فروش عمده زینک ریچ اپوکسی دو جزیی

زینک ریچ اپوکسی دو جزیی

این محصول دارای دو جزء است و بر پایه رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمید ساخته شده، بیش از 90 درصد آن را پودر روی تشکیل داده است. فلز روی موجود در زینک ریچ اپوکسی با اکسیژن هوا در تماس است به روش حفاظت کاتدی خورده می شود بنابراین مانع خورده شدن سطح فلز زیرین اصلی می شود. قدرت حفاظت این آستر به قدری زیاد است که حتی بر روی سطوح که در آب غوطه ور هستند نیز قابل پوشش می باشد. اما کاریرد همزمان این آستر به همراه رنگ های آلکیدی توصیه نمی گردد زیرا ترکیب هر دو مواد موجب بروز پدیده صابونی شدن می شود.

فروش عمده زینک ریچ اپوکسی دو جزیی

ویژگی های زینک ریچ اپوکسی

ویژگی های زینک ریچ اپوکسی

خوردگی در سازه‌های فلزی یکی از پدیده‌هایی است که به خصوص در شرایط آب و هوایی مرطوب به طور طبیعی و خود به خودی رخ می دهد. بنابراین ضروی است برای جلوگیری از خوردگی وتخریب سازه های عظیمی فلزی از روش های حفاظتی بهره گرفت. به کارگیری رنگ‌ها و پوشش‌های غنی از روی (زینک ریچ) از جمله این روش هاست. از رنگ های زینک – اپوکسی از سال های 1800 میلادی تا به کنون در صنایع مختلف نظیر پتروشیمی، عرشه کشتی‌ها و تأسیسات تصفیه فاضلاب استفاده شده است.

روی موجود در فرمولاسیون زینک ریچ اپوکسی موجب مقاومت خوردگی بالا آن می شود. وجود رزین اپوکسی باعث چسبندگی عالی بروی سطوح فلزی و فولادی شده است. ویژگی هایی همچون مقاومت شیمیایی مناسب، سختی بالا و مقاومت سایشی و مکانیکی آن موجحب شده تا از آن به عنوان آستر ضد خوردگی فوق العاده حتی در سخت ترین شرایط جوی و آب و هوایی استفاده کرد زیرا در برابر نور و رطوبت مقاوم است. بنابراین قابل استفاده فضای باز است.

بیشتر بخوانید :  قیمت فروش زینک ریچ اپوکسی دو جزیی

این محصول مقاومت شیمیایی عالی در برابر محیط های قلیایی و اسیدی دارد. بنابراین با پوشش سازه های فلزی همچون پلها، سولهای صنعتی،خطوط لوله و انتقال، تجهیزات هیدرو مکانیکال، مخازن، تجهیزات مدفون در خاک و مغروق در آب شیرین همچون تأسیسات تصفیه فاضلاب و فرآیندهای شیمیایی و همچنین کلیه سازه ها فلزی در مناطق ساحلی و OFF SHORE به طولانی مدت از آنها در برابر خوردگی محافظت کرد.

راهنمای انتخاب بهترین زینک ریچ اپوکسی

راهنمای انتخاب بهترین زینک ریچ اپوکسی

توصیه می شود برای انتخاب زینک ریچ اپوکسی باکیفیت به چند مورد توجه کرد:

  • حلال می تواند شامل تینر اپوکسی MTN-888 می باشد.
  • رنگبندی
  • تعداد اجزا: دو جزیی شامل اپوکسی و هاردنر پلی آمید می باشد.
  • بسته بندی: گالن یا حلب، کوارت
  • درصد حجمی مواد جامد
  • زمان لازم برای اجرای لایه بعدی در دمای 25 درجه سانتی گراد
  • مدت زمان خشک شدن برای جابه جایی در دمای 25 درجه سانتی گراد
  • مدت زمان خشک شدن کامل در 25 درجه سانتی گراد
  • عمر مفید رنگ بعد از مخلوط کردن در 25 درجه سانتی گراد
  • نسبت مخلوط رنگ و هاردنر

نکات ايمنی : توصيه می گردد حتی الامکان در فضاهای بسته استفاده نشود و در صورت استفاده، محیط ازتهویه مناسب برخوردار باشد همچنین هنگام کار از تنفس مداوم بخارات حلال اين رنگ پرهیز کرده و از لوازم ايمنی مناسب استفاده از قبیل دستکش، عینک وماسک استفاده شود. اين رنگ قابل اشتعال بوده و باید دور از حرارت، جرقه و شعله نگهداری شود و در صورت تماس با پوست و چشم با آب فراوان شست شو گردد.

