تولید بهترین رنگ نمای سیلیکونی

آشنایی با رنگ نمای سیلیکونی

رنگ نمای سیلیکونی
رنگ نمای سیلیکونی در دسته رنگ‌های ساختمانی و تزئینی قرار می‌گیرد به همین دلیل بیشتر از آن برای محافظت از نماهای بیرونی ساختمان استفاده می‌شود. رزین این رنگ بر پایه آکریلیک سیلیکون است در نتیجه پوشش خیلی خوبی دارد و به راحتی می‌توان آن را شست.

رنگ‌های نمای سیلیکونی به دلیل پوشش‌دهی خوبی که دارند، برای دیوارهای بتنی و سیمانی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این رنگ‌ها معمولا به عنوان رنگ نهایی نمای بیرونی ساختمان استفاده می‌شود.

این محصول دارای کد تایید استاندارد و شماره ملی نیز است.
نگ مخصوص نمای ساختمان دارای خواص آب گریزی وغبار گریزی است و با چسبندگی عالی به سطوح بتونی و مقاومت در برابر هوا، رطوبت و اشعه ماوراء بنفش پوشش مناسبی برای رنگ آمیزی سطوح بتونی و نمای ساختمان می باشد.
قابلیت های مختلف رنگ نمای از جمله قابلیت تنفس، کاربرد این پوشش را از مناطق گرم و خشک تا مناطق سرد، معتدل ومرطوب بویژه در شهرهای بزرگ و مناطق متراکم صنعتی با میزان آلودگی بالا، توسعه داده است.

مرکز فروش رنگ نمای سیلیکونی با کیفیت

مرکز فروش رنگ نمای سیلیکونی با کیفیت
بهترین مرکز فروش رنگ، برای خرید رنگ نمای سیلیکونی ، شرکت ترنج است. این شرکت با تولید و توزیع بهترین رنگ‌های صنعتی و ساختمانی گزینه مناسبی برای خرید است.

همانطور که گفتیم رنگ نمای سیلیکونی به عنوان لایه نهایی ظاهری خارجی ساختمان استفاده می‌شود؛ به همین دلیل است که پوشش خوبی در سطوح مختلف دارد.
شرکت رنگ ترنج با توزیع این رنگ و سایر رنگ‌ها با بهترین قیمت توانسته جایگاه خوبی در زمینه تولید بهترین رنگ در ایران را بدست آورد. همچنین با صادر کردن رنگ‌ها به یکی از شرکت‌های خوب در این حوزه تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید :  عایق ضد شوره نانو و خصوصیات خرید و قیمت آن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.