رابطه رنگ پلی اورتان سفید براق با چوب

رنگ پلی اورتان سفید براق با چوب

اگر به فکر ساختن مصنوعات چوبی داخل ساختمانی یا افزایش استقامت آن ها هستید بایستی به رنگ پلی اورتان سفید براق هم فکر کنید.

این پوشش چسبندگی بسیار خوبی دارد و میتوان لایه نازکی از آن را بر روی سطح چوب کشید. رنگ پلی اورتان سفید براق مقاومت چوب را به میزان قابل توجهی در مقابل نور خورشید، رطوبت، مواد شیمیایی و ساییدگی بالا میبرد و باعث پایداری آن در شرایط سخت جوی و آب و هوایی و در مقابل ضربه می شود.

این رنگ در دمای اتاق یا حتی در درجه حرارت پایین با سرعت بالایی خشک می شود. همه این خصوصیات در کنار جلوه زیبا و امروزی رنگ پلی اورتان سفید است که در میان همگان به شدت محبوبیت خود را پیدا کرده است.

نحوه استفاده از رنگ پلی اورتان سفید براق

استفاده از رنگ پلی اورتان سفید براق برای آشپزخانه

رنگ پلی اورتان سفید براق یک محصول دو جزیی است و برای استفاده از آن باید رنگ را به نسبت نوشته شده بر روی قوطی آن با هاردنر مخلوط کنید. سطح کار تمیز و بدون آلودگی را پس از بتونه کاری یا آستر فوری احتمالی که برای صاف شدن سطح چوب استفاده کرده اید، با مخلوط رنگ و هاردنر پوشش دهید.

برای این کار می توانید از یک پیستوله استفاده کنید و پیش از استفاده خروجی آن را تنظیم کنید. خوبی رنگ پلی اورتان سفید براق نسبت به رنگ های پودری این است که پستی و بلندی ایجاد نکرده یا حالت سوراخ سوراخ به خود نمی گیرد.

بیشتر بخوانید :  آشنایی با رنگ پلی یورتان سفید نیمه مات باژاک

شرایط نگهداری از رنگ پلی اورتان سفید براق

شرایط نگهداری از رنگ پلی اورتان سفید براق
برای نگهداری این رنگ باید به خاطر داشته باشید که رنگ پلی اورتان سفید براق نیز مانند اکثر رنگ ها قابل اشتعال است پس آن را از آتش، مواد محترقه، و جریان برق قوی که باعث ایجاد آتش سوزی می شوند دور نگه دارید.

بهتر است این رنگ زیر نور خورشید نیز نباشد تا از بالا رفتن درجه حرارت مخصوصا در شهرهای گرمسیر جلوگیری شود. عنوان حلال نیز از تینر فوری پلی اورتان استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.