بهترین ضد آب کننده نما ساختمانی سنگی

ویژگی بارز ضد آب کننده نما ساختمانی سنگی

ویژگی بارز ضد آب کننده نما ساختمانی سنگی

از ضد آب کننده نما ساختمانی سنگی به منظور محافظت از نمای بیرونی ساختمان استفاده میشود. از جمله ویژگیهایی که باید داشته باشد این است که بتواند از فرسوده شدن و خراب شدن سنگ در مدت زمان کم جلوگیری کند. این کار را میتواند از طریق محافظت از سنگ در برابر اشعه خورشید انجام دهد.
پس ضد آب کننده نما باید محافظ خوبی در برابر اشعه uv باشد. از طرفی بحث دیگر مربوط به زمانی میشود که بارندگی صورت میگیرد.
زمانی که رطوبت روی سنگ مینشیند، به مرور زمان باعث میشود تغییراتی در آن ایجاد شود. یکی از آنها ایجاد کپک است. همچنین این نم امکان دارد به درون ساختمان نیز اگر بیش از حد شود، نفوذ پیدا کند.

ویژگی بارز ضد آب کننده نما ساختمانی سنگی
از این رو یکی دیگر از ویژگی های ضد آب کننده باید این باشد که بتواند از از ایجاد کپک و حتی شوره بر روی سنگ جلوگیری کنند و همچنین آن را عایق نماید.
از دیگر مشکلاتی که امکان رخ دادن آن است این میباشد که به مرور زمان در قسمتی از سنگ احتمال ایجاد حفره و حتی ریختگی وجود دارد.
ضد آب کننده یا واترپروف کننده باید بتواند از این اتفاق نیز جلوگیری کند. یکی از بهترین ضد آب کننده ساختمانی از جنس نانو میباشد که تمام این ویژگی ها را دارد.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی نانو در سطح ایران محصولات جدید آگریز کننده نانو نیز توانسته اند جایگاه مناسبی در بین محصولات این حوزه پیدا نمایند. در واقع نانو ذرات ساختار نوینی در استراکچر کلی محصول آبگریزکننده و واترپروف کننده های نما به وجود آورده اند که روز به روز بر کیفیت های آن افزوده شده است.

بیشتر بخوانید :  صادرکنندگان انواع رنگ روغنی براق هادی رنگ

فروش مستقیم ضد آب کننده نما ساختمانی سنگی

ضد آّب کننده نما ساختمانی سنگی

ضد آب کننده ها یا همان لاک های آبگریزکننده معمولا به صورت شفاف می باشند و معمولا با ایجاد یک ضخامت مناسب برای محافظت نمای سنگی ساختمان تقاضای سفارش زیادی را از سراسر شهرهای ایران به خود اختصاص داده اند.
به همین دلیل بهتر است که جهت دریافت بهترین قیمت این لاک های ضد آب کننده نما ساختمانی سنگی از مزایای فروش مستقیم آن از فروشگاه های معتبر و با قیمت های درب کارخانه بهره گرفته شود تا کمترین هزینه های ممکن ایجاد گردد.

معمولا این محصول در حلب های ۲۰ لیتری به فروش می رسد و رقیق کننده آن آب می باشد؛ که حتی روی محصولات دیگر نما همانند چوب هم کارایی مناسبی از خود نشان داده است. هر یک لیتر از این محصول می تواند حدود ۶ تا ۸ متر مربع از سطح را آبگریز نموده و کیفیت های بالایی را به نمای ساختمان سنگی ارزانی نماید.

ضد آب کننده نما ساختمانی سنگی یکی از مهمترین اقدامات در هنگام ساختمان سازی است. فروشگاه ترنج فروش ضد آب کننده نما را در فروشگاه خود انجام میدهد. فروش هم به صورت عمده است و هم برای کسانی که برای ساختمان های مسکونی خود به دنبال مصالح و ابزار هستند. پس اگر شما نیز فروشگاه ضد آب کننده دارید و به دنبال یک مرجع برای خرید عمده هستید فروشگاه ترنج برای خدمت رسانی آماده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.