خرید مستقیم رنگ استخری پایه آب

مشخصات فنی رنگ استخری پایه آب

مشخصات فنی رنگ استخری پایه آب

رنگ های استخری، گروهی از رنگ های صنعتی پرکاربرد و اساسی برای پوشش و رنگ آمیزی کف و دیواره های استخر و حوض به کار می روند و دارای مقاومت بالایی در مقابل فشارهای هیدرولیکی یا هیدرواستاتیکی آب بوده و از نفوذ رطوبت، بخار و آب به داخل بافت بتنی یا سیمانی سازه استخر جلوگیری به عمل می آورند. رنگ استخری پایه آب، به عنوان یکی از انواع رنگ های استخری مقاوم و محصولی با کیفیت از شرکت ترنج، بر اساس رزین های پلیمری غیر فعال ساخته شده، که در حین استفاده و ترکیب با مقدار مشخصی آب فعال می شوند و دارای مقاومت بالایی در مقابل رشد جلبک و خزه بوده و همچنین، با عایق بندی قوی و خاصیت سازگاری بالا با آب، باعث عدم ترک خوردگی یا شکاف کف یا دیواره های استخر می شود.
خرید رنگ استخری از شرکت ترنج به صورت عمده و انبوه با نازلترین و مناسب ترین قیمت در اکثر نقاط کشور، هم باعث صرفه جویی در هزینه های خرید گران رنگ های بی کیفیت شده و هم از لحاظ کیفی و عملکردی، می توان از بازده بالای آن در رنگ آمیزی استخر بهره مند شد. بنابراین، در حین خرید بایستی به اصل بودن رنگ استخری که همچون محصولات رنگی شرکت ترنج، حاوی مشخصه های ظاهری و کیفی عالی بوده و در حین استفاده عملکرد و ماندگاری خوبی داشته باشد، دقت کافی به خرج داد.

بیشتر بخوانید :  سفارش بهترین رنگ استخری آبی

مزایای رنگ استخری پایه آب

مزایای رنگ استخری پایه آب
در ادامه به بررسی تعدادی از مزایای اصلی رنگ استخری پایه آب یا همان رنگ استخری اکریلیک، که موجب محبوبیت بالای این رنگ ، نزد مجریان استخر، نقاشان، معماران و پیمانکاران گردیده است می پردازیم.
۱٫ دارای خصوصیات ضد جلبکی و ضد خزه ای عالی
۲٫ دارای حالت ارتجاعی و کشسانی بالا در مقابل فشارهای هیدرواستاتیکی آب
۳٫ دارای ماندگاری بالا در مقابل عوامل جوی و شیمیایی مخرب
۴٫ دارای مقاومت بالا در برابر سایش، خراش و ضربه
۵٫ دارای قیمت مناسب فروش عمده توسط شرکت ترنج
۶٫ عایق بندی و ایزوله قوی بافت کف بتنی یا سیمانی استخر یا حوض
۷٫ دارای قابلیت استفاده آسان و راحت
۸٫ مقرون به صرفه تر نسبت به روش های سنتی مانند ایزوگام
۹٫ عاری از هرگونه بوی بد یا ترکیب تند و مضر

فروشگاه بزرگ رنگ استخری پایه آب

شماتیکی از استخر حاوی پوشش رنگ استخری پایه آّب

شرکت ترنج، با برخورداری از محصولات رنگی با کیفیت و ساخته شده با بروزترین و پیشرفته ترین امکانات و سیستم های مجهز و مدرن، دارای فروشگاه رنگ پایه آب در کلیه نقاط کشور بوده و با ارائه عمده و انبوه این محصول به صورت ارزان قیمت، سعی و تلاش خود را جهت بالا بردن خدمت رسانی به مشتریان داخلی و خارجی به کار بسته است. رنگ استخری پایه آب از جمله این محصولات رنگی می باشد که دارای خواص کیفی و عملکردی بسیار عالی و در مقابل دارای قیمت پایین می باشد.

 

1

  1. رنگ های استخری، گروهی از رنگ های صنعتی پرکاربرد و اساسی برای پوشش و رنگ آمیزی کف و دیواره های استخر و حوض به کار می روند و دارای مقاومت بالایی هستند. با تشکر از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.