مزیت های خرید عمده رنگ صنعتی حکیمیان به قیمت کارخانه

مزیت های خرید عمده رنگ صنعتی حکیمیان به قیمت کارخانه

مزیت های خرید عمده رنگ صنعتی حکیمیان به قیمت کارخانه

مجتمع صنعتی حکیمیان سال ها است که تولید کفپوش، پلکسی، رنگ های صنعتی و ساختمانی و … فعالیت دارد. رنگ ها به دو دسته عمده رنگ های صنعتی و ساختمانی تقسیم می شوند.

رنگ های صنعتی برای جلوگیری از خوردگی لوله ها در صنایع گاز، پتروشیمی، صنایع مرتبط با فرآوری مواد غذایی، ادوات و ماشین آلات کشاورزی و خودرو به کار می روند. مهمترین تفاوت رنگ های صنعتی و ساختمانی در کاربرد و تنوع است. رنگ های صنعتی دارای کاربردهای متنوع تر می باشند. اما تنوع در رنگ های ساختمانی بسیار بیشتر است.

اهمیت رنگ های صنعتی بسیار زیاد است. علاوه بر این در کاربردهای صنعتی میزان مصرف رنگ بسیار بالاست. به دلیل مدیریت هزینه ها امکان خرید عمده رنگ ضروری است.

ما با کمک تیم خود خرید عمده رنگ صنعتی حکیمیان به قیمت کارخانه را برای مشتریان خود فراهم کرده ایم. مزیت های خرید عمده رنگ صنعتی حکیمیان به قیمت کارخانه بسیار است.

ما در این بخش دلایل اصلی تیم خود برای افزودن بخش خرید عمده رنگ صنعتی حکیمیان به قیمت کارخانه به این مجموعه بازگو خواهیم کرد.

اهداف خرید عمده رنگ صنعتی حکیمیان به قیمت کارخانه

اهداف خرید عمده رنگ صنعتی حکیمیان به قیمت کارخانه

بالا بودن کیفیت رنگ صنعتی حکیمیان سبب افزایش تقاضا شده است. در کشور ما افزایش تقاضا به معنی بالا رفتن قیمت محصول است. اما خرید عمده رنگ صنعتی حکیمیان به قیمت کارخانه می تواند دست دلال را قطع کند.

ما در این بخش بیشتر به رضایت مشتریان می اندیشیدیم. به همین دلیل خرید عمده رنگ صنعتی حکیمیان به قیمت کارخانه امتیازی ویژه برای مشتریان است.

بیشتر بخوانید :  مرکز پخش اپوکسی زینک ریچ دوجزئی

مشتریان با مراجعه به سایت ما و انتخاب گزینه خرید عمده رنگ صنعتی حکیمیان به قیمت کارخانه می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری رنگ دلخواه خود را انتخاب کنند. علاوه بر این می توانند به هر تعداد که تمایل دارند رنگ را انتخاب کنند. با توجه به فروش بدون واسط و با همان قیمت خرید از کارخانه شما می توانید اطمینان داشته باشید که خرید عمده رنگ صنعتی حکیمیان به قیمت کارخانه از مجموعه ما برگ برنده برای کسب و کار شما است.

انواع رنگ صنعتی

رنگ های صنعتی در سه گروه مختلف به فروش می رسند. ما در مجموعه خود امکان خرید عمده رنگ صنعتی حکیمیان به قیمت کارخانه برای هر سه نوع رنگ را قرار داده¬ایم. به همین دلیل علاوه بر صرفه اقتصادی ما آزادی انتخاب را برای شما ایجاد کرده ایم. انواع رنگ های صنعتی قابل عرضه در مجموعه ما در این سه دسته قرار دارند.

رنگ اپوکسی

این نوع رنگ ها دارای موادی مانند پلی امید و پلی آمین هستند. این مواد سبب می شوند که چسبندگی و مقاومت رنگ های اپوکسی در برابر حلال های شیمیایی و خوردگی و سایش بسیار زیاد باشد. ای نوع رنگ ها برای محیط های مرطوب و شرجی بسیار مناسب هستند.

 رنگ های پلی یورتان

این رنگ ها دارای پایه رزینی می باشند. سخت کننده به کار رفته در این مدل از رنگ های صنعتی، ایزوسیانات است. این رنگ دارای مقاومت مکانیکی و شیمیایی بسیار خوبی هستند.

علاوه بر این مقاومت این نوع رنگ در برابر اشعه فرابنفش ناشی از تابش خورشید زیاد است. این رنگ از ثبات طولانی برخوردار است.

بیشتر بخوانید :  قیمت رنگ اتومبیل ۹۰۰۵ کحالی خوش در بازار

 رنگ ترموپلاست

این نوع رنگ نیز دارای پایه رزینی است. در این رنگ از پیگمنت های ضد سایش و ضد خوردگی استفاده شده است. مقاومت شیمیایی این رنگ ها بسیار بالا است. و سازگاری بسیار خوبی با انواع مختلف از شرایط آب و هوایی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما