مزایای خرید رنگ کوره ای الکترواستاتیک

مزایای خرید رنگ کوره ای الکترواستاتیک

فروش و خرید رنگ کوره ای الکترواستاتیک ابتدا به اسم رنگ پودری انجام می شد. دلیل آن هم نحوه رنگ ریزی بود. ابتدا قطعه را داغ می کردند و سپس داخل پودر رنگ فرو می بردند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

امروزه در زمان خرید رنگ کوره ای الکترواستاتیک را برای نام آن می گوییم. این نام گذاری هم به خاطر مراحل اجرای نقاشی است.

به دلیل وجود نیروی الکترواستاتیکی بین رنگ که دارای بار منفی و سطح مورد نظر که دارای باز مثبت است، به این رنگ، الکترواستاتیک گفته می شود. پس از مرحله پاشش رنگ که توسط وسیله خاصی انجام می شود، قطعه داخل یک کوره تا دمای ۲۵۰-۲۰۰ درجه سانتی گراد حرارت می بیند تا مقاوم و سیقلی شود.
خرید رنگ کوره ای الکترواستاتیک در دو مدل پودری و مایع عرضه می شود که مدل پودری هزینه تمام شده کم تری نسبت به مایع دارد. زیرا در رنگ مایع شما نیاز به خرید یک حلال نیز دارید و به صورت پیستوله یا کمپرس بر سطح مورد نظر پاچیده می شود.

مزایای خرید رنگ کوره ای الکترواستاتیک

مزایای خرید رنگ کوره ای الکترواستاتیک

از مزایای این رنگ می توان به سطح صاف و محکم بودن آن نسبت به مواد شیمیایی، سایش و آب و هوا و … اشاره کرد. به علاوه این رنگ ها خاصیت ضد زنگ زدگی نیز دارند که کاربرد خرید رنگ کوره ای الکترواستاتیک را تا صنایع مختلف مثل اتومبیل سازی، لوازم خانگی و… گسترش می دهد.
برای صنایع فلزی بهترین گزینه خرید رنگ کوره ای الکترواستاتیک است.

بیشتر بخوانید :  پایین ترین قیمت رنگ اکریلیک ساختمان سیلیکون

این رنگ ها گرد و غبار و حتی چربی را به خود جذب نمی کنند و به راحتی و با یک دستمال کشیدن تمیز می شوند. رنگ کوره ای الکترواستاتیک سطح رنگ را صاف و یکدست می کند و رنگی بی عیب تحویل می دهد که به دلیل فاصله کم ذرات رنگ، از نفوذ باکتری و ویروس نیز جلوگیری می کند.

این رنگ ها مانند یک جسم پیوسته بوده و نتیجه ای ظریف و دقیق می دهند. همه زمان داخل کوره ماندن با توجه به رنگ، از ۱۰ دقیقه تا ۱۷ دقیقه است و زمان کوتاهی برای خشک شدن لازم دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.