رنگ روغنی استاندارد سحر مناسب برای همه سطوح

رنگ روغنی استاندارد سحر با قابلیت شستشوی بالا

رنگ روغنی استاندارد سحر با قابلیت شستشوی بالا

رنگ روغنی استاندارد سحر یکی از بهترین رنگ آلکیدی و رنگ سوله با کیفیت عالی است. رنگ روغنی این برند به راحتی قابل شستشو می باشد. از رنگ روغنی استاندارد سحر برای پوشش داخلی و خارجی ساختمان استفاده می نمایند. ماده اصلی در این رنگ رزین آلکید است و حلال آن تینر است. تنوع زیاد رنگ در رنگ روغنی  استاندارد سحر موجب شده تا برای انواع دکوراسیون مورد استفاده قرار بگیرد.

در مقایسه با رنگ نیم پلاستیک رنگ روغنی استاندارد سحر قابلیت شستشو دارد. شرکت تولید کننده سحر سال های طولانی است که در این صنعت تولید کننده هستند و استاندارد ها و گواهینامه های مختلف را برای محصولات خود دریافت نموده اند.

قیمت این رنگ در بازار با توجه به کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب است و چون حلال این رنگ تینراست برخلاف رنگ اپوکسی به سرعت خشک می شود. در رنگ های اپوکسی نیاز به هاردنر و خشک کن هست تا در فرایند خشک شدن تسریع گردد پس در نظر داشته باشید در گرفتن قیمت رنگ اپوکسی قیمت هاردنر آن را هم بپرسید.

استفاده از رنگ روغنی سحر نیز ساده است. پوشش دهی رنگ روغنی بسیار زیاد است و به همین دلیل برای پوشاندن عیوب سطوح نیز استفاده می شود. به هنگام استفاده از این رنگ بوی آزار دهنده ایجاد می شود چون حلال رنگ تینر است.

بیشتر بخوانید :  فروش به قیمت درب کارخانه رنگ های امولسیونی لتو

قیمت عمده رنگ روغنی سحر در فروشگاه های رنگ

قیمت عمده رنگ روغنی سحر در فروشگاه های رنگ

برای خرید عمده رنگ روغنی سحر کافی است به فروشگاه های عرضه مستقیم این محصول مراجعه نمایید. رنگ برند سحر در اکثر مراکز فروش رنگ وجود دارد و فروش این رنگ انجام می شود. اگر به دنبال خرید عمده و قیمت محصول با قیمت درب کارخانه هستید باید از طریق فروشگاه هایی که نمایندگی مستقیم این محصول را دارند، خرید نمایید. اگر به حجم زیاد رنگ روغنی سحر احتیاج داشته باشید این محصول را با قیمت عمده که بسیار مناسب تر از قیمت خرده فروشی است تهیه نمایید. رنگ روغنی سحر به دلیل دریافت استاندارد های لازم در تولید از اولین برند های تولید کننده رنگ با کیفیت است.

این شکل از خرید رنگ های روغنی و صنعتی از جمله رنگ اپوکسی و رنگ پلی اورتان نیز باید با دفت کافی و ضمن مشورت با کارشناسان متخصص صورت گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.