تولید کننده زینک فسفات اپوکسی

یکی از مراکز تولید کننده و فروش زینک فسفات اپوکسی، سایت آنلاین ما می باشد که محصولات خود را به شکل غیر حضوری به مشتریان ارائه می کند. به همین خاطر افرادی که تمایل به خرید این محصول را دارند می‌ توانند به سایت فوق مراجعه کرده و با انواع و اقسام رنگ ها و قیمت ها آشنا شوند و سپس اقدام به خرید نمایند

مکانیزم عملکرد زینک فسفات اپوکسی

مکانیزم عملکرد زینک فسفات اپوکسی

فلزات تحت اثر اکسیژن و رطوبت زنگ می زنند. هر پوشش رنگی به علت اینکه حاوی یک لایه رزین است. محافظتی را در مقابل اکسیژن و رطوبت ایجاد خواهد کرد.

پیگمنت ها به دو روش اصلی می توانند خوردگی را کاهش دهند:

۱- دخالت کردن شیمیایی در واکنش های خوردگی (پیگمنت های شیمیایی)

۲- به صورت سدی در مقابل اکسیژن و رطوبت ؛ (پیگمنت های حفاظت کننده). تنها پیگمنت شیمیایی که به مقدار وسیع استفاده می شود، فلز روی می باشد که ترجیحا با اکسیژن و رطوبت واکنش می دهد، بنابر این فلز محافظت می شود. پیگمنت هایی از قبیل اکسید سرب و زینک کرومات با این که بسیار موثرند، به علت حفظ سلامتی و ایمنی امروزه کمتر استفاده می شوند.

چهار نوع پیگمنت های محافظت کننده رایج از قبیل زینک فسفات ، اکسید آهن ، MIO و glass flake در تعداد زیادی پرایمر ها و در پوشش های ضد خوردگی استفاده می شوند که در این میان زینک فسفات جایگاه بسیار ویژه ای برای این منظور یافته است.

بیشتر بخوانید :  فروشگاه رنگ اپوکسی فلز تهران

همه چیز درباره زینک فسفات اپوکسی درجه ۱

همه چیز درباره زینک فسفات اپوکسی درجه 1

غالبا اين محصول بر پایه رزین اپوکسی و نوعی ماده سخت کننده بنام پلی آميد طراحی شده است. این آستری همه ویژگی های رزین های اپوکسی مثل قبيل چسبندگی عالی ، دوام، سختی و همچنین خاصیت محافظتی را دارد. به سبب وجود رنگدانه ضد خوردگی زینک فسفات در
مواد تشکیل دهنده رنگ، این آستری سطح سازه را به طور خیلی عالی در مقابل خوردگی در فضاهای اتمسفریک و شيميایی حفظ می کند .
از این روکش جهت حفظ سطوحی که موقعیت آب و هوای خورنده وجود دارد استفاده می شود. با توجه به گچی شدن روکش های اپوکسی در مقابل تابش UV نور خورشيد و همینطور توليد محصولات خوردگی سست بر روی سطح آستر که باعث کم شدن میزان
چسبندگی بين لایه ای می گردد، پیاده سازی لایه بعدی در فاصله زمانی سفارش شده به وسیله سازنده مهم است.

بر همین اساس در صورت طولانی شدن فاصله زمانی لحاظ شده، لایه بعد و یا آلوده شدن سطح آستری بعد از پیاده سازی آن، به جهت به وجود آمدن چسبندگی بالاتر و حذف لایه سست شده، سطح باید به شكل مناسب فعال و آماده رنگ آميزی گردد. این روکش می تواند از سطوح دور از تابش نور خورشيد، حفاظت کند.

بعضی از خصوصیت های این محصول به صورت زیر است:

ایجاد مقاومت ضد خوردگی با کمک رزین اپوکسی و رنگدانه زینک فسفات، ایجاد مقاومت خوردگی مناسب به سبب استفاده از رزین اپوکسی در فرمول آن، داشتن چسبندگی بسیار بالای بقیه لایه ها، به وجود آوردن پوشانندگی خیلی خوب، ایجاد مقاومت در فضا های شیمیایی و …

بیشتر بخوانید :  معرفی کامل رنگ اپوکسی سالونت فری

 اپوکسی زینک فسفات | ضد زنگ مخصوص شیروانی

پوشش زینک فسفات یکی از بادوام ترین پوشش های ضد خوردگی بوده و در شرایط سخت و محیط های خورنده به خوبی از سطوح فلزی حفاظت می نماید. همچنین این پوشش در برابر مواد شیمیایی مقاوم بوده تا دما بالایی حرارت نیز به خوبی تحمل می کند.نظر به قابلیت های فوق العاده پوشش زینک فسفات در حفاطت از تاسیسات عظیم صنعتی، سقف های شیروانی در مناطق مرطوب، کاربرد این پوشش و رنگ آستر ضد زنگ اپوکسی زینک فسفات در سال های اخیر بسیار متداول گردیده استو مصرف آن روز افزون بوده است.

قیمت روز زینک فسفات اپوکسی

قیمت روز زینک فسفات اپوکسی

می توانیم بگوییم که امروزه با توجه به تغییر دائمی قیمت انواع رنگ در بازار، نمی توانیم قیمت زینک فسفات اپوکسی را به طور دقیق تعیین و مشخص نماییم. ولی چنانچه فردی بخواهد از قیمت تقریبی این محصول مطلع شود، می تواند به سایت فروش آنلاین ما مراجعه کرده و از این قیمت ‌ها با خبر شود و سپس اقدام به خرید نماید.

لازم به ذکر است که قیمت های ارائه شده در سایت ما به صورت تقریبی و البته مقرون به صرفه می باشد به طوری که همه از خرید آن راضی هستندلازم به تذکر است که افراد می توانند قبل از خرید از نظرات و راهنمایی های کارشناسان واحد فروش ما هم استفاده نمایند تا بتوانند خریدی مقرون به صرفه و مناسب داشته باشند و از خرید خود راضی باشند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.