خرید اینترنتی رنگ میانی اپوکسی پلی آمید های بیلد

رنگ میانی اپوکسی پلی آمید، یک نوع رنگ صنعتی است که برای پوشش دادن به سطوح فلزی استفاده می‌شود. این رنگ دارای خصوصیات بسیاری است که آن را از سایر رنگ‌های صنعتی متمایز می‌کند.

اولین خصوصیت این رنگ، مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت، شوک و خوردگی است. به همین علت، این رنگ برای پوشش دادن به سطوحی که در مقابل شرایط سختی قرار دارند، مانند سطوح صنعتی و خودروها، راه گشا است.

دومین خصوصیت این رنگ، قابلیت چسبندگی بسیار بالا به سطوح است و جهت رنگ آمیزی سطوحی که قبلاً رنگ شده‌اند به کار می رود.

سومین خصوصیت این رنگ، مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آب است. این رنگ برای رنگ کردن سطوحی که در معرض رطوبت قرار دارند کاربرد دارد.

در کل، رنگ میانی اپوکسی پلی آمید، یک رنگ صنعتی بسیار قوی و مقاوم است که برای پوشش دادن به سطوحی که در معرض شرایط سختی قرار دارند، بسیار مناسب است.

معرفی رنگ میانی اپوکسی پلی آمید های بیلد(Epoxy Polyamide High build)

یکی از رنگ های مقاوم و با کیفیت برای سطوح فلزی در برابر تغییرات جوی و رطوبت، رنگ میانی اپوکسی پلی آمید های بیلد پرکاربرد می باشد. مواد اصلی سازنده این رنگ، نوعی رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمید است و مقاومت شیمیایی و حرارتی بالا، خواص مکانیکی و مقاومت الکتریکی فوق العاده رزین اپوکسی باعث افزایش کیفیت و ماندگاری رنگ تولیدی می شود.
این رنگ به عنوان پوشش میانی در سیستم ها و وسیله های مختلف فلزی به کار رفته و باعث مقاومت بالای سطوح آن ها در برابر زنگ زدگی و خوردگی شده و همچنین، با افزایش ضخامت لایه رنگی، تمامی ایرادات و ناهمواری های سطوح وسایل فلزی را پوشانده و باعث صافی و شفافیت آن ها می شود.

بیشتر بخوانید :  کارخانه تولید ضد زنگ اپوکسی

کاربردهای رنگ میانی اپوکسی پلی آمید های بیلد

کاربردهای رنگ میانی اپوکسی پلی آمید های بیلد

۱٫ به عنوان پوشش میانی برای سیستم های فلزی نیروگاه ها و پالایشگاه ها، دستگاه های ماشین آلات، سازه های فلزی موجود در هر صنف یا محیط صنعتی، در سیستم های دریایی مانند سکوهای نفتی، کشتی ها و اسکله ها، لایه رویین وسیله های فلزی آستردار و در کل، برای کلیه وسیله های فلزی در معرض رطوبت و خوردگی به کار می رود و باعث افزایش طول عمر، ماندگاری و کیفیت این وسیله ها می شود.

۲٫ به عنوان لایه زیرین برای رنگ ها و پوشش های ضد امواج فرابنفش، از جمله نانو رنگ های عایق آنتی باکتریال، پلی اورتان ها و پوشش های حاوی کامپوزیت سیلیکا و غیره استفاده می شود. بکارگیری رنگ میانی اپوکسی پلی آمید های بیلد، در این پوشش های محافظ باعث بالا رفتن استحکام لایه رویین در برابر اشعه های مختلف پرتو فرابنفش و همچنین، رطوبت و بخار می شود.

مزایای رنگ میانی اپوکسی پلی آمید های بیلد

شماتیکی از مخزن آب آشامیدنی و سازه های فلزی حاوی پوشش رنگ میانی اپوکسی پلی آمید های بیلد

۱٫ مقاومت سیستم یا وسیله فلزی در برابر فرسایش و خوردگی
۲٫ جلوگیری از نفوذ مواد شیمیایی مخرب در سطح
۳٫ عدم نیاز به پرایمر بخصوص در لوله های خطوط نیروگاه ها و پالایشگاه ها
۴٫ مقاوم در برابر رطوبت و حرارت بالا
۵٫ دارای حجم کم و وزن سبک و قدرت چسبندگی بالا

چه مزایایی دارد که از رنگ میانی اپوکسی پلی آمید برای پوشش سطوح فلزی استفاده کنیم؟

استفاده از رنگ میانی اپوکسی پلی آمید برای پوشش سطوح فلزی، مزایای بسیاری دارد. این رنگ باعث افزایش مقاومت سطح فلزی در برابر خوردگی، سایش، حرارت و شوک می‌شود.

