خرید رنگ استخری آبی با کیفیت بالا

طلاعاتی درباره رنگ استخری آبی

طلاعاتی درباره رنگ استخری آبی
رنگ استخری آبی از جمله پر فروش ترین رنگ های بازار می باشد و متقاضیان زیادی دارد. این نوع رنگ بر پایه آب بوده و در اکثر پروژه های ساختمانی استخر باغ ، استخر ویلا، استخر کشاورزی برای نقاشی و رنگ آمیزی و عایق ضد رطوبت نمودن دیوار ها و کف استخر از آن استفاده می شود. البته رنگ های استخری ی دو نوع دارند:

رنگ های استخری آبی و رنگ های استخری سفید . عموما رنگ های استخری ی قابلیت شست و شو دارند و رنگ استخری آبی قابل شست و شو و فام تیره رنگ رال رنگ 5015 آبی تیره است.

همچنین رنگ های استخری پایه آب بوده و با سرعت بیشتری خشک شده و نیازی به حلال های نفتی مانند تینر ندارند. چون این رنگ ها قبل از مصرف با آب مخلوط می‌شوند به آن ها رنگ های بر پایه آب می گویند.
از دیگر مزیت هایی که برای رنگ‌های استخری می‌توان نام برد: عدم نیاز به زیرسازی در این نوع رنگ است. فقط در صورت خرابی بیش از حد دیوار، قبل از نقاشی به بتونه کاری و عایق کاری نانو نیاز می‌باشد.

فروش رنگ استخری آبی با کیفیت بالا

فروش رنگ استخری آبی با کیفیت بالا
رنگ استخری آبی رنگی بدون فرمالین می باشد. فرمالین ماده ای سرطان زا است و برای سلامتی بسیار مضر می باشد. همچنین انواع رنگ های استخری آبی ، قابلیت قلم خوری بسیار خوبی دارند، به همین خاطر مشتریان و مصرف کنندگان این نوع رنگ در بازار زیاد می باشد. خرید رنگ استخری بستگی به ویژگی های رنگ دارد.

بیشتر بخوانید :  کارخانجات رنگ استخر الوان با کیفیت عالی

برخی رنگ های استخری از مواد مرغوبی ساخته نشده اند. اما مواد اولیه بسیار با کیفیت بوده و همین امر موجب شده رنگ استخری آبی در بازار طرفداران زیادی داشته باشد. فروش رنگ استخری آبی در هر دو نوع آن به تمام نمایندگی های عرضه کننده محصولات رنگی توصیه می شود.

فروشندگان می توانند برای جلب رضایت بیشتر مشتریان خود این رنگ را به صورت عمده خریداری نمایند. با مراجعه به سایت اینترنتی رنگ ترنج که مربوط به شرکت رنگسازی ترنج می‌باشد، می‌توانید محصولات آبی از جمله رنگ‌های استخری آن را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما