آشنایی با روش های فروش عمده تینر مخصوص اپوکسی

معرفی روش های فروش عمده تینر مخصوص اپوکسی

رنگ های اپوکسی، به عنوان یکی از رنگ های صنعتی و پلیمری، برای توزیع و پخش مناسب و روان در حین رنگ آمیزی، نیاز به یک تینر خاص دارد. در واقع، این تینر مخصوص اپوکسی باعث رقیق و روان شدن رنگ اپوکسی و بنابراین، توزیع وسیع و فراگیر آن روی سطوح می شود. با توسعه روز افزون تکنولوژی ساخت صنایع رنگ سازی و افزایش شرکت ها و کارگاه های تولید رنگ، کسب اطلاعات و شناخت کیفیت محصولات قبل از خرید، امری ضروری و حیاتی شده است. روش های فروش عمده تینر مخصوص اپوکسی، به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات رنگی شرکت ترنج، با هدف خدمت رسانی به مردم جهت تضمین کالاهای رنگی ارائه شده و همچنین، صرفه جویی در هزینه های بالای خرید، به دو صورت فروش عمده اینترنتی و فروش عمده حضوری انجام می شود.

فروش عمده به صورت اینترنتی

فروش عمده به صورت اینترنتی
با دریافت عمده این محصول رنگی با کیفیت شرکت ترنج، می توان بعلاوه قیمت مناسب آن، در هزینه های مربوط به خرید خرده و گران تینرهای غیر اصل صرفه جویی کرد. فروش عمده تینر مخصوص اپوکسی توسط این شرکت، به صورت اینترنتی یا مجازی، با ثبت درخواست مقدار مشخص کالای رنگی، تحویل فوری و بدون تأخیر با قیمت های عمده مناسب همراه با طرح تخفیف های ویژه خود شرکت و واریز وجوه به صورت اینترنتی یا دستی انجام می شود.

فروش عمده به صورت حضوری

فروش عمده به صورت حضوری

روش دیگر فروش عمده این تینر، به صورت فیزیکی و حضوری است، که شخص متقاضی یا خریدار با مراجعه حضوری به یکی از نمایندگی های شرکت ترنج در شهرهای مختلف، کالای خود را به صورت عمده و با قیمت مناسب دریافت کرده و یا با هماهنگی شرکت بلافاصله به محل مورد نظر ارسال می گردد. همچنین، با دریافت عمده هرچه بیشتر این کالا، شرکت مزایا و طرح تخفیف های ویژه ای به مشتریان فعال خود ارائه می دهد.

قیمت عمده تینر مخصوص اپوکسی

شماتیکی از نحوه افزودن تینر مخصوص اپوکسی به رنگ اپوکسی

تینر مخصوص اپوکسی شرکت ترنج، دارای قابلیت رقیق سازی بسیار قوی رنگ اپوکسی بوده، به طوری که با تزریق مقدار کمی از آن در قوطی رنگ اپوکسی، می توان به محلول مناسب پوشش و رنگ آمیزی با کیفیت بالا و روان دست یافت.

این تینر بر پایه حلال های سلولزی با کیفیت ساخته شده و دارای قدرت حلالیت بالا و بنابراین، قابلیت رقیق سازی و روان کنندگی فوق العاده ای می باشد. در ضمن، تبخیر آن هماهنگ با خشک شدن رنگ اپوکسی انجام شده و در نتیجه، پوشش رنگی با کیفیتی را ارائه می دهد. بنابراین، فروش عمده تینر مخصوص اپوکسی توسط این شرکت، بعلاوه قیمت مناسب، دارای مزایای بسیاری از لحاظ کیفی، عملکردی و اقتصادی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.