توزیع رنگ اکریلیک سیلیکونی استخری نانو

معرفی رنگ اکریلیک سیلیکونی استخری نانو

شماتیکی از پوشش رنگ اکریلیک سیلیکونی استخری نانو 
رنگ اکریلیک سیلیکونی استخری نانو، دسته ای از رنگ های ضد رطوبت ا می باشد استخری که برای پوشش سطوح استخر و سطوح مرطوب و نم دار و در معرض آب به کار می رود.

این رنگ استخری نانو بر پایه رزین اکریلیک سیلیکونی فرموله شده و برای محیط هایی با رطوبت بالا و ضد جلبک نمودن آن ها قابل استفاده می باشد.

این رنگ قابلیت استفاده منفرد روی سطوح دیواره و کف استخر بوده و بایستی در ضخامت رنگ آمیزی سطوح دقت کافی داشت، چرا که با زیاد شدن بیش از حد ضخامت، شدت چسبندگی پایین آمده و در نتیجه، پوشش رو به ورقه ورقه شدن می گراید.

محافظت از سطوح دیواره و کف استخر در برابر نم دائمی جوی یا محیط های مرطوب، عایق بندی قوی سطوح نم دار و دیوار استخر پایداری بالا در برابر تغییرات جوی ناپایدار و مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی، مقاوم در برابر اشعه های مخرب مانند فرابنفش و ماندگاری بالا در مقابل رطوبت های مستقیم از قابلیت های اصلی رنگ اکریلیک سیلیکونی استخری نانو می باشد.

در ضمن، تأکید می شود این رنگ در برابر جلبک یا خزه نور مستقیم، مقاومت خوبی داشته و از تخریب یا ترک خوردگی آن جلوگیری می کند.

این رنگ از لحاظ دامنه مقاومتی رطوبتی، به دو دسته رنگ سیلیکونی استخری نانو و رنگ اکریلیکی استخری نانو تا تقسیم بندی شده و از آن متناسب با رطوبت کاری محیط یا دیواره و کف استخر، جهت پوشش سطوح استفاده می شود.

بیشتر بخوانید :  خرید رنگ استخری آبی با کیفیت بالا

مشخصه های ساختاری و عملکردی رنگ اکریلیک سیلیکونی استخری نانو

1. دارای قابلیت استفاده منفرد جهت پوشش سطوح دیواره و کف استخر
2. دارای مقاومت رطوبتی و ضد نم بالا
3. دارای چسبندگی بسیار قوی با شرط ضخامت پوششی مناسب
4. پایداری خوب در برابر اشعه یو وی
5. دارای مقاومت شیمیایی بالا در برابر مواد خزه و جلبک
6. مقاوم در مقابل عوامل جوی و نور خورشید حاوی حرارت و اشعه های مخرب مانند فرابنفش
7. دارای قیمت فروش عمده مناسب توسط شرکت ترنج
8. طراحی شده بر پایه رزین اصلاح شده اکریلیک سیلیکونی با کیفیت در شرایط مرطوب و نم

قیمت رنگ اکریلیک سیلیکونی استخری نانو

قیمت رنگ اکریلیک سیلیکونی استخری نانو
خرید عمده رنگ اکریلیک سیلیکونی استخری نانو، که در طراحی آن بجای ترکیب رزین اکریلیک ساده- ، از رزین اکریلیک سیلیکونی با کیفیت استفاده شده، دارای قیمت مناسب با ثبات بالا بوده و ماندگاری و پایداری بالایی در برابر عوامل جوی و یو وی، رطوبت، و اشعه های مخرب مانند فرابنفش دارد.
قیمت مناسب رنگ اکریلیک سیلیکونی استخری نانو در دبه ده کیلویی و گالن 4 کیلویی را می توانید با پر کردن فرم سفارش در همین صفحه و یا تماس با همکاران و مشاوران ترنج و قیمت به روز اطلاع یابید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.