خرید آسان زینک فسفات آلکیدی

خرید آسان زینک فسفات آلکیدی، تنها با برقراری ارتباط و مراجعه به فروشگاه هایی که فعالیت خود را کاملاً معتبر در این زمینه انجام می دهند، امکانپذیر می باشد. منظور از خرید آسان البته تنها دسترسی راحت و ساده به انواع این رنگها نیست؛ بلکه برخورداری از دیگر امتیازات همچون قیمت مناسب را هم شامل می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر هم اینک با ما تماس بگیرید.

خرید آسان زینک فسفات آلکیدی

مزیت های استفاده از زینک فسفات آلکیدی براق

مزیت های استفاده از زینک فسفات آلکیدی براق رنگها مصارف متعددی در زندگی ما دارند. معمولاً به هر گوشه از خانه و محیط بیرونی که نگاه کنیم، به خوبی می توانیم این کاربرد را مشاهده نماییم.
رنگ زینک فسفات آلکیدی براق یکی از نمونه رنگهایی ست که در بازارهای کشور به صورت گسترده خرید و فروش می شود. این موضوع بیانگر آن است که این رنگ توانسته کاربرد بسیاری را از خود نشان دهد.
پایه این رنگ، رزین آلکید بعلاوه پیگمنت فسفات می باشد. به دلیل وجود مقادیر زیادی از پیگمنت در این سازه، شاهد مقاومت بسیار بالای این محصول در برابر خورندگی هستیم که در سطح قابل توجهی قرار گرفته است.

مزیتهای استفاده از زینک فسفات آلکیدی براق:

  • زینک فسفات آلکیدی، به عنوان یک پوشش روی فلز عمل کرده و اجازه خورندگی را به آن نمی دهد.
  • این ماده به راحتی روی سطح می چسبد و ثبات و دوام خوبی را از خود به نمایش می گذارد که تا مدتهای طولانی روی سطح باقی خواهد ماند.
  • این رنگ در برابر رطوبت و جذب آب بسیار مقاوم عمل می کند.
  • مقاومت رنگ زینک فسفات آلکیدی در مقابل تغییرات جوی بسیار حائز اهمیت می باشد.
  • به دلیل براق بودن به غیر از نقش محافظت از سازه، برای ایجاد زیبایی بیشتر هم کاربرد دارد.
بیشتر بخوانید :  تولید کننده زینک فسفات اپوکسی

از رنگهای زینک فسفات آلکیدی براق برای انواع و اقسام سازه ها بتنی و فلزی مانند قطعات ابزارآلات صنعتی، اسکلتهای فلزی و لوازم خانگی استفاده می شود.
در هنگام اجرای آن بهتر است از قلم مو استفاده نمایید که جذب رنگ را افزایش می دهد و به تمامی نقاط سازه نفوذ خواهد کرد.

فروشنده معتبر زینک فسفات آلکیدی

فروشنده معتبر زینک فسفات آلکیدی فروشنده معتبر زینک فسفات آلکیدی، همانطور که از عبارت معرف آن هم می توان حدس زد، فعالیتهای خود را به صورت معتبر و قابل اطمینان در این حوزه پیگیری نموده است.
فروشنده در این واحد فروشگاهی به عنوان یک مشاور و راهنما عمل کرده و اطلاعاتی که برای خرید و فروش زینک فسفات براق وجود دارد را در اختیار خریداران قرار می دهد.
نتیجه چنین امری، بالا رفتن سطح رضایت مشتریان از خرید و فروش آن بوده که در کمترین حالت خود می تواند آنها را به خرید مجدد تشویق نموده و یا آن را به سایرین به عنوان محصولی ایده آل و کارامد معرفی نماید.

5

  1. زینک فسفات استری قوی است چه اپوکسی و چه الکیدی البته مدل اپوکسی ان قیمت بیشتری دارد و البته هردو برای سطوح مختلفی از پوشش و ضد خوردگی به کار می روند

  2. در هنگام اجرای آن بهتر است از قلم مو استفاده نمایید که جذب رنگ را افزایش می دهد و به تمامی نقاط سازه نفوذ خواهد کرد…با پیستوله و غلطک نمیشه زد ؟

    • بله با پیشتوله و غلطک هم میشه اعمال کرد فقط درصد اختلاط تینر با هر وسیله متفاوت است و طبق دستور العمل روی قوطی باید اجرا گردد.

  3. از رنگهای زینک فسفات آلکیدی براق برای انواع و اقسام سازه ها بتنی و فلزی مانند قطعات ابزارآلات صنعتی، اسکلتهای فلزی و لوازم خانگی استفاده می شود…به عنوان لایه زیرین استفاده دارد ؟به هنوان لایه نهایی که از این ضد زنگ استفاده نمیشود ؟

    • معمولا به عنوان لایه اول است ولی اگر در معرض افتاب نباشد و رنگ تیره باشد در برخی موارد رنگ رویه روی ان نمی زنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.