خرید استثنایی رنگ اکریلیک لاتکس الوان

رنگ اکریلیک الوان نوعی رنگ است که حاوی یک ماده پلاستیکی، رنگ سریع خشک می شود که در آن رنگدانه ها در امولسیون پلیمر اکریلیک موجود است. اگرچه محلول در آب است، اما در برابر آن مقاوم هستند. مخصوصاً برای خشک کردن سریع تولید شده است. قصد خرید استثنایی رنگ اکریلیک لاتکس اکریلیک الوان را دارید؟ مجموعه ما اقدام به عرضه رنگ اکریلیک الوان با قیمتی استثنایی نموده است.

خرید استثنایی رنگ اکریلیک لاتکس الوان

رنگ اکریلیک لاتکس چیست؟

رنگ اکریلیک لاتکس چیست؟ لاتکس نام مشترکی برای پلیمرهای بدست آمده توسط پلیمریزاسیون امولسیون است و آنها پراکندگی کلوئیدی ذرات پلیمری بسیار کوچک در یک محیط مداوم هستند. لاتکس را می توان در ساخت رنگهای معماری ، بلکه در چسب های چوبی (چسب وینیل) ، رنگ کاغذ ، مواد افزودنی برای سیمان و بتن و اخیراً چند سال در اصلاح های قانونی استفاده کرد.

انواع لاتکس

معمولاً لاتکس تولید شده مبتنی بر آب است که معمولاً با این نام شناخته می شوند ، اگر مرحله مداوم ارگانیک باشد از لاتکس معکوس صحبت می کنیم (1). لاتکس را می توان با مونومرهای مختلف یا با مخلوط مونومرها (کوپلیمرها) بدست آورد. به عنوان نمونه ای از لاتکس که توسط یک هموپلیمر ایجاد شده است ، پلی وینیل استات یا PVA وجود دارد ، که یکی از قدیمی ترین مواد مورد استفاده در فرمول رنگ ها است. نمونه ای از لاتکس به دست آمده با استفاده از دو یا چند مونومر لاتکس های اکریلیک (کوپلیمرهای PVA ​​با پلی آکریلات) است که در طیف گسترده ای از رنگ ، روکش و فرمولاسیون چسب استفاده می شود.

بیشتر بخوانید :  مزایای خرید رنگ کوره ای الکترواستاتیک

اندازه ذرات رایج ترین امولسیون ها 50-1000 نانومتر است (MW بیشتر از 100000). ویسکوزیته ای نسبتاً کم دارد (50 سانتریفیوژ تا 130 130). به طور کلی محتوای جامد لاتکس های اکریلیک 60-40٪ است. غلظت به تدریج افزایش یافته است، به منظور کاهش هزینه های حمل و نقل و کاهش زمان خشک شدن محصولات فرمولی.

عرضه مستقیم رنگ اکریلیک الوان در مازندران

عرضه مستقیم رنگ اکریلیک الوان در مازندران همانطور که در ابتدا عرض نمودیم، مجموعه ما اقدام به عرضه مستقیم و بدون واسطه انواع رنگ اکریلیک الوان در استان مازندران و صد البته کل ایران نموده است. همه ما می دانیم به صرفه ترین خرید، روش خرید مستقیم از تولید کننده است. در کنار این ما امکان این روش خرید را به صورت غیر حضوری فراهم نموده ایم! شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون محصولات و مجموعه ما، استعلام قیمت رنگ اکریلیک الوان و ثبت سفارش و خرید این رنگ با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.
 ما تخفیف ها و جشنواره های دوره ای جذاب و دوست داشتنی برای محصولات خود در نظر گرفته ایم. پس زمان را از دست ندهید تا از تخفیف های ما نیز بهره مند گردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.