اولین برند رنگ نما، نمایندگی رنگ مورسکو هاویلوکس

اولین برند رنگ نما، نمایندگی رنگ مورسکو هاویلوکس

اولین برند رنگ نما، نمایندگی رنگ مورسکو هاویلوکس

یکی از گزینه های همیشه مطرح برای نمای ساختمان، خرید آن از نمایندگی رنگ مورسکو هاویلوکس است زیرا توانسته به خوبی رضایت طراحان معمار و هنرمندان نقاش را جلب کند.

از این رنگ که اساسش از رزین سیل اکریل است هم برای نماهای با سطح صیقلی و صاف و هم برای نماهایی با سطح دارای بافت های مختلف مناسب است. رنگ های نمایندگی رنگ مورسکو هاویلوکس برای فضای خارجی و پیاده کردن زیبایی ها و طرح های معماران استفاده می شود.

سیلاکریل باعث می شود که این رنگ در مقابل رطوبت و بارندگی خصوصیات خود را حفظ کند. کیفیت چسبندگی آن به سطح مناسب بوده که نمیریزد و گچی نمی شود.
رنگ هایی که نمایندگی رنگ مورسکو هاویلوکس مناسب شرایط آب و هوایی ایران هستند و تا به امروز بازخورد مثبتی را در جای جای ایران داشته اند.

این رنگ ها مات هستند تا نور خورشید را به چشم منعکس نکنند. به دلیل بالا بودن پوشش دهی این محصول، رنگ آمیزی با آن ساده است. علاوه بر باران در شهرهای پرجمعیت و شلوغ به کرات پدیده باران اسیدی را داریم.

نمایندگی رنگ مورسکو هاویلوکس مفتخر است که به شما رنگ هایی با قابلیت مقاومت بالا در محیط های قلیایی را می فروشد. این رنگ بدون بو بوده و با محیط زیست هم سازگاری دارد.
دارای استاندارد های DIN 4108 برای آب گریز بودن، استاندارد DIN EN 1062 در مورد مقاومت رنگ در برابر نفوذ کردن باران و قسمت دوم این استاندارد برای تراوایی بخار آب است.

بیشتر بخوانید :  ارزان ترین رنگ استخری عایق

فروش رنگ مورسکو هاویولوکس توسط نمایندگی برای نمای ساختمان شما

نکات نمایندگی رنگ مورسکو هاویلوکس برای مصرف

نکات نمایندگی رنگ مورسکو هاویلوکس برای مصرف

پاک کردن سطح از انواع آلودگی ها در رنگ آمیزی شما تاثیر دارد. قبل از شروع هر گونه خزه و آلودگی را از روی سطح مورد نظر پاک کنید.

برای رسیدن به غلظت درست باید رنگ خود را مقدار مناسبی آب ترکیب کنید.

مقدار این آب بستگی به روشی که می خواهید با آن عمل رنگ آمیزی را انجام دهید نیز دارد. برای مثال در رنگ آمیزی با قلم مو بهتر است ترکیب شما مقدار آب بیشتری داشته باشد. (برای غلتک حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد و در قلم مو حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد رنگ را آب اضافه نمایید.)

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.