فروشندگان رنگ اپوکسی پلی آمید ممتاز

رنگ اپوکسی به عنوان یک عایق محافظتی برای پوشاندن سطح مورد نظر استفاده می شود که در صنعت برای رنگ آمیزی نقش مهمی دارد.

رنگ آموکسی از موادی تشکیل شده است که بسبار مقاومت بالایی دارند که از دو ماده شیمیایی که شامل مواد شیمیایی رزین اپوکسی و سخت کننده تشکیل شده است. که موارد مصرف آن بسیار بالا است که مقاومت و چسبندگی وقابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد. برترین فروشندگان رنگ اپوکسی پلی آمید ممتاز در مراکز فروش اینگونه محصولات به فعالیت مشغول و آماده خدمت رسانی به مشتریان گرانی هستند.

رنگ اپوکسی پلی آمید یک محصول بسیار قوی و منحصر به فرد است که امروزه در صنایع رنگرزی از آن استفاده می شود و تاکنون از استقبال گسترده از مردم مواجه شده است.‌اگر به دنبال دانستن قیمت رنگ مرغوب هستید بعد فکر تهیه یک محصول قیمت مناسب و با کیفیت اصلی را به شما توصیه می کنیم که این مطلب را با دقت و حوصله بفرمائید. زیرا ما سعی داریم تا شما را با خصوصیات این رنگ و قیمت تمام شده محصول آشنا کنیم.

رنگ اپوکسی پلی آمید ممتاز کاربرد های فراوانی دارد، این رنگ ها مقاومت بالای در برابر عواملی چون آب، آتش و ضربات محکم دارند، و می توان از آن ها برای پوشش کف ساختمان ها و محیط های کاری استفاده کرد.

برترین فروشندگان رنگ اپوکسی پلی آمید ممتاز، بهترین رنگ های پلی آمید را برای مشتریان خود با قیمتی بسیار استثنایی و به صرفه تهیه می کنند. شما هم اکنون می توانید انواع رنگ ها از جمله ( رنگ اپوکسی صنعتی، رنگ اپوکسی تک جزیی، رنگ اپوکسی دو جزئی ) را از این فروشندگان معتبر خریداری کنید.

برترین فروشندگان رنگ اپوکسی پلی آمید ممتاز

ویژگی انواع رنگ اپوکسی پلی آمید چیست؟

در اینجا این سوال پیش می آید که ویژگی انواع رنگ اپوکسی پلی آمید چیست؟ از ویژگیهای این نوع رنگ به قابلیت چسبندگی فوق العاده آن اشاره کرد و مقاومت بالای آن در برابر مواد شیمیایی و گرمای زیاد و همینطور قابلیت انعطاف پذیری بالای آن میباشد و قابلیت شست و شو نیز دارد که طول عمر این رنگهابالا است که بسیار حائز اهمیت است. این کالا را از دیگر رنگ های اپوکسی متمایز کرده است این رنگها به دو دسته تقسیم می شوند یکی رنگ اپوکسی پلی آمین که باید در فضاهای باز استفاده شود چون مواد شیمیایی آن بسیار بالاست و بیشتر در موارد صنعتی شیمیایی استفاده میشود و دیگری رنگ اپو کسی پلی آمید هستند که در فضاهای بسته کار می شود با دمای مناسب محیط و با تهویه مناسب صورت می گیرد.

مصرف اینگونه رنگها بیشتر در رنگ آمیزی قوطی ها و کنسروها است. که در سه نوع رنگ مات، براق، نیمه مات، تولید میشود.

بیشتر بخوانید :  ثبت سفارش رنگ اپوکسی گرانیتی

اگر برای خرید رنگ مورد نیازتان به بازار رفته باشید، متوجه خواهید شد، که انواع و اقسام مختلف رنگ ها در بازار موجود می باشند، اما متوجه خواهید شد که رنگ های اپوکسی در هر فروشگاهی موجود می باشند، و این نشان دهنده ای این است که رنگ های اپوکسی در نزد مردم از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند، و معمولا انتخاب اول هر فردی می باشند.

حالا ما در این مطلب قصد داریم ویژگی انواع رنگ های اپوکسی پلی آمید را برای شما بیان کنیم، لطفا ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید، تا بتوانید از طریق این راهنمایی ها بهترین و با کیفیت ترین رنگ ها را برای خود تهیه کنید. رنگ های پلی آمید این گونه هستند که در محیط های باز و بسته از رنگ های متفاوتی استفاده می کنند، و هر رنگ متناسب با آن مکان تولید شده است.

رنگ پلی آمید، در برابر عوامل شیمایی مقاوم هستند، و از طریق تماس با مواد شیمایی کیفیت خود را از دست نمی دهند. رنگ های پلی آمید دارای مقاومت بالایی هستند، به این گونه که می توان به وسیله آن ها کف هر محل کاری را رنگ آمیزی کرد، این به این معنی است که با رفت و آمد های زیاد، ضربات محکم، رنگ خراش بر نمی دارد و خراب نمی شود. می توان از این رنگ ها برای پوشش کف انواع گاراژ ها و انبار ها استفاده کرد، زیرا در این اماکن کثیفی زیادی وجود دارد، و نیاز به تمیزی روزانه دارند، و رنگ اپوکسی این مشکل را راحت تر می کند.

فروش بهترین انواع رنگ اپوکسی

فروش بهترین انواع رنگ اپوکسی با برترین مارک و برند های دنیا تولید می شوند که در بازارهای جهانی به صورت واردات و صادرات برای هر کشور بازار خوبی ایجاد کرده است.

برای اینکه از این رنگها استفاده شود باید از بهترین رنگ اپوکسی استفاده شود که به تجهیزات رنگ آمیزی مانند قلمو، غلتک، اسپری بدون هوا و اسپره هوا احتیاج است.

برای رنگ کردن سطحی اول آن مکان را با تینر و مواد شوینده و باد فشار قوی شست و شو می دهند و اگر دچار زنگ زدگی بود به وسیله سمباده سطح کار را آماده میکنند و بعد از آن رنگ آمیزی انجام می شود. ایمنی کار بسیار اهمیت دارد به دلیل داشتن مواد شیمیایی که برای بدن مضر است و فرد دچار اسیب تنفسی و پوستی می شود پس در هنگام کار کردن باید ماسک و دستکش استفاده شود اگر رنگ به دست و چشم برخورد کرد سریعا با آب سرد شسته شود.

رنگ های اپوکسی روزانه در تعداد بسیار بالا به فروش می رسند، معمولا شرکت های تولید کننده رنگ اپوکسی روزانه تعداد بسیار بالایی رنگ اپوکسی تولید می کند، این رنگ ها به دلیل مقاومت و کیفیت بالایی که دارند، خیلی زود در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار شدند. رنگ های اپوکسی به خارج از کشور نیز صادر می شوند، و صادرات این رنگ ها از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد.

فروش بهترین انواع رنگ اپوکسی، باعث شده است تا مردم بتوانند رنگ های با کیفیت بیشتری را تهیه کنند، این رنگ ها در مقابل بسیاری از رنگ های موجود در بازار از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. زیرا رنگ های اپوکسی حالت براقی دارند، و به راحتی شسته می شوند، همچنین در برابر بسیار از عوامل خارجی مقاوم هستند، و برای مدت زمان طولانی به شکل اولیه خود می مانند، و آسیبی به آن ها وارد نمی شود.

بیشتر بخوانید :  مرکز پخش اپوکسی زینک ریچ دوجزئی

نکاتی که فروشندگان انواع رنگ اپوکسی باید بدانند

فروشندگان انواع رنگ اپوکسی، باید به مشتریان در هنگام خرید رنگ ها راهنمایی لازم را بکنند، تا افراد هنگام خرید رنگ ها به مشکل بر نخورند. فروشندگان رنگ اپوکسی باید در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشند، یعنی قبل از شروع به کار در زمینه فروش رنگ اپوکسی کنند، باید آموزش های کافی و اطلاعات کافی در مورد این رنگ ها داشته باشند.

فروشندگان رنگ اپوکسی باید سعی کنند، همیشه از هر نوع رنگی در فروشگاه خود داشته باشند، تا هر شخص رنگ مد نظر خود را از آن ها تهیه کند، قطعا فروشنده ای که تمام رنگ ها را نداشته باشد، مشتریان دائمی خود را از دست می دهد، و دیگر برای خرید مجدد به سراغ آن نمی روند، پس همیشه قبل از تمام کردن محصولات خود، باید آن ها را دوباره شارژ کنید،و این گونه فروشنده ای در بازار اعتبار بالایی دارد.

بدترین فروشندگان رنگ اپوکسی صنعتی

فروشندگان زیادی در زمینه ی فروش رنگ های اپوکسی فعالیت می کنند، که این فروشندگان به دو دسته تقسیم می شوند، فروشندگانی که که جزء بدترین فروشندگان می باشند، و فروشندگانی که جزء بهترین فروشندگان رنگ اپوکسی هستند، فروشندگانی که رنگ های اپوکسی تاریخ مصرف گذشته را به فروش می رسانند جزء فروشندگان بد رنگ اپوکسی می باشند. این فروشندگان بدون توجه به کیفیت و مرغوبیت رنگ ها آن ها را بفروش می رسانند.

این فروشندگان رنگ های اپوکسی تقلبی را بجای رنگ های اصلی بفروش می رسانند، همچنین رنگ های که دارند، دارای تنوع رنگ پایینی هستند، و نمی توانید رنگ مد نظر خود را در نزد آن ها بیابید. این فروشندگان بدون هیچ مجوزی شروع به فعالیت فروش رنگ های اپوکسی کرده اند، در صورت مواجه شدن با چنین فروشندگانی احتیاط کنید، و از خرید خود منصرف شوید.

بهترین فروشندگان رنگ اپوکسی تک جزیی در ایران

بهترین فروشندگان کسانی هستند که با اخذ مجوز از نمایندگان فروش رنگ اپوکسی شروع به فعالیت فروش رنگ های اپوکسی می کنند، این فروشندگان بهترین و با کیفیت ترین رنگ های اپوکسی را با قیمتی بسیار ارزان و به صرفه بفروش می رسانند. تنوع بالای رنگ در نزد این فروشندگان بسیار بالا است، و همیشه بروزترین رنگ ها را برای خریداران خود فراهم می کنند.

بهترین فروشندگان رنگ اپوکسی هنگام خرید رنگ ها به مشتریان خود آموزش های لازم را می دهند، و کمک می کنند، هر فرد رنگ متناسب با سلیقه ای خود را انتخاب کند. و به افراد کمک می کنند، که از رنگ چگونه و برای چه مواردی استفاده کنند، و رنگ متناسب با محیط آن ها را به ایشان معرفی می کند. و همچنین قیمت محصولات آن ها بسیار ارزان تر می باشد، زیرا آن ها رنگ های اپوکسی را به صورت مستقیم از تولید کنندگان تهیه می کنند.

بیشتر بخوانید :  مناسب ترین قیمت کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال

فروشندگان رنگ اپوکسی دو جزئی در سراسر کشور

رنگ های اپوکسی دو جزئی کیفیت بسیار بالایی دارند، این رنگ ها با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه ساخته می شوند، به همین دلیل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. رنگ اپوکسی دارای تنوع رنگ بالایی است که هر فرد می تواند بنا به نیاز خود رنگ مد نظر خود را تهیه کند. فروشندگان رنگ اپوکسی دو جزئی در سراسر کشور، مرغوب ترین رنگ های اپوکسی را از تولید کنندگان رنگ اپوکسی فراهم می کنند، و با قیمتی اندک بفروش می رسانند.

عمده فروشی رنگ اپوکسی پلی آمید

نکات کلیدی در انتخاب رنگ اپوکسی پلی آمید

نکات کلیدی در انتخاب رنگ اپوکسی پلی آمید نکات کلیدی که در انتخاب رنگ اپوکسی صنعتی وجود دارد این است که شما باید هر رنگ را در مکان مورد نظر خود استفاده کنید زیرا که استفاده بی‌رویه و نامناسب رنگ در غیر مکان خود باعث می شود به صورت کارشناسی ببیند و پس از گذشت زمان رنگ ها ریزش پیدا کند و از کیفیت کار شما کاسته شود.شاید برایتان سوال باشد که رنگ اپوکسی پلی آمید چه خاصیتی دارد و چه عاملی باعث می‌شود که این رنگ از باقی رنگ ها برتر معرفی شود و به عنوان یک محصول با کیفیت در این صنعت شناخته شود.برای پاسخ گویی به سوال خود در ادامه با ما همراه باشید.

خصوصیات اصلی که رنگ اپوکسی دارد این است که با نفوذ بر سطح کار شما مانع از زنگ زدگی فلزات می شود و باعث می شود که طول عمر فلز و سطح کار شما بالا رفته و در نتیجه کیفیت کار شما حفظ شود.گزینه دیگری که برای این محصول عنوان می‌شود این است که رنگ اعلا و مرغوب باعث روان شدن سطح کار می‌شود و عمل رنگ کردن به درستی انجام می شود تا سطحی شیک و شکیل را برای شما به ارمغان بیاورد.

شایان به ذکر است که سفارش دهنده محتوا در خصوص ضد زنگ اپوکسی، اپوکسی زینک ریچ، رنگ اپوکسی پلی آمید، رنگ اپوکسی آهن، رنگ اپوکسی فلز و با برند های روناس ، رنگین زره ، الوان فعالیت دارد.

بازار تولید رنگ اپوکسی پلی آمید صنعتی

بازار تولید رنگ اپوکسی پلی آمید صنعتی ما در کارخانه رنگ اپوکسی عمده تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و قیمت مناسب یک محصول کاربردی و الان وارد بازار کنیم تا شما پس از خرید محصولات کاملا از آن داشته باشد یک مشتری ثابت برای مجموعه ما به شمار می روید.

اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید از راه های مختلفی برای خرید رنگ اپوکسی که در نظر گرفته شده است محصول را تهیه نمایید.راه های اینترنتی و تلفنی امروز پرکاربرد ترین و پرفروش ترین راه ها برای خرید محصول به شمار می رود. بلکه این دو ابزار عاملی در دسترس و آسان است که هر شخص میتواند با مراجعه به وب سایت ها محصول مورد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش نماید.همچنین اگر قصد خرید حضوری راداری نیز می توانید با مراجعه به مراکز معتبر ما در سراسر کشور این محصول را خریداری و از مزایای آن بهره مند شوید.

51

  1. سلام خسته نباشید
    رنگ آپوکسی برای رنگ کردن مکان‌های مختلف استفاده میشه که دارای کیفیت بالایی هستند

  2. سلام وقت بخیر. کیفیت رنگ اپوکسی پلی آمید بسیار خوب است. فقط سوالی که داشتم این است که چرا بعد از استفاده از رنگ کمی دیر تر خشک می شوند؟

  3. سلام، خسته نباشید و خدا قوت
    خیلی کامل و جامع محصول رو توضیح دادید ممنونم از سایت خوبتون.

  4. سلام وقت بخیر
    از محصولاتتان دیدن کردم‌ و درباره آن مطالبتان را خواندم که بسیار خوب بود و می خواهم سفارش خود را ثبت کنم ممنون از راهنماییتون.

  5. با سلام خدا قوت ممنون از سایت فوق العادتون
    کمتر کسی به کاربرد حرفه ای و فوق‌العاده ای که داره میتونه پی ببره، پیشنهاد می‌کنم استفاده کنید بنده تجربه استفاده رو دارم و هم به صرفه هست هم کیفیت و ماندگاری بیشتری رو داره

  6. آیا فروش قسطی و چکی هم دارین یا صرفا به صورت نقدی فعالیت دارید؟
    ممنون میشم جواب بدین

  7. آیا فناوری تولید این محصولات مربوط به کشور خودمون هستش یا این ها وارداتی هستن؟

  8. سلام عزیزان
    خدا قوت
    اطلاعاتی که عنوان کردین داخل سایت خیلی مفید و آموزنده بود.
    مرسی .
    برای ثبت سفارش خرید چگونه اقدام کنم؟ممنون از پاسخگویی

  9. رنگ بندی و کیفیت محصولات این وب سایت بسیار عالی هست و هر کسی که برای بار ادل از این وب سایت خرید میکنه مطمعنا مشتری ثابت این وب سایت میشه چون در کنار محصولات درجه یک پشتیبان های متخصص و درجه یک هم دارند که در هر سالت از شبانه روز پاسخگو مشتریان هستند

  10. کیفیت رنگ شما خوب است . چطور میتوانم از شما خرید کنم؟ نحوه تسویه و فروش شما چگونه است؟نمایندگی شهرهای دیگر هم دارید؟

  11. سلام … سود آوری حاصل از صادرات انواع این محصول به رقابت پذیری صنایع و رعایت الزامات مبدا و مقصد دارد. تولید کننده محترم به خوبی به این نکته توجه کرده است.

