تولیدی بزرگ رنگ روغنی براق آلکیدی

نحوه نگهداری رنگ روغنی براق آلکیدی

نحوه نگهداری رنگ روغنی براق آلکیدی

رنگ روغنی براق آلکیدی از رزین آلکید ساخته شده است. از این رنگ میتوان در کاربردهای تزئینی بیشتر استفاده کرد. برای مثال از آن بر روی سطوح فلزی، بتنی و … در بخش های مختلف میتوان بهره برد و در نتیجه باعث ایجاد جلا میشود. مخصوصا در سطح شهر از آن بسیار استفاده میکنند. براقیت آنها بسیار بالا است به همین دلیل هم هست که جلوه ی زیبایی را ایجاد میکنند. علاوه بر این از دوام و مقاومت بالایی نیز برخوردار هستند. اما در مورد نگهداری رنگ روغنی آلکیدی باید به یک سری موارد توجه کرد.
اولین مورد این است که آن را از زمانی که تولید میشود تا ۱۸ ماه پس از آن بهتر است که استفاده کرد. پس در هنگام خرید حتما به تاریخ آن توجه لازم را داشته باشید. علاوه بر این زمانی که میخواهید از آن نگهداری کنید حتما در محیط های سرپوشیده این کار را انجام دهید و دما را بین ۵ تا ۳۵ درجه سانتی گراد نگه دارید. اجازه ندهید که نور آفتاب به آن برخورد کند.

نحوه نگهداری رنگ روغنی براق آلکیدی
همچنین در صورت امکان در مکانی که رنگ نگهداری میشود از تهویه استفاده شود. مخصوصا در هنگام استفاده تهویه را فراموش نکنید. نکته مهم بعدی این است که از شعله آتش دور نگه داشته شود. همچنین از دسترس اطفال نیز دور باشد. فروشگاه ترنج تولیدی رنگ روغن آلکیدی است که میتوانید با پر کردن فرم های مورد نظر در سایت اینترنتی این شرکت و همچنین انجام و دریافت مشاوره های فنی و تخصصی به صورت تلفنی با کارشناسان این مجموعه نسبت به تاریخ تولید و نحوه کاربرد و ابزار های اعمال آن و نحوه رقیق کردن آن با تینر های مخصوص روغنی اطلاع حاصل نموده و پس از ان اقدام به سفارش نمایید.

بیشتر بخوانید :  فروش به قیمت درب کارخانه رنگ های امولسیونی لتو

بهترین شیوه تهیه رنگ روغنی براق آلکیدی

رنگ روغنی براق آلکیدی

امروز رنگ های روغنی براق در چهار بسته متفاوت عمومی برای مصارف ساختمانی کوچک و یا متوسط تولید و عرضه می گردند که کوچکترین آن به ربعی مشهور است، بعد از آن کوارت یا یک کیلویی و پس از آن گالن که به صورت ۴ کیلویی می باشد و در نهایت به صورت حلب های ۲۰ کیلویی عرضه می گردد.
در صورتی که اعتبار مرکزی که می خواهید آز آن خرید کنید برای شما مشخص و محرز باشد، به راحتی برای خریدار رنگ روغنی براق آلکیدی فاکتور مورد نظر صادر و پس از تایید خریدار محصول به میزان مورد نظر برای خریدار ارسال می گردد. این مرکز پخش رنگ روغنی براق آلکیدی می تواند به صورت فیزیکی در بازار تهران و یا در بازار سایت های اینترنتی مجازی باشد که در هر دو حالت امکان اعتبار سنجی مرکز پخش مورد نظر به آسانی امکان پذیر است.
برای تهیه رنگ روغنی بهتر است از مراکز پخش آن خریداری نمایید چون از لحاظ قیمت در بهترین حالت قرار دارند. امروزه به راحتی میتوانید در اینترنت به این مراکز دسترسی پیدا کنید، که یکی از آنها فروشگاه ترنج است که رنگ روغنی براق آلکیدی را تولید میکند و آنها را عرضه مینماید. برای خرید آن به فروشگاه ترنج که تولیدی بزرگ این رنگ است، مراجعه نمایید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.