بهترین رنگ نما اپوکسی در بازار

ارزترین خصوصیات رنگ نما اپوکسی

ارزترین خصوصیات رنگ نما اپوکسی

رنگ های نما، دسته ای از رنگ های پرکاربرد و رایج صنعتی هستند که جهت پوشش یا رنگ آمیزی نمای داخلی یا بیرونی ساختمان های مسکونی، اداری و ویلایی به کار می روند. از میان انواع رنگ های نما، می توان رنگ نما اپوکسی پرمصرف اشاره کرد که بر پایه رزین اپوکسی ساخته شده و دارای ماندگاری و مقاومت بالا در برابر عوامل جوی و شیمیایی مخرب می باشد.

چسبندگی بسیار قوی روی سطوح بتنی و گچی، قدرت پوشش و عایق بندی بالا، غیر قابل نفوذ در برابر رطوبت و بخار و امکان تنفس برای دیوار یا نما جهت عدم پوسیدگی یا ترک خوردگی آن، از قابلیت های بهترین رنگ نما اپوکسی می باشد.

باید توجه داشت که رنگ اپوکسی مخصوص نمای بیرونی ، به تنهایی در برابر اشعه یو وی خورشید مقاومت نداشته و حتما و می بایستی از لاک های محافظ یو وی برای حفظ ماندگاری فام رنگی آن استفاده شود تا در دراز مدت بتوان از این نوع رنگ بهره کافی را داشت.

مزایای رنگ نما اپوکسی

مزایای رنگ نما اپوکسی

رنگ نما اپوکسی به غیر از مزایایی که تا کنون عنوان گردیده است ، مزیت های دیگری هم دارد که در ادامه به ذکر آن ها می پردازیم.
۱٫ دارای مقاومت بالا در مقابل تغییرات جوی و مواد شیمیایی اسیدی
۲٫ دارای چسبندگی بسیار قوی روی سطوح
۳٫ بسیار مناسب برای لوکس سازی نمای ساختمان ها و ویلاها
۴٫ ممانعت از نشت آب یا رطوبت به داخل بافت سازه یا نفوذ آن به داخل ساختمان
۵٫ دارای قیمت فروش عمده مناسب و پایدار توسط شرکت ترنج
۶٫ دارای قدرت پوشش بالا و غیر قابل نفوذ در برابر بارش و مه
۷٫ دارای خاصیت ضد قارچ و ضد کپک
۸٫ دارای انعطاف پذیری بالا در مقابل ضربه و ترک خوردگی

بیشتر بخوانید :  قیمت رنگ اپوکسی دیوار کاپارول هاویلوکس

مرجع خرید رنگ نما اپوکسی

شماتیکی از آپارتمان های حاوی پوشش رنگ نما اپوکسی

مراکز خرید و فروش رنگ نما اپوکسی در شهر های مختلف ایران ، گسترش زیادی یافته اند و به غیر از فضای های فیزیکی ، فضاهای مجازی نیز ، صحنه جذابی برای عرضه این نوع رنگ نما محسوب می گردد. سایت های اینترنتی خرید آنلاین رنگ نما ، با اعتبار زیادی که نزد سازندگان، معماران ، نقاشان ساختمانی یافته اند .
شرکت ترنج، به عنوان یکی از شرکت های فعال و معتبر در زمینه فروش عمده محصولات رنگی با کیفیت و ساخته شده مطابق با تکنولوژی های پیشرفته و بروز، بهترین مرجع خرید رنگ نما در میان شرکت های ارائه محصولات رنگی بوده که با وجود تهیه محصولات رنگی با کیفیت و اصل، دارای قیمت گذاری فروش عمده مناسبی می باشد. رنگ نما اپوکسی حاصله از این شرکت، دارای مشخصه های کیفی و عملکردی عالی و ممتاز بوده و باعث زیبایی و مقاومت بالای نمای ساختمان ها می شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.