نمایندگی عرضه بتونه درزگیر کناف ایران در اصفهان

نمایندگی عرضه بتونه درزگیر کناف ایران در اصفهان

شرکت کناف ایران یکی از معتبرین شرکت های موجود در کشور که در زمینه تولید مصالح جدید ساختمانی است. یکی از محصولات این شرکت بتونه درزگیر می باشد که با کیفیت و دوام بسیار بالایی تولید می شود. نمایندگی عرضه بتونه درزگیر کناف ایران در اصفهان بوده و آماده همکاری و عرضه بتونه با قیمت مناسب و به صورت عمده به فروشگاه های سراسر کشور است.
شرکت کناف ایران در زمینه تولید و عرضه بتونه درزگیر، از بهترین مواد اولیه با کیفیت بالا استفاده کرده است. این شرکت علاوه بر تولید بتونه، تمامی ابزار و مصالحی که برای ساخت سقف های کاذب کناف و گچی لازم است، تولید می کند.

نمایندگی عرضه بتونه درزگیر کناف ایران در اصفهان و ویژگی های محصول

برای رنگ آمیزی کناف بایستی ابتدا همه درزها، ترک های عمیق و ناهمواری های موجود در آن را به طور کامل بتونه کرد. بتونه تولیدی این شرکت بسیار با دوام و نرم هستند. این محصول به گچ بتونه نیز نامیده می شود و برای خشک و سفت شدن به مدت زمان مناسبی نیاز دارد.

نمایندگی عرضه بتونه درزگیر کناف ایران در اصفهان، این محصول را در بسته بندی و کیسه های ۲۰ کیلویی به بازار عرضه می کند. همچنین باید دقت کرد که نحوه استفاده از این نوع بتونه تولیدی شرکت کناف ایران، روی کیسه های آن نوشته شده است.

پودرهای بتونه درزگیر، معمولا برای درزگیری صفحات روکش دار گچی مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین همراه با نوارهای درزگیر اجرا شده و ساختاری بسیار مستحکم را روی سطح مورد نظر ایجاد می کند.
در ساخت بتونه درزگیر کناف، از افزودنی های دیگری نیز استفاده می شود که باعث افزایش مقاومت در پایه گچ می شود و به دلیل آن که این مواد افزوده شده خاصیت ارتجاعی دارد، باعث استحکام بتونه در درزها در طولانی مدت می شود.

بیشتر بخوانید :  تولید کننده رنگهای اپوکسی میانی صنعتی

نمایندگی عرضه بتونه درزگیر کناف ایران در اصفهان

نمایندگی عرضه بتونه درزگیر کناف ایران در اصفهان

از این ماده به صورت لایه های نازک در حدود ۱ تا ۳ میلی متر، برای درزگیری و سطوح آسیب دیده استفاده می شود. همچنین این پودر در محل پیچ ها در سقف های کاذب به کار برده می شود. برای استفاده از پودر در پیچ ها، بایستی وضعیت پیچ مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات آن برطرف شود.

از ویژگی ها و خصوصیات مثبت بتونه درزگیر کناف ایران، وجود PH خنثی این محصول و به وجود نیامدن حساسیت های پوستی برای کاربران است. همچنین دارای چسبندگی بسیار عالی به سطح مورد نظر بوده و کار کردن با آن بسیار آسان است.

در نمایندگی عرضه بتونه درزگیر کناف ایران در اصفهان، محصول با قیمت تضمینی و کیفیت بالا جهت استفاده برای سقف و دیوار کاذب و کناف، تولید و به بازار عرضه می شود.
به منظور آماده کردن بتونه برای استفاده، بایستی آن را با میزان مشخصی از آب ترکیب کرد. معمولا میزان آب برای هر ۱۰ کیلوگرم آب، ۹ تا ۱۰ لیتر است. مخلوط آب و پودر بتونه بایستی کاملا یکنواخت بوده و برای رسیدن به کیفیت بهتر در پایان کار، سطوح بایستی کاملا تمیز و عاری از هر گونه آلودگی باشد. همچنین تمام تغییرات قبل از شروع بتونه کاری انجام شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما