قیمت رنگ روغنی صنعتی اپوکسی

رنگ های روغنی صنعتی آپوکسی از جمله آشنا ترین رنگ ها در بین انواع مختلف رنگ است. این رنگ ها بخاطر کیفیت بالای خود متقاضیان زیادی دارند. اگر شما نیز به عنوان خریدار این رنگ ها در حال مطالعه این متن هستید و به دنبال اطلاع از قیمت رنگ صنعتی آپوکسی هستید، پس لطفا متن زیر را تا انتها مطالعه کنید.

قیمت رنگ روغنی صنعتی اپوکسی

مشخصات فنی رنگ روغنی اپوکسی

مشخصات فنی رنگ روغنی اپوکسیرنگ های روغنی از جمله رنگ های پرکاربرد در بین انواع مختلف رنگ ها است. و در موارد بسیار زیادی کاربرد دارد. رنگ روغنی اپوکسی از جمله رنگ هایی است که ان روزها بخاطر مشخصات خاصی که دارد، طرفداران بسیاری پیدا کرده است.
از جمله مشخصات و خوصوصیات رنگ های روغنی اپوکسی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تنوع رنگی بالا
  • قابل شستشو بودن
  • قابل استفاده بر روی سطوح مختلف از جمله: فلز، چوب، سیمان، و…
  • دوام عمر بالا
  • آنتی باکتریال بودن و داشتن خواص ضدمیکروبی
  • مقاومت بالا در برابر عوامل آب و هوایی مثل سرما و گرما
  • و…

و همه این مشخصات موجب آن شده است که خرید رنگ روغنی یک خرید مقرون به صرفه باشد و شما را از رنگ کردن های مجدد بی نیاز کند.

چگونه می‌توانم رنگ روغنی صنعتی اپوکسی را به درستی بر روی سطوح مختلف اعم از فلزی، بتنی و چوبی استفاده کنم؟

برای استفاده درست از رنگ روغنی صنعتی اپوکسی بر روی سطوح مختلف، ابتدا باید سطح را به درستی آماده کنید.

بیشتر بخوانید :  قیمت خرید رنگ اپوکسی استخر

سطوح فلزی  را عاری از روغن، چربی و زنگ خوردگی  نمایید و سپس سطح را با صفحه سنگزنی یا پوشش دهی مرسوم آماده نمایید.

در آماده سازی سطوح بتنی، باید آن را از خاک، گرد و غبار و روغن پاک کنید.

در مهیا سازی سطوح چوبی، می بایستی کاملا مواد از چربی، گرد و غبار و روغن تمیز شود و در مرحله بعدی با سنباده زنی سطح را ایده آل نمایند.

پس از آماده کردن سطح، باید رنگ روغنی صنعتی اپوکسی را به درستی مخلوط کنید و با استفاده از قلم مو، برس یا رولر روی سطح رنگ بزنید.

برای سطوح فلزی و بتنی، باید حداقل دو لایه رنگ روی سطح بزنید و برای سطوح چوبی، ممکن است نیاز به سه لایه رنگ باشد. باید منتظر بمانید تا هر لایه رنگ خشک شود قبل از اعمال لایه بعدی.در نهایت، باید منتظر بمانید تا رنگ به طور کامل خشک شود و سپس سطح را با سنباده شماره استاندارد برای هر متریال نام برده شده آماده کنید.

این کار به شما کمک می کند تا سطح را صاف و بدون خط و خش کنید و به نتیجه نهایی بهتری برسید.با رعایت این مراحل، می توانید رنگ روغنی صنعتی اپوکسی را به درستی بر روی سطوح مختلف اعم از فلزی، بتنی و چوبی استفاده کنید.

چگونه یک رنگ روغنی خوب خریداری کنیم؟

چگونه یک رنگ روغنی خوب خریداری کنیم؟اگر به عنوان خریدار رنگ های روغنی در حال مطالعه این متن باشید مسلما یکی از سوالات اصلی شما این خواهد بود که چگونه می توان یک رنگ روغنی خوب و با کیفیت خریداری کرد؟
مسلما این یکی از سوالات اصلی هر خریدار رنگ روغنی خواهد بود، چرا که در خرید کیفیت حرف اول را می زند. شما با خرید یک رنگ باکیفیت دوام کار خود را تضمین کرده اید و از رنگ زدن های دوباره و مکرر بی نیاز می شوید.
شما برای خرید یک رنگ روغنی خوب باید به مواردی توجه کنید. از جمله اینکه: هنگام خرید حتما از برندها و نمایندگی های معتبر خرید کنید، رنگ روغنی باید غلظت مناسب داشته باشد، هنگام کار به صورت پلاستیکی نباشد، و…
شما بادانستن نکات و خرید از مراکز معتبر می توانید یک محصول با کیفیت را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید :  فروش عمده رنگ اپوکسی آهن

قیمت هر کیلو رنگ روغنی در کشور

قیمت هر کیلو رنگ روغنی در کشوردرست است که رنگ های روغنی از جمله بهترین انواع رنگ ها است. اما همین بهترین بودن قیمت متفاوت را هم به همراه دارد. و خریداران این رنگ ها به دنبال آن هستند که قیمت هرکیلو رنگ روغنی در کشور را بدانند و بهترین کیفیت را با بهترین قیمت ممکن خریداری کنند.
هنگام قیمت گذاری بر روی این رنگ ها عوامل متعددی در قیمت گذاری دخیل هستند. از جمله اینکه قیمت رنگ به انواع آن نیز بستگی دارد. مثلا قیمت رنگ اپوکسی چوب با قیمت رنگ ساختمانی اپوکسی متفاوت است.
شما برای اطلاع از آخرین قیمت این محصول می توانید به سایت های آنلاین فروش این رنگ ها مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.