خرید رنگ صنعتی مخصوص فلز

 

فلز یکی از اقلام کاربردی در زندگی است. که تولیدکنندگان آن، از انواع رنگ های فلز برای جذاب تر کردن فلز ها استفاده می کنند. اگر  به عنوان خریدار رنگ  صنعتی برای فلز، به دنبال اطلاعاتی در مورد خرید رنگ صنعتی مخصوص فلز سحر هستید، لطفا متن زیر را تا انتها مطالعه کنید. ما در متن زیر سعی داریم تا اطلاعات لازمه در این زمینه را در اختیار شما قرار دهیم.

برای رنگ مخصوص فلز باید از شیوه‌های درست برای این کار بهره گرفت. انجام این کار ظاهر زیبایی به فلز می‌دهد و مهم‌تر از آن استحکام فلز را در مقابل رطوبت، نم و اکسیژن بالا می‌برد.

رنگ‌های معمولی استقامت خوبی در مقابل اثرات آب و هوایی ندارند. بنابراین برای پوشش‌دهی فلزات و ورق‌های فولادی باید از رنگ مخصوص فلز استفاده کرد.

خرید رنگ صنعتی مخصوص پارچه الوان

آشنایی با رنگ های صنعتی حرفه ای فلز

رنگ ریزی و رنگ کردن فلز ها یک امر رایج از گذشته ها تا به امروز بوده است. به طوری که بسیاری معتقد هستند که این صنعت به 3000 سال پیش و به کشور چین بازمی گردد. در گذشته بیشتر رنگ ها و رنگ ریزی فلز ها به صورت طبیعی بود و رنگ های مخصوص فلز از رنگ های طبیعی گرفته می شدند.
اما امروزه با پیشرفت صنعت، رنگ های صنعتی مخصوص فلز نیز به این صنعت اضافه شده اند. اگر به دنبال آشنایی بارنگ های صنعتی حرفه ای فلز هستید، باید گفت که مهم ترین چیز در این مورد این است که این رنگ ها متناسب با بافت و سطح فلز تولید می شوند و از این نظر در هنگام رنگ ریزی به فلز آسیبی نمی رسد.

بیشتر بخوانید :  ارائه کننده رنگ اپوکسی استخر

رنگ اپوکسی: از ویژگی‌های این رنگ مخصوص فلزات، استحکام خوب آن در برابر نم و رطوبت هوا است و از اکسیده شدن و زنگ زدن آهن پیشگیری می‌کند. جلا دادن و براق نمودن سطح فلز و جلوگیری از چسبیدن گرد و غبار از دیگر ویژگی‌های آن است. این رنگ چسبندگی فلز را زیاد می‌کند و به آسانی به دیگر سطوح می‌چسبد.

معرفی بهترین رنگ مخصوص فلزات

رنگ اکریلیک: اکریلیک رنگ مخصوص فلز است که توانایی حفاظت از سازه‌های فلزی را در مقابل ساییدگی و پوسیدگی دارد. رنگ اکریلیک پایداری زیادی دارد و دچار ترک خوردگی نمی‌شود. این رنگ که برای پوشش‌دهی استفاده می‌شود در دمای بالا نیز مقاومت خوبی دارد.

رنگ رزینی آلکید: رزینی آلکید برای فلزات کارایی خوبی دارد. از این رنگ برای رنگ‌ کردن ورق گالوانیزه هم استفاده می‌شود. از دیگر کاربردهای آن رنگ کردن سطح فلزات ساختمان است. بافت این رنگ به شکلی است که با درصد چسبندگی زیادی به فلزات می‌چسبد.

رنگ روغنی: این رنگ مخصوص فلز در فضاهای بسته و محصور استفاده می‌شود. اگر در محیط‌های باز از آن استفاده شود به علت تابش نور خورشید از بین می‌رود و دچار ترک خوردگی می‌شود. کارایی خوبی برای محافظت کردن فلز در برابر باران و رطوبت ندارد و بیشتر برای اینکه ظاهر زیبایی به فلز بدهد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رنگ چکشی: چسبناکی و پوشش زیاد، تشکیل ظاهر و جلوه‌ی بافت‌دار، برجسته و برآمده بر روی سطوح، تنوع زیاد در رنگ، استحکام بالا در مقابل ساییدگی و پوسیدگی و کاهش جمع شدن گرد و غبار از خواص رنگ چکشی است. از این رنگ در صنایع متعدد استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید :  خرید اینترنتی رنگ میانی اپوکسی پلی آمید های بیلد

رنگ پلی یورتان: این رنگ از پلی ایزوسیانات تهیه شده است و پایداری مناسبی در مقابل آفتاب دارد. این رنگ مخصوص فلز، از جلوه‌ی درخشان و یکدستی برخوردار است و ویسکوزیته‌‌ی خوبی نیز دارد. زمان خشک شدن رنگ پلی یورتان با سرعت اتفاق می‌افتد و در مقابل نفوذ مواد اسیدی و شیمیایی استقامت دارد.

سطوح فلزی میان پل‌های عابر پیاده، کشتی‌ها، ماشین‌آلات، تجهیزات کشاورزی، قطعات خودرو و سکوهای نفتی از جمله فضاهایی هستند که با این نوع رنگ، رنگ‌آمیزی می‌شوند.

تولید کنندگان انواع رنگ صنعتی در کشور

تولید کنندگان انواع رنگ صنعتی در کشور

تولیدکنندگان انواع رنگ صنعتی در کشور همواره به دنبال این هستند تا با تولید و عرضه بهترین کیفیت رضایت مشتریان خود را جلب کنند و از این طریق فروش رنگ صنعتی خود را افزایش دهند.
تولیدکنندگان این رنگ ها این رنگ های صنعتی را در انواع مختلف تولید می کنند از جمله رنگ رویال متالیک، رنگ صنعتی فله ای، رنگ صنعتی به صورت اسپری، و… که در این بین قیمت اسپری رنگ پارچه به نسبت مناسب تر است.
هم اکنون تولیدکنندگان بسیاری در زمینه رنگ های صنعتی مخصوص فلز، در کشور در حال فعالیت هستند. اما در این کارخانه رنگ سحر توانسته است با تولید رنگ هایی باکیفیت بالا، رضایت مشتریان خود را کسب کند و به عنوان برندی محبوب شناخته شود.

خریدار عمده رنگ صنعتی سحر

خریدار عمده رنگ صنعتی الوان

رنگ های صنعتی به صورت های مختلف به فروش می رسد. اما خریداران این رنگ ها همواره به دنبال راهی هستند تا خرید خود را مقرون به صرفه تر انجام دهند. اگر شما نیز به عنوان یک خریدار رنگ صنعتی سحر این دغدغه را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم خرید خود را به صورت عمده انجام دهید. شما با خرید عمده رنگ صنعتی سحر ، در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد چرا که خرید عمده این رنگ ها قیمت کمتری نسبت به موارد جزیی فروش دارد.

بیشتر بخوانید :  شرکت صادرات ضد زنگ زینک ریچ اپوکسی

خریداران عمده می توانند به منظور تهیه این محصول از طریق نمایندگی های فروش مجاز و یا سایت های اینترنتی معتبر اقدام نمایند و محصولی با کیفیت و با قیمتی مناسب و ارزن را در کمترین زمان ممکن خریداری نمایند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.