آشنایی با قیمت انواع رنگ آکریلیک کاپارول

امروزه قیمت رنگ آکریلیک کاپارول دست خوش نوسانات ارزی شده است.برند آلمانی کاپارول در سراسر جهان به دلیل تولید محصولات سازگار با طبیعت شناخته شده می باشد و محصولات خود را از طریق نمایندگی های معتبر در بیشتر کشورها به فروش می رساند.

از آنجا که استفاده از انواع رنگ های ساختمانی به دلیل قیمت پایین آن ها نسبت به مصالح جدید از جمله کاغذ دیواری، پی وی سی و سایر موارد زیاد شده است، استفاده کنندگان ترجیح می دهند برندی با کیفیت را برای رنگ آمیزی ساختمان خود انتخاب کنند. در زیر عوامل تأثیر گذار بر قیمت انواع رنگ کاپارول می پردازیم.

قیمت رنگ آکریلیک کاپارول چقدر است؟

خرید ارزان رنگ عمده کاپارولهمه ما می دانیم که قیمت رنگ آکریلیک کاپارول به دلیل وارداتی بودن محصول نسبت به برندهای ایرانی ممکن است تا حدودی بیشتر باشد و فقط در نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز بتوان با کیفیت ترین رنگ خارجی را خریداری کرد. امروزه رنگ های آکریلیک یکی از پر تقاضاترین رنگ ها جهت نقاشی ساختمان هستند. این رنگ شیمیایی با داشتن خواصی نظیر دوام و درخشندگی بالا، غلظت بالا . سرعت خشک شوندگی، مناسب برای ایجاد پوشش بافت در سطوح، انعطاف پذیری زیاد، مناسب برای سطوح گچی، سیمانی، بتونی، صفحات کناف و انواع دیگر سطوح، ضد رطوبت، مقاوم در برابر نور خورشید، سهولت اجرا و حلال در برابر آب، عدم ایجاد حساسیت، ضد باکتری و کپک، سازگاری با محیط زیست و … با قیمت مناسبی در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود.

بیشتر بخوانید :  لیست قیمت رنگ رونق

قیمت انواع رنگ آکریلیک کاپارول

فروش رنگ کاپارول عمده

مناسب بودن قیمت رنگ آکریلیک کاپارول و تقاضای زیاد برای این محصول موجب شده است که نقاشان نسل جدید این رنگ را به رنگ های پلاستیک و رنگ های روغنی ترجیح دهند. رزین های آکریلیک در دو دسته پایه حلال آب و پایه حلال نفتی تقسیم بندی می شود.

نوع حلال آبی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد قیمت پایین تری دارد و در انواع رنگ آکریلیک مات، رنگ آکریلیک براق و رنگ آکریلیک نیمه براق وجود دارد. رنگ های با براقیت بالا نسبت به نمونه های مات قیمت بالاتری دارند.

اما قبل از استفاده از رنگ آکریلیک کاپارول بهتر است سطح مورد نظر را کاملاً تمیز کنید از اعمال رنگ بر روی محیط های خیس خودداری کنید و برای هم‌رنگ نمودن از مادر رنگ های آکریلیک استفاده کنید و از ترکیب آن با رنگ های روغنی و پلاستیک بپرهیزید. برای خرید این محصول با قیمت مناسب می توانید به نمایندگی های مجاز برند کاپارول مراجعه کنید.

این نمایندگی ها برای دسترسی همه‌ مشتریان در سراسر ایران از طریق سایت های فروش و به صورت آنلاین رنگ های آکریلیک کاپارول را عرضه می کنند و محصول را به صورت عمده و خرده و در کمترین زمان ممکن در دسترس مصرف کننده قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.