مرجع خرید زینک ریچ اپوکسی دو جزیی

مرجع خرید زینک ریچ اپوکسی دو جزیی

انواع رنگ زینک ریچ های دوجزئی باکیفیت در سطوح کیفیتی متفاوتی توسط کارخانه های متعددی تولید و روانه بازار می شود.بنابراین دامنه قیمت وسیعی دارند. همه کارخانجات در شهرهای مختلف نمایندگی خاص خود را دارند. به طور کلی خریداری محصولات به طور عمده از نمایندگی به صرفه تر است.جهت خرید زینک ریچ اپوکسی های دوجزئی بهتر است چک لیستی از ویژگی های فنی محصول مورد نیاز خودتان را تهیه کنید و با راهنمایی نمایندگی کارخانجات تولید کننده محصولی با قیمت و کیفیت مطلوب خود خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید :  فروش بهترین زینک ریچ اپوکسی دوجزئی

در زیر به چند مورد از تولید کنندگان و عرضه کنندگان بهترین زینک ریچ اپوکسی اشاره شده است با مراجعه به سایت ها می توان اطلاعات بیشتری کسب نمایید:

  • الوان
  • روناس
  • رنگین زره
  • مشکات
  • صباشیمی
  • رانا کیمیا
  • مرکز پخش رنگ نیپون

پخش کننده زینک ریچ اپوکسی درصد بالا

پخش کننده زینک ریچ اپوکسی درصد بالا
زینک ریچ نوعی ضد زنگ اپوکسی است که بر پایه پودر روی تولید شده و از نوع دو جزئی می باشد. این محصول براقیت مات دارد و برای حفاظت از سطوح فولادی و فلزی در برابر رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در سال های اخیر با توجه به اینکه کیفیت بالایی دارد توانسته است محبوبیت بسیار زیادی در بازار به دست آورد. اگر به پرفروش ترین مغازه های بازار رنگ و ضد زنگ بروید مشاهده خواهید کرد که یکی از محصولات محبوب و همیشگی آنها آستر زینک ریچ اپوکسی است. البته انتخاب یک شرکت مناسب برای خرید محصولات تأثیر بسیار زیادی در میزان فروش آینده آنها خواهد داشت. بهترین پخش کننده محصولات شرکت رنگ ترنج است.

کاربردهای زینک ریچ اپوکسی

کاربردهای زینک ریچ اپوکسی

معمولا از این محصول برای حفاظت سطوح فولادی و فلزی در برابر آسیبهای مختلف مانند رطوبت، آب شور، محیط های صنعتی و دریایی استفاده می شود. با توجه به اینکه آستر زینک ریچ اپوکسی به شیوه کاتدی عمل می کند به شدت می تواند از خوردگی سطوح جلوگیری به عمل آورد. این کاربرد ها زمانی رقم می‌خورند که کیفیت محصول در سطح قابل قبولی باشد و کیفیت محصول هم زمانی تضمین می شود که آن از شرکتهای مانند رنگ ترنج که معتبر هستند خریداری شده باشد. شما میتوانید این محصولات را با ارزان ترین و بالاترین کیفیت از رنگ ترنج بخرید و از فروش آنها در آینده سود ببرید.

بیشتر بخوانید :  عرضه انواع زينك ريچ اپوكسی

تولید کنندگان ضد زنگ اپوکسی ایران

تولید کنندگان ضد زنگ اپوکسی ایران
در کشور ما تولید کنندگان ضد زنگ اپوکسی شاید زیاد باشند اما این که کدام یک از آنها محصولات ارزان قیمت و با کیفیت تولید کند مسئله اصلی است. همان طور که در خلال مطلب به این موضوع پرداختیم برای خرید عمده قطعاً شرکت رنگ ترنج بهترین گزینه محسوب می شود چرا که هم در میان مردم شهرت دارد و از طرف دیگر قیمت بسیار مناسبی هم در مقایسه با محصولات مشابه دارد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت اینترنتی این شرکت محصولات آنها را مشاهده کرده و در صورت نیاز نسبت به خریداری آن ها اقدام کنید.

 

1

  1. سلام خدمت شما ، مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود حتی اگر کسی قصد خرید هم نداشته باشد فقط با مطالعه مقالات سایت شما اطلاعات بسیاری کسب میکند. لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید.ممنونم از سایت کاملتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.