خرید ضد زنگ اپوکسی دو جزئی ارزان

به طور کلی ضد زنگ های دو جزئی و ضد زنگ های سه جزئی در راستای پوشش دادن انواعی سطوح از جمله: فلز آهن، آلمینیوم، روی و غیره مورد استفاده واقع می شوند. این پوشش مانع از خورده شدن و همچنین زنگ زدن خواهد بود. از جمله مهم ترین ویژگی های این ضد زنگ اپوکسی دو جزئی، داشتن حالت چسبندگی، داشتن مقاومت فیزیکی، مورد استفاده واقع شدن در صنعت و محیط های دریایی و غیره می باشد. در صورتی که بخواهند از ضد زنگ دو جزئی در معرض نور مستقیم خورشید استفاده شوند،

بایستی روی آن را با ماده ای به نام پلی یورتان بپوشانند. از جمله کاربرد های این ضد زنگ اپوکسی دو جزئی می توان به استفاده از آن برای سازه های دریایی، پوشش دادن لوله ها، پوشش دادن مخزن ها، و همچنین پوشش دادن سازه هایی چون: پل ها و سوله ها، پوشش دادن سطوح گالوانیزه و آلومینیوم و غیره اشاره نمود.

از این رو خرید ضد زنگ اپوکسی دو جزئی ارزان به وضوح دیده می شود. به همین خاطر بیشتر خریداران در پی آن هستند که به خرید ضد زنگ اپوکسی دو جزئی ارزان بپردازند. شما می توانید ارزان ترین ضد زنگ ها را در مجموعه ی ترنج بیابید. این ضد زنگ ها علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.

بیشتر بخوانید :  عرضه انواع ضد زنگ فلزات

تفاوت ضد زنگ اپوکسی دو جزئی با سه جزئی

ضد زنگ اپوکسی دو جزئی

در واقع هدف اصلی تمامی ضد زنگ ها از هر نوعی که باشند چه ضد زنگ دو جزئی و چه ضد زنگ سه جزئی، پوشش دادن سطوح فلز های مختلف به خاطر جلوگیری از زنگ زدن و خورده شدن است. تنها تفاوتی که در دو نوع دو جزئی و یا سه جزئی دیده می شود، تعداد جزء های آن در زمان آماده سازی است.

زمانی که شما می خواهید از این محصولات استفاده نمایید، بایستی ابتدا تعداد جزء های مد نظر را با نسبت های معین ترکیب نمایید.

همین موضوع سه جزئی شدن ضد زنگ و رعایت نسبت صحیح اختلاط نیاز به مهارت کافی توسط تیم مجری عملیات کوتینگ صنعتی دارد.

حتی در سیستم اختلاط دو جزئی ضد زنگ اپوکسی موارد زیادی دیده شده است که به دلیل عدم رعایت نسبت اختلاط صحیح رزین و هاردنر نواقصی در زمان خشک شدن و نتیجه نهایی پوشش ایجاد شده است که پروژه را با سردرگمی مواجه نموده است.

البته گذشته از نحوه ی ترکیب سازی و استفاده ای که این ضد زنگ ها دارند. شما می توانید تفاوت هایی را در میان آن ها از نظر مقاومت و کیفیت مشاهده نمایید.

چه مقدار ضد زنگ اپوکسی دو جزئی برای پوشش دادن یک متر مربع سطح نیاز است؟

مقدار ضد زنگ اپوکسی دو جزئی برای پوشش دادن یک متر مربع سطح به وابستگی از نوع و ضخامت پوشش و همچنین شرایط محیطی متفاوت است. ضخامت پوشش استاندارد معمولا توسط دستگاه نظارت و با توجه به نیاز های پوششی و سامانه پوششی طراحی شده به پیمانکار اعلام می شود.

بیشتر بخوانید :  تولیدات انواع ضد زنگ صنعتی

با این حال، برای یک پوشش متوسط، حدوداً ۰٫۲ تا ۰٫۳ کیلوگرم ضد زنگ اپوکسی دو جزئی برای پوشش دادن یک متر مربع سطح کافی است. برای دقت بیشتر، بهتر است با تولید کننده محصول مورد نظر تماس بگیرید و مقدار دقیق را برای شرایط خاص خودتان دریافت کنید.

فروش عمده ضد زنگ اپوکسی دو جزئی

ضد زنگ اپوکسی دو جزئی
افرادی که مشغول به فعالیت در صنایع مختلف از جمله ساخت و ساز هستند باید به خرید عمده ضد زنگ اپوکسی دو جزئی بپردازند.

نحوه خرید ضد زنگ اپوکسی دوجزئی می تواند از طریق فروشگاه های رنگ صنعتی و یا سایت های معتبر اینترنتی صورت بپذیرد.

به طور مثال در همین صفحه سایت رنگ صنعتی ترنج شما می توانید با پر کردن فرم آغاز همکاری در اسرع وقت از خدمات مشاوره کارشناسان فنی رنگ صنعتی بهره مند شوید.

در واقع در زمان فروش ضد زنگ عمده،خریداران شامل تخفیفات بیشتری خواهند شد. این تخفیفات را شما می توانید در فروشگاه ترنج به صورت رایج مشاهده نمایید.

زیرا این فروشگاه با انصافی که در فروش خود دارد همواره مورد توجه مشتریان خود قرار گرفته است و روز به روز بر تعداد مشتریان آن اضافه خواهد شد.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.