انواع رنگ ترافیکی سفید در تهران

انواع رنگ ترافیکی سفید در تهران

انواع رنگ ترافیکی سفید در تهران
حتما شما نیز تا به حال بیشمار با رنگ ترافیکی سفید در تهران مواجه شده اید. پرکاربردترین رنگ ترافیکی در همه شهر ها رنگ سفید است. از رنگ خطوط عابر پیاده گرفته تا خط کشی های وسط خیابان و رنگ جداول کنار آن همه نشان دهنده رنگ ترافیکی سفید در تهران است. رنگ ترافیکی در موارد زیادی به کار می آید.

ایمن سازی خیابان ها، بزرگراه ها، میادین و تمام راه های ارتباطی درون شهری و برون شهری چه برای رانندگان اتومبیل ها و چه برای عابرین پیاده امری مهم تلقی می شود. رنگ ترافیکی سفید در تهران، در خط کشی های بین راه باعث منحرف نشدن رانندگان و رانندگی در بین خطوط است.

بعلاوه این خط ها مقصر تصادف های احتمالی را مشخص کرده و باعث آسودگی خیال راننده می شود. در زمان پارک با مشخص بودن جای پارک برای همه کسانی که در سطح شهر تردد میکنند آسایش می آورد. و خط کشی عابر پیاده دقت راننده را برای مراقب گذر عابر پیاده بودن، افزایش می دهد.

رنگ ترافیکی سفید در تهران برای کشیدن خطوط میان خیابان

 


رنگ ترافیکی سفید در تهران برای کشیدن خطوط میان خیابان
احتمالا شما نیز با رنگ ترافیکی سفید در تهران که از گوشه ها خورده شده یا کم رنگ شده باشد مواجه شده اید. ویژگی یک رنگ ترافیکی با کیفیت این است که در تغییرات آب و هوایی و در شرایط سخت جوی بتواند برای مدت زیادی بدون تغییر باقی بماند.

این رنگ ها باید با وجود رفت و آمد ها و گذر ماشین ها در طی سپری شدن زمان دوام بیاورند پس نیاز به مقاومت سایشی بالایی دارند. رنگ های ترافیکی سفید در تهران هم به صورت سرد و هم به صورت چند جزیی به فروشی می رسد.

از رنگ های سرد برای خط کشی خیابان های داخل و خارج شهر استفاده می شود. تفاوت آن با رنگ گرم در مدت زمانیست که این رنگ ها برای خشک شدن لازم دارند. کاربرد رنگ گرم به دلیل خشک شدن سریع برای خط کشی اتوبان ها و مسیرهای پرتردد است. با این حال گذر با ماشین از روی خط کشی با گذر زیاد عابر پیاده متفاوت است. معمولا برای خط کشی هایی مثل عابر پیاده از رنگ ترافیک چند جزیی استفاده می شود تا بالاترین مقدار مقاومت سایشی را داشته باشید.

بیشتر بخوانید :  خرید اینترنتی رنگ میانی اپوکسی پلی آمید های بیلد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.