رنگ اپوکسی فنولیک عایقی مناسب برای اسید و مواد شیمیایی

رنگ اپوکسی فنولیک شامل چه ترکیباتی است؟

رنگ اپوکسی فنولیک شامل چه ترکیباتی است؟
یکی از رنگ های محافظتی که دارای چسبندگی بسیار بالایی با سطوح می باشد، رنگ اپوکسی فنولیک می باشد. رنگ اپوکسی فنولیک از رزین اپوکسی و بخش سخت کننده از جنس پلی آمید تشکیل شده است. این رنگ مقاومت بسیار زیادی در مقابل عوامل محیطی مانند فیزیکی، شیمیایی دارد مثلا اگر سطحی که با رنگ اپوکسی پوشیده شده باشد در برابر رطوبت قرار بگیرد و یا برخورد فیزیکی با آن سطح ایجاد شود، دچار هیچ خراشیدگی نخواهد شد.

اپوکسی ها توانایی تولید پلیمرها را دارد و رنگ اپوکسی فنولیک به دلیل وجود رزین دارای مقاومت الکتریکی بالایی می‌باشد. ترکیبات اپوکسی دارای انواع رنگ ها می باشند که یک نوع آن رنگ اپوکسی فنولیک است.

فروش رنگ اپوکسی فنولیک برای حفظ سطوح فلزی در برابر خوردگی و اکسید شدگی اهمیت بالایی دارد. رنگ اپوکسی فنولیک از دو جزء اپوکسی فنولیک و هاردنر پلی آمین تشکیل شده است. این رنگ مقاومت بالایی در برابر خوردگی و اکسید شدن فلزات ایجاد می کند. هم چنین این رنگ تا دمای 150 درجه ی سانتیگراد نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهد . در نظر داشته باشید که شما هنگام استفاده باید دو جزء مورد نظر را با نسبت معین با هم ترکیب کنید . سپس به مدت حدودا 20 دقیقه آن ها را هم بزنید . طریقه ی مصرف آن نیز به صورت پاشش توسط اسپری و یا استفاده از قلم مو و غلطک می باشد . در ادامه به به بررسی مجموعه ی ترنج و عملکرد می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید :  قیمت پرایمر زینک ریچ اپوکسی دو جزئی

کاربرد های مختلف رنگ اپوکسی فنولیک

کاربرد های مختلف رنگ اپوکسی فنولیک
این نوع رنگ دارای انواع مختلفی است که یک نوع آن دارای مقاومت بالای شیمیایی است و نوع دیگری که انعطاف پذیری زیادی دارد و معمولا به عنوان عایق مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ ها کاربرد های متنوعی دارند، به عنوان مثال کانال کولر یا مسیر تهویه که با رطوبت ارتباط مستقیم دارد، توسط این رنگ پوشیده می شود. مکان هایی که دارای درجه حرارت بالا باشند و یا نیاز به عایق داشته باشند با این نوع رنگ ها محافظت می شوند. این نوع رنگ ها به دلیل کاربردهای بسیار زیاد در صنایع، همیشه تولید می شود.

آستر اپوکسی فنولیک

در خرید اپوکسی فنولیک بایستی دقت کرد این اپوکسی معمولا آستر مخصوص به خود را دارد و در اکثر جاهایی که در معرض غبار الات اسیدی هستند استفاده از این اپوکسی به همراه آستر مخصوص فنولیک تا حد زیادی مناسب بوده و در برخی موارد نیازی به اپوکسی میانی نمی باشد چرا که توان مقاومتی اپوکسی فنولیک به همراه آستر مخصوص آن بسیار بالا بووده و به صورت اختصاصی جهت پاسخگویی به همبن موارد طراحی شده است.

خرید رنگ اپوکسی فنولیک

اگر به رنگ اپوکسی با قیمت درب کارخانه نیاز دارید باید به دنبال فروشگاهها و نمایندگی هایی باشید که محصولات خود را به صورت عمده به فروش می رسانند. برخی از سایت های فروشگاهی که دارای نمایندگی به صورت حضوری نیز هستند به دلیل ارتباط مستقیم با کارخانه و حذف واسطه ها دارای محصولاتی با قیمت های بسیار مناسبی هستند و به قیمت عمده به مشتریان عرضه می شود.

بیشتر بخوانید :  قیمت مناسب ضد زنگ اپوکسی فلز روناس

  مجموعه ترنج سال هاست در زمینه ی خرید و فروش انواع ضد زنگ و رنگ های صنعتی فعالیت داشته است. این مجموعه با سابقه ی درخشانی که دارد ؛ تمامی ابزار آلات و ادوات مورد نیاز برای استفاده از ضد زنگ ها فراهم می نماید . ابزارهایی مانند اسپری، قلم مو، غلطک، انواع رقیق کننده ها  و … در این مجموعه موجود می باشند . شما می توانید در خصوص فروش رنگ اپوکسی فنولیک همه روزه با مشاوران و کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید و از مشاوره ی رایگان آن ها استفاده کنید. ضمن این که امکان خرید حضوری و اینترنتی برای شما عزیزان فراهم می باشد. هم چنین می توانید با بررسی نظرات و کامنت های مشتریان پیشین مجموعه ی ترنج ، از حسن عملکرد این مجموعه مطمئن شوید. سپس با اعتماد کامل خرید خود را انجام دهید .

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.