ارزان ترین رنگ استخری عایق

بروزترین مدل های رنگ استخری عایق

بروزترین مدل های رنگ استخری عایق

رنگ استخری عایق یکی از انواع رنگ های استخری پرکاربرد و پرمصرف در حوزه های مختلف مسکونی و تجاری بوده و دارای عملکرد فوق العاده قوی در پوشش و عایق بندی سازه استخر در مقابل عوامل جوی و شیمیایی مخرب و ترک خوردگی می باشند.

امروزه، این رنگ در مدل های رنگ استخری عایق ضد جلبک، رنگ استخری عایق نانو پلیمری و رنگ استخری عایق پلیمری پایه حلال ساخته شده و دارای کیفیت و ماندگاری بالا با وجود مواد اولیه سازنده پیشرفته و اصل در ساختار آن ها می باشند.

مقاومت بالای این رنگ ها در برابر اشعه های مخرب نور خورشید مانند فرابنفش و همچنین، پایداری آن ها در برابر دماهای پایین و یخبندان، قابلیت استفاده آن ها را در محیط های باز بالا برده است.

شرکت ترنج با توزیع عمده ارزان ترین رنگ استخری با وجود کیفیت ساختاری و عملکردی بالا در کلیه نقاط کشور و همچنین، صادرات آن به خارج از کشور، خدمتی عظیم به مشتریان خود کرده و هدف خود را خدمت رسانی هرچه بیشتر به مشتری نهاده است.

مزایای رنگ استخری عایق

مزایای رنگ استخری عایق

۱٫ دارای قدرت پوشش دهی و عایق بندی فوق العاده قوی
۲٫ دارای حالت ارتجاعی و کشسانی بالا در مقابل فشارهای هیدرواستاتیکی آب
۳٫ دارای مقاومت مکانیکی بالا در برابر سایش، خراش و ضربه
۴٫ دارای قیمت مناسب فروش عمده توسط شرکت ترنج
۵٫ عایق بندی و ایزوله قوی بافت کف بتنی یا سیمانی استخر یا حوض
۶٫ دارای قابلیت استفاده آسان و راحت
۷٫ مقرون به صرفه تر نسبت به روش های سنتی مانند ایزوگام
۸٫ عاری از هرگونه بوی بد یا ترکیب تند و مضر و سازگار با محیط زیست

بیشتر بخوانید :  کارخانه تولید رنگ ضد رطوبت نانو عالی

نحوه خرید رنگ استخری عایق

شماتیکی از استخر حاوی پوشش رنگ استخری عایق

خرید رنگ استخری عایق ، با روش های متنوعی انجام می شود ؛ یکی ار این روش ها خرید از سایت های اینترنتی می باشد، امروزه سایت های اینترنتی خرید رنگ مزایای بسیار زیادی برای خریدران رنگ استخری عایق ایجاد نموده اند که همین موضوع باعث محبوبیت این نوع روش خرید شده است.
با خرید رنگ استخری از شرکت ترنج، می توان از مزایای اقتصادی و عملکردی آن، از جمله قیمت خرید عمده ارزان و کیفیت بالا و اصل بودن جنس بهره مند شد. در ضمن، فروش عمده رنگ استخری عایق بعلاوه قیمت مناسب و ارزان، دارای فواید بسیاری، از جمله کیفیت و ماندگاری بالای رنگ و صرفه جویی در هزینه خریدهای گران رنگ های استخری بی کیفیت می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.