خرید اینترنتی عایق ضد رطوبت نما

معرفی عایق ضد رطوبت نما

در خصوص بحث عایق ضد رطوبت نما می توان گفت که از این محصول برای آب بندی و همچنین عایق کاری انواع مختلف سطوح اعم از کاهگلی، آجری، سنگی، چوبی و غیره استفاده کرد، بی آنکه تغییری در رنگ آنها ایجاد شود و با ایجاد پوششی نفوذی بر روی سطوح در مقابل رطوبت و انواع تشعشعات خورشیدی حفاظت نمود.
عایق ضد رطوبت نما یک عایق حرارتی و برودتی نیز می باشد. این محصول به راحتی می‌تواند در مقابل رطوبت و گازهای جوی استحکام داشته باشد.

عایق ضد رطوبت نما مقاوم است و به راحتی می‌تواند در برابر اشعه های مضر خورشید (UV) مقاومت کند، این محصول ویژه می تواند به سادگی از تغییر رنگ مصالح در نمای ساختمان جلوگیری و مراقبت به عمل آورد. عایق ضد رطوبت قابلیت ماندگاری بسیار زیادی در مواضع اعمال شده دارد و همچنین عمر مفید آن بسیار بالا است.

همچنین این محصول قابلیت شستشو را دارا و همچنین تصفیه کننده هوا نیز می باشد.
در این عایق ویژگی ضد گرد و خاک و ضد دوده نیز وجود دارد این عایق ویژگی جرم گریزی نیز دارد و به راحتی می‌توانند سطح خود را بعد از بارش باران پاک کند.

از عایق ضد رطوبت نما می توان بر روی سطوح مرطوب نیز استفاده کرد، همچنین دارای قدرت آنتی باکتریالی نیز است. این نما از به وجود آمدن جلبک و خزه بر روی سطح جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید :  کارخانه تولید رنگ ضد رطوبت نانو عالی

اعمال عایق ضد رطوبت نما

عایق ضد رطوبت نما
ابتدا باید مواد را به نسبت مساوی با آب و اندازه مشخص از سیمان با هم ادغام کرد به طوری که شکل فیزیکی آن مانند دوغاب شود، سپس به وسیله فرچه اعمال آن را بر روی سطوح انجام می دهید.

در هنگام استفاده از این ملات طوری آن را روی سطوح میمالید که شُره نکند و بتواند منافذ موجودو دزها را نیز کاملا پر کند.

در هنگام اعمال مواد بر روی سطح اجازه ندهید که لایه ضخیم ایجاد شود زیرا این عمل باعث می شود دوام کار پایین آید و همچنین روند آب بندی به شکل صحیح صورت نگیرد.
سنگهایی که در نمای سازه ها استفاده شده است بسیار متراکم است و احتمال اینکه آب در آنها نفوذ کند بسیار پایین است، اما توجه داشته باشید جمع شدن آب روی سنگهایی که در سطح صاف کار شده اند منجر به ایجاد رسوب و همچنین نفوذ جامدات معلق، در سنگ میشود.

این موارد عواملی هستند که باعث میشوند جلبک روی سطح چسبیده و شروع به رشد کنند، همین جلبک ها باعث رشد میکروگانیسم های متعدد، کپک ها و باکتری ها نیز می‌شوند و این گروه از باکتری ها مجموعاً برای سلامتی انسان مضر هستند و همچنین شکل سنگ را نیز بسیار زشت می کنند.

عایق ضد رطوبت نما تمامی این موارد را از بین خواهد برد و اجازه رشد میکروارگانیسم ها را نمی دهد. فروش عمده و خرید عمده این محصول نیز امکان پذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما