شرکت صادرات رنگ استخری ضد رطوبت

مشخصات کامل رنگ استخری ضد رطوبت

مشخصات کامل رنگ استخری ضد رطوبت
سطح داخل یک استخر به دلیل مجاورت مداوم با آب و رطوبت، باید با استفاده از رنگ‌های مخصوص نقاشی شوند. برای نقاشی استخرها، باید از رنگ استخری ضد رطوبت استفاده شود. رنگ استخری ضد رطوبت در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند که هر یک از انواع آن، دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود هستند.

این رنگ‌ها قدرت چسبندگی بسیار بالایی داشته و لایه‌ای بسیار مقاوم را برای سطوح داخل یک استخر به وجود می‌آورند که در مجاورت طی زمانی بسیاری طولانی در برابر آب، کوچک‌ترین آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌شود.

رنگ استخری ضد رطوبت در انواع گوناگونی تولید و به بازار عرضه می‌شود؛ از انواع رنگ‌های استخری ضد رطوبت می‌توان به محصولاتی اشاره کرد که با پایه نانو تولید می‌شوند و با مقاومت بسیار بالا و قابلیت ارتجاعی شگفت انگیز خود در مقابل هرگونه مواد و ترکیب شیمیایی، بهترین پوشش برای سطح داخل استخرها در برابر نفوذ رطوبت می‌باشند. این نوع از رنگ استخری، از مهم‌ترین ویژگی‌های با کیفیت‌ترین رنگ‌های استخری برخوردار است؛

این نوع رنگ ضد جلبک و لجن، آنتی باکتریال، بی‌بو، ضد قارچ، ضد حریق و همچنین غیر سمی هستند و می‌توان از آن برای نقاشی تمامی سطوح داخل یک استخر استفاده کرد.

این نوع رنگ استخری متفاوت با خاصیت ضد رطوبت خود، می‌تواند هر نوع استخری را به طور کامل آب بندی و در برابر هرگونه رطوبت مقاوم سازی نماید.

بیشتر بخوانید :  ارائه کننده رنگ استخری پلیمری

علاوه بر خواص ضد رطوبتی که برای انواع استخرها به وجود می‌آورند، با استفاده از این رنگ‌ها می‌توان ظاهری بسیار جذاب برای انواع استخرها به وجود آورد.

قیمت فروش رنگ استخری ضد رطوبت

قیمت فروش رنگ استخری ضد رطوبت

رنگ‌های استخری در بازار با قیمتی متنوع به فروش می‌رسند. بسیاری از فروشندگان طمع کار محصولات بی‌کیفیت خود را با بالاترین قیمت در بازار عرضه می‌کنند.

مرکز معتبری مانند شرکت ترنج که در حیطه ارائه رنگ استخری در انواع مختلف با بهترین کیفیت ممکن مشغول به فعالیت می‌باشد، بهترین انتخاب برای مشتریان جهت تهیه مرغوب‌ترین رنگ‌های استخری با قیمتی بسیار مناسب در حد عمده می‌باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.