خشک کردن رنگ ها با استفاده از کوره پخت رنگ پودری

کوره پخت رنگ پودری چیست و انواع آن کدام است؟

کوره پخت رنگ پودری چیست و انواع آن کدام است؟
کوره پخت رنگ پودری یکی از تجهیزات مهم صنعت رنگ می باشد و علاوه بر ابعاد استانداردی که برای طراحی و تولید آن در نظر می گیرند بر اساس مقدار ماده ای که نیاز به رنگ داشته باشد و فضای کارگاهی که فرایند رنگ کردن درآن اتفاق می افتد طراحی و تولید می‌شود. هر رنگی دارای دمای پخت مشخصی است و جریان هوا نیز باید طبق پخت همان رنگ اندازه گیری و تنظیم گردد.

در حین کار نیز باید به صورت دمای کوره اندازه گیری شود و از یکنواختی آن مطمئن شد. در کوره پخت رنگ پودری، حلالی که در رنگ موجود است از رنگ دفع گردیده و رنگ کاملا خشک می شود.

حرارتی که توسط این کوره تولید می گردد از مبدل حرارتی می باشد و تنظیم حرارت آن توسط ترموستات انجام می شود. یک نوع از این کوره ها به شکل اتاقک می‌باشد و به شکل کانتینر اجرا می گردد.

پخش عمده کوره پخت رنگ پودری

پخش عمده کوره پخت رنگ پودری

کوره پخت رنگ می تواند بنا به سفارش مشتری و تونایی آن از نظر حجم کاری، متفاوت خواهد بود. به غیر از مسایل فنی و نوع عملکرد دستگاه، قیمت آن نیز بسیار مهم می باشد. بحث عمده فروشی از دیرباز در خرید و فروش وجود داشته است و به صورت مستقیم بر روی قیمت کالا تاثیر گذاشته است و تفاوتی در نوع کالاعرضه شده ندارد.

بیشتر بخوانید :  با خرید ارزان و عمده بتونه درزگیر کناف ایران، محصول بيش تري خريداري كنيد

در مورد کوره رنگ نیز این امر وجود دارد و اگر مشتری تعداد انبوه این دستگاه را سفارش بدهد به قیمت عمده و درب کارخانه بدست مشتری خواهد رسید. عرضه مستقیم کالا از کارخانه و محل تولید به دست مشتری معمولا با کاهش قیمت همراه می باشد زیرا واسطه های فروش کاهش مییابند. برخی از فروشگاه ها نیز به خریداران به قیمت عمده این محصول را عرضه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.