قیمت نهایی رنگ اپوکسی دریایی ایرانی

 

رنگ اپوکسی دریایی ایرانی نوعی رنگ است که جهت جلوگیری از خوردگی تمام سازه هایی که در دریا کاربرد دارند استفاده می شود.

هم چنین برای محافظت در برابر اب دریا هم مفید است و کاربرد زیادی دارد. برای دانستن قیمت نهایی و خرید رنگ اپوکسی می توانید به دفاتر فروش و یا سایت کارخانه رنگ رجوع کنید.

قیمت نهایی رنگ اپوکسی دریایی ایرانی

دلیل استفاده از رنگ اپوکسی دریایی به عنوان رنگ رویه

دلیل استفاده از رنگ اپوکسی دریایی به عنوان رنگ رویه

رنگ های اپوکسی رنگ هایی هستند که به جهت دارا بودن خاصیت پوشش دهندگی بالا و همچنین مقاومت زیادی که در برابر نور خورشید و اب های شور و شیرین دارند در ساخت انواع کشتی ها، قایق ها، نفت کش ها و تمام تجهیزاتی که در دریا کاربرد دارند استفاده می شود.

این رنگ ه به دلیل خواصی که دارند موجب صرفه جویی زیادی در صنعت کشتی سازی می شود.

اب دریا که دارای املاح فراوانی می باشد یکی از بهترین محیط ها برای خوردگی فلزات می باشد. با توجه به اینکه اکثر کشتی ها مخصوصا کشتی های حمل بار مدت زمان زیادی در معرض این محیط قرار می گیرند مستعد خوردگی می باشند.

رنگ های اپوکسی دریایی با توجه به مقاومتی که در برابر رطوبت و اب های شور و شیرین دارد، بهترین پوشش برای جلوگیری خوردگی کشتی ها می باشد و هنگام ساخت کشتی ها به عنوان لایه اخر بدنه کشتی استفاده می شود.

بیشتر بخوانید :  مراکز فروش رنگ اپوکسی فلز مرغوب

به همین دلیل رنگ های اپوکسی مورد استقبال صنعت کشتی سازی قرار گرفته است. از طرفی باعث صرفه جویی زیادی در ساخت و تجهیزات کشتی می شود و صرفه اقتصادی دارد. زمانی که خزه ها به سطح کشتی می چسبند باعث خوردگی  افزایش مصرف سوخت کشتی می شود همچنین سرعت کشتی را نیز کاهش می دهند به همین دلیل از زنگ اپوکسی در بدنه کشتی هااستفاده می کنند تا از این مشکلات جلوگیری شود.

یکی دیگر از دلایل استفاده از رنگ اپوکسی در ساخت کشتی ها زیبایی است که این رنگ ها به کشتی می دهد. در واقع باعث می شود کشتی بهتر جلوه کند و نمای زیبایی داشته باشد. هم چنین این رنگ در برابر سایندگی و خطراتی که در دریا وجود دارد بسیار مقاوم بوده و باعث جلوگیری از خوردگی می شود.

 

روش خرید ارزانترین رنگ اپوکسی دریایی

روش خرید ارزانترین رنگ اپوکسی دریایی با توجه به فواید زیادی که برای رنگ های اپوکسی گفته شد در صنعت کشتی سازی و تجهیزات دریایی، رنگ های اپوکسی کاربرد زیادی دارند و از اهمیت بالایی برخوردارند.

به همین دلیل مورد استقبال صنایع دریایی قرار گرفته اند. برای خریدن ارزانترین رنگ اپوکسی می توانید به مراکز فروش این نوع رنگ یا سایت های فروش نمایندگی ها رجوع کنید تا از اخرین قیمت ها با خبر شوید.

رنگ دریایی اپوکسی چه برندی بهتر است؟

برند های مناسب رنگ دریایی الوان ، پارس پامچال، سحر و ترنج و . . . می باشنذ که درادامه به بررسی برند پامچال می پردازیم.
رنگ های اپوکسی دارای تناژ های مختلفی می‌ باشند که امکان استفاده و به‌کارگیری از آن ها را برای موقعیت های مکانی مختلف فراهم می آورند . قیمت رنگ دریایی پامچال با توجه به میزان تقاضایی که در سایت دارا است، از میزان منصفانه تری برخوردار است. لذا انتخاب و خرید این رنگ برای متقاضیان آن، جذاب خواهد بود. رنگ دریایی موردنظر می‌ تواند با اعمال در کف مکان های بهداشتی و درمانی، مزایای متعددی را در پی داشته باشد. این رنگ ضمن اثرگذاری در تلطیف روحیه افراد، می‌ تواند آرام بخشی فوق‌العاده ای برای روحیه بیماران در مراکز درمانی سبب ساز شود.

بیشتر بخوانید :  فروش انواع اپوکسی زینک ریچ

رنگ اپوکسی با داشتن کیفیت عالی در زمینه ماندگاری محصول در کف های سیمانی، سرامیکی و… انتخابی مناسب برای خرید می‌ باشد. لذا در صورت تمایل به تهیه رنگ دریایی این محصول، بهتر است قیمت رنگ دریایی پامچال را در سایت بررسی نمایید. با این وجود، هزینه تهیه و خرید براساس حجم موردنیاز رنگ مزبور، قابل بررسی می‌ باشد.

قیمت رنگ دریایی پامچال

در سایت مزبور، اصل بودن رنگ اپوکسی، یک امری مهمی می‌ باشد که توسط متقاضیان قابل پیگیری است. ارائه رنگ هایی با تناژ دریایی برای متقاضیان خاص این محصول، در کیفیت عالی انجام می‌ شود.

صرفا قیمت رنگ دریایی پامچال در نوع اپوکسی، می‌ تواند بالاترین میزان را نسبت به نوع ساده آن داشته باشد. اما شما با بررسی قیمت های اصل این محصول و بالطبع توجه به حجم مورد نیاز، انتخاب سریع تر و بهتری را خواهید داشت.

این محصول برای متقاضیانی که حجم بالایی را در نوع عمده خواهان هستند، با قیمت بسیار مناسبی ارائه می‌ شود. برای بررسی میزان حجم موجود در داخل بسته‌بندی های رنگ موردنظر و بررسی صحت منصفانه بودن قیمت رنگ دریایی پامچال، توصیه می‌ شود مراجعه به سایت را در اولویت کاری خود قرار دهید.

در این صورت می‌ توانید از متریال تک جزئی یا دو جزئی رنگ منتخب، آگاهی حاصل کرده و خرید خود را اصولی پیش ببرید. طبعا میزان قیمت ارائه شده برای متریال های مختلف این محصول، از تفاوت قابل توجهی برخوردار است.

2

    • بله از رنگ های دریایی می توان با رعایت اصول فنی مهندسی در سایر بدنه های در معرض آب نیز استفاده نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.