تولید بهترین رنگ استخری پایه اکریلیک

حوه تهیه رنگ استخری پایه اکریلیک

حوه تهیه رنگ استخری پایه اکریلیک

رنگ استخری پایه اکریلیک یک نوع پوشش و عایق تولید شده بر پایه رزین است. این رنگ بر پایه رزین اکریلیک استایرن و اکریلات تولید می‌شود.

میزان چسبندگی این رنگ بسیار بالا بوده و در برابر نفوذ رطوبت و نم، مواد شیمیایی همچون کلر و سولفات و در برابر اعمال فشارهای هیدرولیکی بسیار مقاوم می‌باشد.
رنگ استخری پایه اکریلیک به منظور رنگ آمیزی استخرها به دلیل تقاضای زیاد در دو رنگ آبی و سفید به صورت عمده تولید می‌شود. اما رنگ‌های دیگر به صورت سفارشی برای متقاضیان تولید می‌گردد.

این رنگ در استخرها و حوضچه‌هایی با عمق کم قابل استفاده می‌باشد. همچنین دارای سرعت بالا در خشک شدن، قدرت بالا در پوشانندگی سطوح مختلف، مقاومت بالا در برابر ضربه و ساییدگی، مقاومت در برابر اشعه‌های مضر خورشید مثل اشعه ماوراء بنفش و قابلیت استفاده در استخرهایی با زیر سازی بتن و سیمان می‌باشد.

همچنین استفاده از رنگ استخری پایه اکریلیک منجر به ایجاد جلبک و خزه در استخرها نمی‌شود و از رشد میکروارگانیسم‌های زنده جلوگیری می‌کند.

میزان مصرف این رنگ به‌ازای هر متر مربع حدود 1.5 کیلوگرم است. تنها نکته‌ی قابل توجه در استفاده از این رنگ‌ها دمای محیط و نوع آب و هوا در هنگام رنگ آمیزی است.

استفاده از این رنگ در دمای کمتر از 5 درجه سلسیوس و در آب و هوای خیلی گرم و طوفانی ممنوع است.

بیشتر بخوانید :  فروش استثنایی رنگ استخری مشهد

عرضه انواع رنگ استخری پایه اکریلیک

رنگ استخری پایه اکریلیک
شرکت رنگ استخری ترنج عرضه کننده انواع رنگ استخری مرغوب از بزرگ‌ترین تولید کنندگان رنگ در سراسر کشور است.

این شرکت با فروش مستقیم و بدون واسطه‌ی انواع رنگ‌های استخری از جمله رنگ استخری اکریلیک و رنگ استخری سیلیکونی توانسته پاسخگوی نیاز فروشگاه داران و مغازه داران رنگ فروشی در سراسر کشور باشد. متقاضیان خرید این رنگ‌ها می‌توانند به صورت آنلاین برای خرید غیر حضوری این محصولات به صورت عمده و کارتنی اقدام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما