خرید اپوکسی سیلر دو جزیی بتن

خرید اپوکسی سیلر دو جزیی بتن

برای رسیدن به یک پوشش صاف و یکدست که همه مقاومت های لازم را داشته باشد یک پوشش کف سازی استامپی مناسب برای دکور کف لازم است. در این شرایط به خرید اپوکسی سیلر دو جزیی بتن نیاز داریم.

به دلیل نفوذ خوب سیلر اپوکسی اگر ترک یا درزی نیز بر روی سطح کار افتاده باشد میتوان با سیلر اپوکسی آن را بست. سیلر اپوکسی مانند یک پوشش روی سطح بتن قرار می گیرد و چسبندگی لایه های بعدی را افزایش می دهد.

اگر لایه نهایی شما نیز مناسب باشد، ترکیب این پوشش ها با هم دارای مقاومت مطلوبی نسبت به حلال ها و ریزش آب می شود. علاوه بر چسبندگی بالا و جلوگیری از جذب آب و مواد شیمیایی، خرید اپوکسی سیلر دو جزیی بتن باعث مقاومت در برابر سایش و مقاومت مکانیکی نیز می شود. پایه سیلر اپوکسی رزین اپوکسی پلی آمید می باشد و برای رقیق کردن آن می توانید از تینر اپوکسی استفاده می شود.

نحوه مصرف اپوکسی سیلر دو جزیی بتن

نحوه مصرف اپوکسی سیلر دو جزیی بتن
در این محصول نیز مانند اکثر فرآورده های رنگی نسبت مخلوط کردن بسیار مهم است. پس از خرید اپوکسی سیلر دو جزیی بتن با توجه به کار خود دو جز این محصول را به میزان دستورالعمل با یکدیگر ترکیب می نماید و چند دقیقه هم می زنید تا کاملا یکدست شود.

جز A حتی در هنگام خرید اپوکسی سیلر دو جزیی بتن چند برابر جز B به فروش می رسد. باید از یخ زدگی آن ها جلوگیری شود و در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرند. برای نگهداری باید اپوکسی سیلر بتن را در یک جای خشک در بازه دمایی ۵ تا ۳۵ درجه بگذارید.

بیشتر بخوانید :  رنگ اپوکسی فنولیک عایقی مناسب برای اسید و مواد شیمیایی

اگر پلمپ آنها باز نشده باشد در چنین مکانی تا حدود یک سال سالم می مانند. در صورت بازی در محصول خشک می شود. به علاوه به دلیل آتش گیر بودن بهتر است از تماس با گرما و شعله در باشد.

مقاومت بتن با سیلر دو جزیی افزایش می یابد.

هنگام استفاده بهتر است از ماسک استفاده کنید و پس از انجام پوشش دهی سطح شما باید در معرض هوای تازه باشد یا بالاخره هوای تازه به محیطی که اپوکسی سیلر داخل آن زده شده است وارد شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما