رنگ رویه اپوکسی کف مقاوم در برابر عوامل آسیب زای محیط

رنگ رویه اپوکسی کف چه کاربردی دارد؟

رنگ رویه اپوکسی کف چه کاربردی دارد؟

رنگ رویه اپوکسی کف دارای کاربرد های بسیاری و به ویژه در بخش صنعت است و دارای مقاومت بالایی نیز می باشد. این رنگ ها دارای رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمید می باشد و این محصول را به عنوان آکریلیک لاتکس می شناسند که در پوشش برای کف استفاده می شود.

رنگ رویه اپوکسی کف لایه مقاوم را در کف ایجاد می کند و اپوکسی که در آن وجود دارد باعث اتصال محکم به سطح می شود. رنگ رویه اپوکسی کف به دلیل وجود اپوکسی در برابر تردد بالا بسیار مقاوم است و این ماده موجب می شود که رنگ پوسته نشود.

کاربرد این رنگ در سطوحی است که به عنوان کفپوش استفاده می شوند. مثلا مقاومت این رنگ در برابر رطوبت بسیار خوب است به همین دلیل برای حمام مورد استفاده قرار می گیرد. مثال های مشابهی برای سونا یا استخر نیز وجود دارد که مهمترین عامل بیرونی که موجب آسیب به سطوح می شود رطوبت است. مکان های تجاری پر رفت و آمد که به دلیل فعالیت بالا در آنها امکان خراب شدن سطوح بیشتر است و به همین دلیل رنگ اپوکسی کف بیشتر بکار می رود.

رنگ اپوکسی کف را از کجا تهیه نماییم؟

رنگ رویه اپوکسی کف چه کاربردی دارد؟

عرضه مستقیم رنگ اپوکسی کف توسط تولید کنندگان و از طریق نمایندگی ها و نمایشگاه های متعددی که در طول سال برگزار می گردد، انجام می شود. برای خرید با قیمت مناسب و ارزان می توانید از طریق خرید درب کارخانه اقدام نمایید و یا با ارتباط مستقیم با تولید کننده محصول را با قیمت عمده خرید کنید.

بیشتر بخوانید :  معرفی کامل رنگ اپوکسی سالونت فری

فروشگاه های رنگ در سطح شهر موجود است و معمولا بهترین مراکز دارای انواع محصولات صنعت رنگ می باشند. فروش این محصول توسط فروشگاه های اینترنتی وابسته به تولید کنندگان نیز انجام می شود که رنگ اپوکسی کف را با قیمت بسیار ارزان تر عرضه می کنند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.