رنگ هایی می باشد که در صنعت کاربرد بسیار گسترده ای دارد از جمله کاربردهای این محصول به شرح زیر است:

  • سطوح فلزی بدنه ماشین آلات
  • سازه دریایی
  • مخازن خطوط
  • لوله تاسیسات داخلی و خارجی

ترکیبات معدنی مانند اکسید آهن میکایی که دارای عنصر اصلی آهن است یک نوع ترکیب معدنی محسوب می‌شود. این ترکیب علاوه بر نقش رنگدانه، خاصیت ضد خوردگی را به رنگ و پوشش نهایی می‌دهد. به دلیل ساختار لایه‌ای میکا نور فرابنفش از آن عبور نمی‌کند و کاملا غیر نفوذ و حالت محافظ را ایجاد می‌کند.

برای استفاده از این محصول می بایست شرایطی را مهیا نمود تا بهترین بازدهی را داشته باشد، از جمله این شرایط به این شرح است:

  • دمای محیط بین ۵ تا ۴۰ درجه سانتی‌گراد و درجه حرارت سطح رنگ آمیزی شونده ۱۰ تا ۴۵ درجه سانتی‌گراد باشد. دو جز رنگ و هاردنر آن باید ۳۰ دقیقه قبل از استفاده به طور کامل اختلاط یابد.
  • مواد مورد نیاز، اسپری هوا، اسپری بدون هوا، قلمو می‌باشد.
  • ابتدا تمامی وسائل با حلال تینر اپوکسی شسته شده و سپس باید دو جز رنگ پراکنش و اختلاط مناسبی یابد. حرکت اسپری به درستی به صورت موازی و مساوی به طوریکه هر بار نیمی از سطح رنگ شده قبلی پوشانده شود باید صورت گیرد.
  • سطوح و زوایای کوچک با دقت با قلمو رنگ آمیزی شود. جریان هوا در طی اعمال رنگ وجود داشته باشد.
  • درجه حرارت محیط و سطح کنترل شده باشد. رنگ اپوکسی آهن به عنوان رنگ دکوراتیو و پایانی توصیه نمی‌شود.
  • رنگ اپوکسی آهن به عنوان لایه میانی در پوشش‌های چندلایه مورد استفاده قرار می‌گیرد. مشکلات ناشی از خوردگی در صنایع سبب خسارات مالی و زیست محیطی زیادی می‌شود و از آن نمی‌توان چشم پوشی کرد. بنابراین استفاده از رنگ ضد خوردگی بسیار حائز اهمیت است.
بیشتر بخوانید :  فروشندگان رنگ اپوکسی پلی آمید ممتاز

مشخصات رنگ اپوکسی اصل چیست؟

مشخصات رنگ اپوکسی اصل چیست؟ رزین اپوکسی از بیس فنل A تهیه می‌گردد که برای کاربرد رنگ می‌تواند هاردنر پلی آمینی و یا پلی آمیدی داشته باشد.

جهت مقاومت بالای کفپوش اپوکسی در برابر شرایط جوی از هاردنر پلی آمیدی استفاده می‌شود. حال آنکه اضافه شدن آهن یا اکسید آهن به ترکیب آن می‌تواند خواص جدیدی را به آن دهد.

به عبارت دیگر، افزایش خواص شیمیایی آنها با اضافه شدن مشتقات آهن یعنی اکسید آهن صورت می‌گیرد. رزین اپوکسی به صورت ذاتی دارای چسبندگی عالی، دوام و سختی بالا است و در کل خواص محافظتی را داراست.

آهن در مقابل اکسیژن، رطوبت و ترکیبات نمک پایدار است و اکسید آهن میتواند خواص ضدخوردگی را به آن دهد. در شرایطی که سطح سازه‌ای که رنگ آمیزی نیاز دارد در معرض خطر خوردگی و زنگ زدگی است می‌توان از رنگ اپوکسی آهن استفاده کرد.

رنگ‌های اپوکسی آهن عموما دو جزئی است. زمانیکه رنگ آماده سازی شد حداکثر استفاده آن ۶ ساعت بعد است؛ بنابراین، باید به مقدار لازم و کافی جهت رنگ آمیزی در مدت مذکور، رنگ درست شود.

بعد از رنگ آمیزی به وسیله تبخیر حلال که عموما حلال آن تینر اپوکسی است، و واکنش‌های شیمیایی بین اجزا سخت شدن در آن صورت می‌گیرد. زمان خشک شدن سطحی آن حدود ۲ ساعت و خشک شدن عمقی ۵ ساعت می‌باشد. ضخامت فیلم خشک شده حدود ۷۰ میکرون پیشنهاد می‌شود.

تولید کننده رنگ اپوکسی آهن

تولید کننده رنگ اپوکسی آهن تولید رنگ اپوکسی کیلویی آهن توسط کارخانه های تولید کننده این محصول انجام می شود این مراکز در ابتدا متریال اولیه را وارد خط تولید می کنند و سپس به وسیله فرمولاسیون مخصوص اقدام به تولید این رنگ می کنند.

بیشتر بخوانید :  فروش عمده رنگ اپوکسی فلزات

البته در این زمینه مهندسان و نیروی کار کارآزموده ای فعالیت می کنند و موجب تولید محصولی با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی می شوند‌.

1

  1. سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارید؟ شعباتتون کجاست؟ خیلی خوب میشد اگه آدرس شعبات رو در مقالات ذکر میکردید تا برای خرید حضوری هم بتوانیم اقدام کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.