  12. با سلام و خسته نباشید خدمت شما بسیار سپاسگزارم از توضیحات بسیار خوبتون.
    بنده به دلیل مشکلات مالی و مشغله کاری در حال مطالعه مطالب سایت شما هستم تا اطلاعات مربوط به کار رو کسب کنم و در نهایت قصد دارم کارگاه کوچک برای تولید کارهای کوچک و محک خودم جهت راه اندازی کسب و کار در کنار شغل خودم را داشته باشم (ترجیحا تولید قطعات تزئینی کوچک) میخواستم حقیر را راهنمایی فرمایید برای تولید قطعات تزئینی کوچک حداقل چقدر سرمایه و چه ابزارهایی را لازم دارم؟

  13. رنگ اپوکسی پلی آمید ممتاز کاربرد های فراوانی دارد، این رنگ ها مقاومت بالای در برابر عواملی چون آب، آتش و ضربات محکم دارند. قیمت عمده این رنگ ها چنده؟

  14. سلام من از این سایت رنگ اپوکسی سفارش دادم بسیار با کیفیت بود و بسته بندی بسیار خوبی داشت از خریدم راضی هستم

  15. سلام
    محتوای این سایت بسیار کامل است.ممنون ازاین سایت که در مورد رنگ اپوکسی انقدرخوب توضیح دادین و واضح است که جنس خوبی دارد توصیه میشود که ازاین سایت خریداری کنید

  16. سلام. خسته نباشد.
    مطالب سایت شما را مطالعه کردم . مشتری همیشگی شماهستم و بارهااز شما رنگ اپوکسی خریداری کردم. بدون شک محصولاتتان مرغوب وعالی هستند. از خرید خود نهایت رضایت را دارم.

  17. سلام روزتون بخیر رنگ اپوکسی پلی آمید ممتازکاربرد های فراوانی دارد، این رنگ ها مقاومت بالای در برابر عواملی چون آب، آتش و ضربات محکم دارند، و می توان از آن ها برای پوشش کف ساختمان ها و محیط های کاری استفاده کرد واقعا بینظیره ممنون.

  18. شما در حجم بالا سفارش قبول می کنید ؟ آیا برای صادرات همکاری می کنید ؟ نحوه ارسال چگونه است ؟ بار درخواست شود پوشش دارید؟

  19. خیلی خوبه که انقد خوب و با جزئیات به ارائه محصولتون برای فروش پرداخته شده. احسنت به شما. من بسیار از مطالب استفاده کردم و لذت بردم امیدوارم که در مراحل زندگی خود موفق باشید.

  20. این رنگا از کیفیت بالایی برخورداره من از یه سایت دیگه ای خریداری کردم می خواستم در مورد قیمتتون بدونم لیست قیمت برام ارسال می کنید

  21. کیفیت رنگ اپوکسی پلی آمید ممتاز شما خوب است . دفتر مرکزی شما کجاست ؟ امکان جلسه حضوری است یا کارهای فروش شما غیر حضوری است ؟ ممنون از سایت شما .

  22. مطالب سایت خیلی مفید بود و ترغیب شدم که برای مغازم به صورت عمده سفارش بدم.فقط ممنونم میشم در مورد نحوه سفارش راهنماییم کنید

  23. سلام وقت بخیر خسته نباشید بابت ارائه مطالب مفید
    من نمیدونستم جاهایی که کفشون رنگ کردن با چه رنگی اینکار انجام میدن، حالا متوجه شدم که با رنگ اپوکسی پلی آمید اینکار انجام میدم!!

  24. سلام به مجموعه ترنج مطالب سایتتون خیلی خوب فقط اینکه یک جا تو مطالب نوشته بودید در 3 مدل مات براق و نیه مات خب من براق و مات رو شنیده بودم ولی نیمه مات رو نه میشه بگید چه کارایی داره؟

  25. اين رنگ سطوح داخلی مخازن، خطوط لوله، عرشه کشتي ها، ادوات نظامی، انواع تجهيزات پتروشيمی و پالايشاگاهی را در مقابل عوامل خورنده و مواد خارجی محافظت می نمايد

  26. سلام
    رنگ اپوکسی به عنوان یک عایق محافظتی برای پوشاندن سطح مورد نظر استفاده می شود که در صنعت برای رنگ آمیزی نقش مهمی دارد. رنگ آموکسی از موادی تشکیل شده است که بسبار مقاومت بالایی دارند که از دو ماده شیمیایی که شامل مواد شیمیایی رزین اپوکسی و سخت کننده تشکیل شده است. که موارد مصرف آن بسیار بالا است که مقاومت و چسبندگی وقابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد

  27. سلام

    اگر می خواهید کفپوشی سخت در برابر مواد شیمیایی و انواع اسیدها داشته باشید، پیشنهاد ما به شما انواع رنگ اپوکسی پلی آمین است که نسبت به پلی آمید مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد.

  28. سلام
    رنگ اپوکسی به عنوان یک عایق محافظتی برای پوشاندن سطح مورد نظر استفاده می شود که در صنعت برای رنگ آمیزی نقش مهمی دارد و اگر قصد رنگ آمیزی جایی را دارید به شما پیشنهاد میدم از این سایت محصول مورد نظر را تهیه کنید.

  29. افرادی که امروزه از این رنگ ها برای کار خود استفاده می کنند معمولاً با چه قیمتی حاضرند بهای این رنگها را پرداخت کنند

  30. سلام از این سایت اپوکسی پلی امید خریداری کردم از نظر کیفیتی واقعا عالی بود ممنون از سایت خوبتون

  31. رنگ اپوکسی به عنوان یک عایق محافظتی برای پوشاندن سطح مورد نظر استفاده می شود که در صنعت برای رنگ آمیزی نقش مهمی دارد. رنگ آموکسی از موادی تشکیل شده است که بسبار مقاومت بالایی دارند که از دو ماده شیمیایی که شامل مواد شیمیایی رزین اپوکسی و سخت کننده تشکیل شده است من از طریق این وب سایت خرید کردم و واقعا از خریدم راضیم

  32. سلام چند وقت پیش برای باشگاهم از این رنگ ها گرفتم بنفشش خیلی عالیه مرسی

  33. رنگ های اپوکسی رو بصورت لیتری میفروشید یا دارای جعبه مشخص اند و جعبش چند لیتریه

  34. سلام برترین فروشندگان رنگ اپوکسی در تهران مشهد اصفهان و اهواز و عسلویه فروشگاه دارند .

  35. موضوع درباره تخصص فروشندگان رنگ اپوکسی درست مطرح کردین اگر متخصص نباشن واقعا خسارت میزنن به پروژه.

  36. ممنون از شما ٰهفته گذشته حدود 100کیلو رنگ اپوکسی پلی آمید از شما خریدیم و بسیار راضی بودیمٰ از راهنمایی های شما و همکارانتون بسیار سپاسگزاریم

  37. فروشندگان رنگ اپوکسی باید سعی کنند، همیشه از هر نوع رنگی در فروشگاه خود داشته باشند، تا هر شخص رنگ مد نظر خود را از آن ها تهیه کند، قطعا فروشنده ای که تمام رنگ ها را نداشته باشد، مشتریان دائمی خود را از دست می دهد، و دیگر برای خرید مجدد به سراغ آن نمی روند
    من خودم فروشنده رنگ اپوکسی هستم نمیشه همه رنگ ها را نگه داریم تا یک نفر بیاد بخره چون به مرور زمان رنگ ها خراب میشه و خسارت میشه

  38. تو متن بیان شده برای رنگ کردن سطحی اول آن مکان را با تینر و مواد شوینده و باد فشار قوی شست و شو می دهند و اگر دچار زنگ زدگی بود به وسیله سمباده سطح کار را آماده میکنند و بعد از آن رنگ آمیزی انجام می شود، ولی متاسفانه ما در سری اول کار خود این کارها را انجام ندادیم، به نظرتون با توجه به این مساله اجرای رنگ ما دوام نخواهد داشت؟

    • اگر زنگ زدگی بر روی سطح بالا بیاید می بایستی کل رنگ و استر برداشته و مجدد در شرایط استاندارد اعمال گردد.

  39. سفارش دادم دنگ اپوکسی پلی امید ۳۰۲۰ قرمز خیلی به موقع فرستادن پروژه انجام شد باز هم منون

  40. رنگ پلی آمید، در برابر عوامل شیمایی مقاوم هستند، و از طریق تماس با مواد شیمایی کیفیت خود را از دست نمی دهند…عمر این ها چند سال است ؟یعنی برای دوره چند ساله می توان روی این پوشش حساب کرد ؟

    • برای دوره های حداقل بالای ده سال می توان در شرایط استاندارد و پیش بینی شده بر روی ماندگاری این رنگ حساب کرد.

  41. سلام یک تعداد ماشین الات داریم که خودشون داخل زمین هستند و سطح بیرونشون بیرون از زمین و سطح بیرونی ان افتاب میخوره و از روی ان ماشین رد میشه یعنی ضد خش هم باید باشه ؟چه نوع رنگ و ضد زنگ پیشنهاد میدین ؟

    • در این موارد استفاده از کیلر پلی اورتان که معمولا بی رگ است و شفافیت دارد استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.