بیشتر بخوانید :  فروش رنگ اپوکسی پلی آمید روناس

همچنین، این رنگ باعث ایجاد یک لایه محافظ بر روی سطح فلزی می‌شود که باعث کاهش زنگ زدگی و خوردگی سطح فلزی می‌شود.

از دیگر مزایای استفاده از رنگ میانی اپوکسی پلی آمید برای پوشش سطوح فلزی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– افزایش دوام و عمر مفید سطح فلزی

– افزایش زیبایی و جذابیت سطح آهنی

– کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات سطوح فلزی

– افزایش مقاومت سطح فلزی در برابر شرایط آب و هوایی نامساعد

– افزایش مقاومت سطح فلزی در برابر تماس با مواد شیمیایی و حلال‌ها

با توجه به این مزایا، استفاده از رنگ میانی اپوکسی پلی آمید برای پوشش سطوح فلزی، به عنوان یک روش کارآمد و اقتصادی برای حفاظت از سطح فلزی، بسیار پرکاربرد است.

قیمت خرید اینترنتی رنگ میانی اپوکسی پلی آمید های بیلد

قیمت خرید اینترنتی رنگ میانی اپوکسی پلی آمید های بیلد

شرکت ترنج(TORANJ) با در اختیار داشتن بهترین دستگاه ها و سیستم های تولیدی بروز و پیشرفته، رنگ های صنعتی، از جمله رنگ میانی اپوکسی پلی آمید های بیلد با کیفیت و استاندارد تولید می کند که دارای ماندگاری و مقاومت بالا در برابر تغییرات جوی و مواد شیمیایی مخرب و ضربه بوده و باعث بالا رفتن طول عمر سیستم های فلزی مختلف می شوند. همچنین، قیمت خرید اینترنتی این رنگ با توجه به کیفیت آن، که با هم نوع خود از شرکت های اروپایی برابری می کند، بسیار مناسب می باشد.

قیمت خرید اینترنتی رنگ میانی اپوکسی پلی آمید های بیلد

7

  1. رنگ اپوکسی میانی به عنوان پوشش میانی برای سیستم های فلزی نیروگاه ها و پالایشگاه ها، دستگاه های ماشین آلات، سازه های فلزی موجود در هر صنف یا محیط صنعتی استفاده میشود
    با ت جه به این متن که گذاشته شده سوالی دارم درباره این که رنگ اپوکسی میانی به غیر از لایه دوم ایا در شرایطی می تواند به عنوان لایه اول هم استفاده شود ؟ یعنی مثلا استر لایه اول اپوکسی مثلا زینک ریچ اپوکسی را اعمال نکنیم و مستقیم بیاییم و همین رنگ اپوکسی میانی لایه میانی را بزنیم.

    • در برحی موارد اگر با مشاورین مهندسین پرژه درباره طراحی فرمول سامانه پوششی پروژه خود به جمع بندی برسید قابل انجام است.

  2. مقاومت سیستم یا وسیله فلزی در برابر فرسایش و خوردگی
    یعنی این رنگ های بیلد از زینک ریچ هم بهتره ؟

    • مقایسه به این شکل در تعریف سامانه های پوششی صورت نمی گیرد و هر محصولی کارایی و جایگاه مخصوص به خود را دارد.

  3. ۳٫ عدم نیاز به پرایمر بخصوص در لوله های خطوط نیروگاه ها و پالایشگاه ها….این را قبلا هم شنیده بودم یعنی دیگر نیازی به ضد زنگ اپوکسی به عنوان لایه اول نیست ؟

    • در برخی موارد با مشاوره مهندسین ناظر می توان از همین رنگ به عنوان لایه اول استفاده نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.