رنگ رویه آلكید ملامین كوره ای با كیفیت عالی

رنگ رویه آلكید ملامین بر پایه رزین آلكید كوتاه روغن ساخته می شود. رنگ های كوره ای دو دسته دارند. حلال یك دسته از آن ها آب و حلال دسته ی دیگر تینر می باشد.

رنگ رویه آلكید ملامین كوره ای جز دسته های محلول در آب است. مانند دیگر روغن های كرچك، نارگیل و.. كه محلول در آب هستند، حلال این رنگ نیز آب است.

مشخصات رنگ رویه آلكید ملامین كوره ای

رنگ رویه آلكید ملامین كوره ای در برابر شرایط آب و هوایی و نفوذ رطوبت و آب مقاوم است. در برابر ضربات فیزیكی پایدار است و از خود انعطاف نشان می دهد.

در كنار قابلیت مكانیكی خوب مانند سختی و انعطاف پذیری و مقاومت در برابر ضربه، چسبندگی بسیار بالایی به سطح زیرین خود دارد. براقیت خود را برای سالیان متمادی حفظ می كند كه این پایداری رنگ را مدیون آمینو رزینی است كه در ساخت آن استفاده كرده اند.

رنگ رویه آلكید ملامین كوره ای در انواع رنگ ها

كاربرد رنگ رویه آلكید ملامین كوره ای

 

كاربرد رنگ رویه آلكید ملامین كوره ای
روش استفاده از رنگ رویه آلكید ملامین كوره ای به صورت اسپری یا غوطه ور شدن است تا پس از رنگ آمیزی سطحی صیقلی ایجاد شود. نباید جای اثری مانند رد قلم مو و … روی آن باقی بماند.

از این رنگ برای تجهیزات ادارات، لوازم منزل و آَشپزخانه كه معمول فلزی هستند از رنگ رویه آلكید ملامین كوره ای استفاده می شود.

یكی از رنگ هایی كه از طرف ایران در حال صادرات این همین رنگ رویه آلكید ملامین كوره ای می باشد.

بیشتر بخوانید :  فروشندگان رنگ پلی یورتان پارس اشن چه كساني هستند؟

كشور هایی مانند پاكستان، عمان، قطر، عراق، امارات، روسیه، افغانستان، ارمنستان و… كشور های خوبی برای صادرات به آن ها در حجم بالا هستند.

محیط نگهداری رنگ رویه آلكید ملامین كوره ای باید در دمای اتاق یعنی حدود ۲۵ درجه سانتی گراد باشد. در صورت خرید عمده این رنگ می توانید آن را برای ۶ ماه نگهداری كرده و سپس استفاده كنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.