سفارش حضوری رنگ اپوکسی تهران با کیفیت عالی

رنگ اپوکسی، یکی از پوشش های رنگی بسیار مقاوم است که در صنعت نیز به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ شامل دو گروه عمده یعنی رنگ های اپوکسی پلی آمید و پلی آمین می باشد. 

رنگ های اپوکسی پلی آمید به خاطر قدرت بالا در برابر نفوذ آب، در مناطقی که رطوبت بیشتری وجود دارد، به کار می روند. علاوه بر این، منعطف تر نیز می باشند. چسبندگی آنها روی سطوح نیز عالی است. 

رنگهای اپوکسی آمین هم در برابر مواد شیمیایی مانند اسید ها، بازها، حلال ها و مشتقات نفتی مقاومت خوبی دارند از این رو در رنگ آمیزی ظروف مواد غذایی به کار گرفته می شوند. 

رنگ اپوکسی تهران با کیفیت عالی را می توان به صورت حضوری سفارش داد.

سفارش حضوری رنگ اپوکسی تهران با کیفیت عالی

چگونه سطوح را برای به کارگیری رنگ اپوکسی باید فراهم کنیم؟

چگونه سطوح را برای به کارگیری رنگ اپوکسی باید فراهم کنیم؟همان طور که اشاره شد، رنگهای اپوکسی برای سطوحی استفاده می شوند که باید در برابر خطراتی همچون سایش، زنگ خوردگی، واکنش با مواد شیمیایی و رطوبت، محفوظ بمانند.

به همین خاطر اجرای آن از اهمیت زیادی برخوردار است. برای این منظور، ابتدا زیرسازی سطح انجام می شود. بعد از آن باید سطوح را به کمک مواد شوینده به طور کامل شست و شو داد و هر نوع آلودگی را پاک نمود. به کمک دستمال های نم گیر هم باید، رطوبت سطح به طور کامل گرفته شود.

بیشتر بخوانید :  معروفترین رنگ اپوکسی درجه ۱

نکته ی مهمی که در این رابطه باید اشاره کرد، عدم کاربرد تینر برای پاکسازی سطوح است. بهترین محلولی که می توان پیشنهاد داد، جوهر نمک می باشد. 

در صورتی که ترک در سطح مورد نظر وجود دارد باید به طور کامل بازسازی و ترمیم شود. همچنین هرگونه ناصافی و برجستگی نیز به کمک لوازم خاص همچون سنباده، برطرف گردد تا به رنگ اجازه دهد به صورت یکدست پخش شود. 

برای آستر هم از خود همین رنگ می توان استفاده نمود. زیرا قابلیت آن را دارد که به صورت چند لایه استفاده شود. همچنین باید سطوح فلزی که دچار زنگ خوردگی شده اند را به طور کامل، تسطیح نمود. 

بهترین مرکز فروش رنگ اپوکسی تهران

بهترین مرکز فروش رنگ اپوکسی تهرانبهترین مرکز فروش رنگ اپوکسی تهران، طیف بسیار متنوعی از این رنگ ها برای کاربردهای مختلف صنعتی و غیر صنعتی را ارائه می کند. رنگهای مات، نیمه مات و براق که برای اهداف متعددی استفاده می شوند هم به وفور در این مرکز یافت می شوند. علاوه بر این انواع پرایمر های زینک دو جزئی و سه جزئی هم در آن عرضه می گردند.

این سایت نیز به عنوان فروشگاه اینترنتی این مرکز، آماده هر گونه خدمات به مشتریان و متقاضیان این محصولات می باشد. بهترین رنگ اپوکسی به صورت عمده در سراسر کشور عرضه می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.