پایین ترین قیمت عمده رنگ های صنعتی در ایران

رنگ های صنعتی از ترکیب مواد شیمایی مختلف تولید می شوند. معمولا از رنگهای صنعتی به منظور جلوگیری از ساییدگی و خوردگی بدنه صنایع مختلف،  رنگ آمیزی لوله ها و درب و پنجره های فلزی استفاده می شود. در صنایع خودروسازی و واگن سازی از این نوع رنگها استفاده زیادی می شود. فروش عمده رنگهای صنعتی توسط فروشندگانی که در بازار رنگ فروشی مشغول به کار هستند انجام می شود. عوامل مختلفی چون؛ برند سازنده، میزان خرید، کیفیت رنگ و … در تعیین قیمت عمده رنگ های صنعتی در ایران تاثیر گذارند.

پایین ترین قیمت عمده رنگ های صنعتی در ایران

مقایسه و تفاوت انواع رنگ های صنعتی با ساختمانی

مقایسه و تفاوت انواع رنگ های صنعتی با ساختمانیبه طور کلی رنگها به دو دسته صنعتی و ساختمانی تقسیم می شوند. علت تقسیم بندی رنگ ها تفاوت های متعددیست که در اینجا به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

مقایسه و تفاوت انواع رنگ های صنعتی با ساختمانی:

  • نخستین تفاوت بین رنگ های صنعتی و رنگ های ساختمانی کاربرد آنهاست. از رنگ های ساختمانی در محیط های مسکونی و اقامتی استفاده می شود. در حالی که رنگ های صنعتی جهت رنگ آمیزی و پوشش دادن محصولات صنعتی کاربرد دارند.
  • هدف تولید رنگ های صنعتی حفاظت از سطوحی است که در برابر عواملی چون؛ شرایط جوی خورنده، مواد حلال، آتش سوزی، سایش مداوم، رطوبت نیاز به پوشش دارند. اما هدف رنگ های ساختمانی تنها پوشش روی سطوح دیوار و سقف منازل می باشد.
  • یکی دیگر از تفاوت های عمده این رنگ های ساختمانی و صنعتی گستردگی این محصولات است. رنگ های ساختمانی طیف وسیعی را نسبت به نوع صنعتی دارا هستند.
  • تفاوت در چگونگی خرید یکی دیگر از تفاوت های بین رنگ های صنعتی و ساختمانی بوده، خریو رنگ های صنعتی نسبت به ساختمانی در مقایس بزرگتری قابل انجام است.
بیشتر بخوانید :  قیمت و خرید رنگ پودری الکترواستاتیک

شرکت تولیدی رنگ صنعتی در ایران

شرکت تولیدی رنگ صنعتی در ایرانتعداد زیادی شرکت تولیدی رنگ صنعتی در ایران فعالیت می کنند. هر یک از این شرکت ها برند مخصوص را دارند و انواع رنگ های صنعتی را با کیفیت بسیار بالا و به صورت گسترده تولید می نمایند. رنگ های صنعتی در قوطی های متنوعی که غالبا جنس آنها از نوع گالوانیزه، پلاستیک و شیشه است بسته بندی و جهت فروش به بازار توزیع می شوند. نمایندگی رنگ صنعتی ایران در اکثر شهرهای کشور فعال بوده و خریداران رنگ صنعتی می توانند انواع رنگهای صنعتی را از آنجا تهیه کنند.

خرید رنگ صنعتی با قیمت پایین و عمده

خرید رنگ صنعتی با قیمت پایین و عمدهامروزه بعضی از خریداران رنگ به دنبال خرید رنگ صنعتی با قیمت پایین و عمده در کشور هستند. خرید رنگ صنعتی با قیمت پایین و عمده در بازار رنگ تهران پر رونق بوده و شما می توانید با مراجعه به این بازار مقدار رنگ مورد نیاز خود را خریداری کرده و یا با مراجعه به وبسایت های فروش اینترنتی محصول خود را سفارش داده و در عین حال لیست قیمت رنگ ایران را نیز مشاهده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما