بورس انواع رنگ اپوکسی گالوانیزه مرغوب

چه نوع رنگی روی فولاد گالوانیزه استفاده می کنید؟

روکش های دوبلکس

انتخاب انواع رنگ بر روی فلز گالوانیزه به کاربرد و محیط سرویس بستگی دارد. با کاهش استفاده از لاستیک های کلر و رنگ های آلکیدی کلر، محصولات اپوکسی با ماندگاری بالا به طور فزاینده ای با اپوکسی تقویت شده، و به عنوان گزینه ای برای محیط های بزرگ و حساس مورد استفاده قرار می گیرند. در سیستم های چند لایه استفاده از رنگ اپوکسی گالوانیزه نشان داده شده است که چسبندگی بهتری را نشان می دهد.

بورس انواع رنگ اپوکسی گالوانیزه مرغوب

اطلاعات مفید در مورد انواع رنگ اپوکسی گالوانیزه

اطلاعات مفید در مورد انواع رنگ اپوکسی گالوانیزهرنگ اپوکسی فوق العاده به اندازه کافی قوی است که در برابر مناطق پر رفت و آمد و همچنین در انواع شرایط آب و هوایی و رطوبت هوا مقاومت می کند. برای آب و هوای گرم و سرد مناسب است زیرا در گرما زیاد باعث سرمازدگی و حباب نمی شود. ترکیب منحصر به فرد آن از فناوری پیشرفته رزین و مواد اولیه با کیفیت بالا، عملکردی بی نظیر – حتی در سخت ترین محیط ها – ایجاد می کند. بسیار بادوام است به طوری که عمر یک سطح را تا 20 سال طولانی می کند.

کاربرد آنها بسیار آسان است. نگران نباشید، همانطور که سطح خود را می پوشانید، پوسته های رنگ مورد نظر خود را از بالا پخش کنید و برای رسیدن به نتایج مطلوب می توانید از یک رنگ یا از ترکیب رنگی دلخواه خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید :  فروش رنگ اپوکسی براق با نصف قیمت کارخانه

آسان برای استفاده

دوام بسیار زیاد در برابر آب و هوا

در برابر تراشه، ترک خوردگی، محو شدن و تکه تکه شدن مقاوم می باشد

فن آوری رزین اپوکسی پیشرفته در آن باعث افزایش دوام می شود

حفاظت از اشعه ماوراء بنفش برای همه سوراخ ها

زمان خشک کردن سریع

پرفروش ترین انواع رنگ اپوکسی گالوانیزه

پرفروش ترین انواع رنگ اپوکسی گالوانیزهاشاره ای داریم به انواع رنگ اپوکسی گالوانیزه، کاربردها و پرفروش ترین آنها

موارد استفاده مفید: قسمت بیرونی، داخلی، و هر جایی که یک پوشش محافظ ناهموار برای سطح شما لازم باشد.

محدودیت ها: در صورتی که درجه حرارت مواد ، بستر یا محیط زیر 40 درجه فارنهایت یا بالاتر از 95 درجه فارنهایت باشد، اعمال نشود.

TYPE VEHICLE: رزین اپوکسی.

زمان خشکی: ظرف 24 ساعت خشک می کند.

مقاومت: مقاوم در برابر مواد شیمیایی، سایش، روغن، گریس، زنگ زدگی، خوردگی، کپک و محو شدن.

Epoxy Ultra یکی از انواع رنگ گالوانیزه با مقاومت سنگین دو اپوکسی است که برای کلیه کاربردهای بتن، فولاد، چوب و سنگ تراشی طراحی شده است. به خصوص به عنوان یک پوشش محافظ و تزئینی برای مقاومت در برابر مواد شیمیایی، روغن ها و شرایط شدید آب و هوایی فرموله شده است.
رنگ اپوکسی گالوانیزه با کیفیت بالا، که یک پوشش محافظ و مهارکننده زنگ است برای فولاد ساختاری جدید یا قبلاً رنگ آمیزی شده، فولاد نورد، فلز و انواع سطوح چوب و بتن طراحی شده است. مواد شیمیایی فرآوری شده خاص از فلز و چوب در برابر زنگ زدگی، پوسیدگی، خوردگی، کپک و محو شدن محافظت می کند.
فروش رنگ اپوکسی گالوانیزه اولترا یک محافظ جامد با کیفیت عالی است که برای استفاده در کاربردهای بیرونی و داخلی مانند کف گاراژ، سقف، تعمیرگاه، انبار و موارد دیگر طراحی شده است جایگاه ویژه ای در تجارت جهانی دارد.

بیشتر بخوانید :  مرکز توزیع رنگ اپوکسی پلی آمید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما