معروفترین رنگ اپوکسی درجه ۱

آشنایی با مراحل ساخت رنگ اپوکسی

آشنایی با مراحل ساخت رنگ اپوکسی

رنگ اپوکسی درجه ۱ از دو ماده مختلف تشکیل شده است. این دو ماده مختلف رزین و سخت کننده میباشد. در انتهای رزین یک گروه اپوکساید وجود دارد. سخت کننده نیز از دو نوع سیکلو آمید تشکیل شده است که نقش چسبندگی در رنگ را برعهده دارد.
در اثر واکنش بین این دو ماده رنگ نهایی حاصل میشود. مراحل آماده سازی آن نیز به این صورت است که رزین و سخت کننده پس از پخت با هم مخلوط میشوند تا در نهایت پس از یک زمان مشخص بین آنها پیوند برقرار شود. واکنش بین آنها نیز از نوع شیمیایی میباشد.

این رنگ به خاطر ساختار شیمیایی خود دارای مقاومت شیمیایی و گرمایی، چسبندگی و همچنین مقاومت الکتریکی بسیار خوبی است. نکته ی بسیار مهمی که در مراحل ساخت آن وجود دارد این است که باید نسبت های مورد نظر را به میزان درست با هم ترکیب کرد تا در نهایت رنگ بتواند به خوبی عمل کند.

از این رنگ مخصوصا به عنوان ضد زنگ استفاده میشود پس کیفیت آن بسیار مهم میباشد. در واقع ضد زنگ دو جزئی اپوکسی معمولا به رنگ طوسی با رال رنگ ۷۰۰۰ یا ۷۰۳۵ می باشد که به عنوان ضد زنگ برای حتی رنگ رویه اپوکسی و رنگ رویه پلی اورتان مات ، نیمه مات و براق نیز استفاده زیادی دارد ، چرا که رنگ رویه پلی اورتان چسبندگی لازم را به سطوح ندارد و به اصطلاح رنگ رویه پلی اورتان، بدون این که قبل از آن ضد زنگ اپوکسی بر روی سطح اعمال گردد؛ از روی سطح بلند می شود یا ریزش دارد؛ اگر به دنبال معروفترین رنگ اپوکسی هستید میتوانید به فروشگاه ترنج مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید :  فروش عمده رنگ اپوکسی فلزات

فروشنده رنگ اپوکسی درجه ۱

رنگ اپوکسی درجه ۱

رنگ اپوکسی درجه ۱ براق و یا نیمه براق با مارک کارخانه های معروف کشور در گالن های ۵ کیلویی که یک کیلوی آن هاردنر است و حلب های ۲۰ کیلویی به علاوه ۴ کیلو هاردنر توسط فروشندگان رنگ اپوکسی در مجموعه ترنج آماده تحویل به خریداران، مشتریان، سازندگان و صنعتگران محترم کشور می باشد.
در خصوص استفاده از رنگ اپوکسی درجه ۱ به عنوان رنگ رویه باید دقت شود؛ اگر بر روی فلزات اعمال می گردد حتما باید از فروشنده رنگ اپوکسی درجه ۱ مخصوص رویه بخواهید ضد زنگ مخصوص اپوکسی را به شما بدهد تا قبل از اعمال رنگ اپوکسی درجه ۱ حتما به عنوان آستر و یا پرایمر ، ضد زنگ دو جزئی مخصوص اپوکسی نیز اعمال گردد.

فروشنده رنگ اپوکسی درجه ۱
همچنین درباره تینر مخصوص اپوکسی نیز باید از فروشنده رنگ اپوکسی درجه ۱ خواسته شود تا تینر مخصوص اپوکسی نیز تحویل گردد تا تینر متفرقه موجب از دست رفتن کیفیت های اصلی رنگ اپوکسی و یا تغییر فام آن نگردد.
فروشگاه ترنج فروشنده رنگ اپوکسی درجه ۱ میباشد. شما میتوانید برای خرید به صورت تک و همچنین به صورت عمده به فروشگاه ترنج مراجعه کنید تا رنگ را با بهترین کیفیت تهیه نمایید. همانطور که در بالا به آن اشاره شد اینکه رنگ به درستی مراحل تولید را طی کرده باشد بسیار در کیفیت نهایی آن تاثیر دارد به همین دلیل اینکه قرار است رنگ را از کجا تهیه کنید، بسیار مهم است. فروشگاه ترنج به عنوان فروشنده رنگ اپوکسی بهترین کیفیت این نوع رنگ را تولید میکند و در اختیار افراد قرار میدهد. برای اینکه از قیمت ها باخبر شوید میتوانید با ما تماس حاصل کنید.

بیشتر بخوانید :  تولیدی رنگ اپوکسی واش پرایمر در اصفهان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما