تولید جدیدترین رنگ استخری روغنی

 

مزایای مهم رنگ استخری روغنی

مزایای مهم رنگ استخری روغنی

رنگ استخری روغنی از جمله رنگ‌های محبوب و با کیفیت برای رنگ کردن استخرهای خانگی، صنعتی، کشاورزی و در مناطق تفریحی است. رنگ‌های استخری بر اساس نوع حلالی که در آن استفاده می‌شود به انواع رنگ استخری بر پایه پلی اورتان، رنگ استخری پایه آب، رنگ استخری پایه حلال، رنگ استخری پلیمری، رنگ استخری اکرلیک و رنگ استخری پایه اپوکسی دسته بندی می‌شوند.

رنگ استخری روغنی

رنگ استخری روغنی
رنگ استخری روغنی از نوع رنگ استخری بر پایه حلال می‌باشد. برای رقیق کردن این رنگ و همچنین به منظور زودتر خشک شدن آن پس از رنگ آمیزی از تینر فوری به عنوان حلال استفاده می‌شود. از مشخصات اصلی این رنگ‌ها می‌توان به مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و اشعه‌های خورشید، چسبندگی بالا به فلز، کاشی، بتن و سیمان، پوشانندگی بالا پس از رنگ آمیزی و مقاومت در برابر مواد شیمیایی مثل کلر و سولفات اشاره کرد. استفاده از این رنگ نیاز به پرایمر و زیرسازی کار قبل از رنگ آمیزی ندارد. از این رنگ برای رنگ آمیزی لوله‌های آب، استخرها و منابع ذخایر آب کشاورزی و غیره استفاده می‌شود.

بازار تولیدات رنگ استخری روغنی

بازار تولیدات رنگ استخری روغنی
رنگ استخری روغنی یکی از پرطرف‌دارترین و متداول ترین رنگ‌ها برای رنگ آمیزی استخر می‌باشد. سال‌ها است بهترین تولیدکنندگان ایرانی در راستای تولید این محصول در حال تلاش هستند. فروشگاه رنگ ترنج یکی از بهترین ارائه دهندگان رنگ‌های استخری با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت به مشتریان خود در سراسر کشور است. این فروشگاه توزیع کننده بدون واسطه‌ی رنگ‌های استخری به صورت عمده و کارتنی بوده و فروشگاه داران عرضه کننده‌ی رنگ و مغازه‌های رنگ فروشی برای خرید رنگ استخری می‌توانند به صورت غیر حضوری از طریق مجازی اقدام به تهیه اقلام مورد نیاز خود کنند. امکان خرید اینترنتی از سایت از جمله امکاناتی است که این فروشگاه در اختیار مشتریان خود در سراسر ایران قرار داده است.

بیشتر بخوانید :  تولید بهترین رنگ استخری پایه اکریلیک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.