ضد زنگ زینک کرومات زرد رنگ، یک ضد زنگ قوی

ضد زنگ زینک کرومات زرد رنگ یک لایه محافظتی در برابر عوامل خوردگی قوی است. چنین ضد زنگ قوی ای معمولا برای محیط ها صنعتی و نیمه صنعتی استفاده می شود.

این رزین بر پایه آلکید هوا خشک و اپوکسی ساخته شده و یک رنگ آلکیدی محسوب می شود.

علاوه بر مقاومت بالای آن در برابر خورنده های قوی، این پوشش مقاومت مناسبی را در برابر عوامل جوی بسیار شدید از خود نشان می دهد که از آن یک ضد زنگ قوی ساخته است. نکته مهمی که در آن رعایت شده چسبندگی خوب بر روی سطح فلزی است.

ضد زنگ زینک کرومات با قابلیت‌ها و کاربردهای گسترده، اعتباری جهانی را در بر دارد. بسیاری از کشورها با بهره برداری از این محصول، مانع زنگ زدگی اجسام مختلف، می‌شوند.

  • سهولت در استفاده
  • کاربرد فراوان
  • کیفیت بسیار بالا
  • مرغوبیت فوق العاده
  • ماندگاری بلند مدت
  • مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف

و بسیاری از دلایل دیگر، موجب شده‌اند که سالانه با افزایش میزان صادرات ضد زنگ زینک کرومات مواجه شویم. امروزه شاهد نیاز روز افزون بسیاری از صنایع مختلف از این محصول کاربردی و منحصر بفرد هستیم. لذا بسیاری از شرکت‌های تولیدی مرغوب و باکیفیت، با درآمد چشمگیر حاصل از صادرات این تولیدات، مواجه خواهند بود.

به علاوه ین چسبندگی در سایر لایه های استری نیز وجود دارد.

رنگ زینک کرومات قابلیت اعمال بر روی سطوح نامنظم را دارد. این رنگ به عنوان یک پوشش محافظ برای فلزات استفاده می شود و می تواند بر روی سطوح صاف و نامنظم اعمال شود. با این حال، برای به دست آوردن نتایج بهتر، بهتر است که سطح قبل از اعمال رنگ، به صورت صاف و تمیز باشد. همچنین، برای اعمال رنگ زینک کرومات به سطوح فلزی، باید از فرآیندی به نام تمیز کردن سطح استفاده کرد تا سطح از هرگونه آلودگی و روغنی پاک شود و رنگ به خوبی بر روی سطح چسبیده و پایدار باشد.

بیشتر بخوانید :  کارخانه ضد زنگ شیمیایی آلکیدی

رنگ زینک کرومات یکی از رنگ‌های مهم در صنعت است که به دلیل خواص ضد زنگ و ضد خوردگی آن، در بسیاری از کاربردهای صنعتی و غیرصنعتی استفاده می‌شود. برخی از کاربردهای این رنگ عبارتند از

:1- پوشش دهی فلزات: رنگ زینک کرومات به دلیل خواص ضد خوردگی و ضد زنگی که دارد، به عنوان یک پوشش برای فلزات استفاده می‌شود. این پوشش می‌تواند برای محافظت از فلزات در برابر عوامل مختلف مانند رطوبت، اکسیداسیون و خوردگی استفاده شود.

2- پوشش دهی برای خودروها: رنگ زینک کرومات به دلیل خواص ضد زنگی و ضد خوردگی، به عنوان یک پوشش برای قطعات خودروها مانند جعبه دنده، ترمز و سیستم تعلیق استفاده می‌شود. پوشش مذکور می‌تواند علتی برای کاربرد طولانی قطعات خودرو شود.

3- پوشش دهی برای محصولات الکترونیکی: رنگ زینک کرومات به دلیل خواص ضد خوردگی و ضد زنگی، به عنوان یک پوشش برای محصولات الکترونیکی مانند مدارهای چاپی و قطعات الکترونیکی استفاده می‌شود. این کوتینگ می‌تواند موجب افزایش عمر مفید محصولات الکترونیکی نیز گردد.

4- پوشش دهی برای محصولات غذایی: رنگ زینک کرومات به دلیل خواص ضد خوردگی و ضد زنگی، به عنوان یک پوشش برای محصولات غذایی مانند قوطی‌های غذایی و بطری‌های آب استفاده می‌شود. این پوشش می‌تواند باعث افزایش عمر مفید محصولات غذایی گردد.

5- پوشش دهی برای محصولات آرایشی و بهداشتی: رنگ زینک کرومات به دلیل خواص ضد خوردگی و ضد زنگی، به عنوان یک پوشش برای محصولات آرایشی و بهداشتی مانند بطری‌های ادکلن و لوازم آرایشی استفاده می‌شود. این پوشش می‌تواند دلیلی برای افزایش کارکرد محصولات آرایشی و بهداشتی باشد.

ضد زنگ زینک کرومات زرد رنگ را می توان به عنوان آستر برای سازه های مختلفی که از فلز ساخته شده اند استفاده کرد؛ مانند انواع ماشین های صنعتی، تجهیزات، سوله ها، نرده ها، در و پنجره ها یا حتی لوازم خانگی و … یک سری از موارد گفته شده حتی برای محیط های معمولی نیز هستند و می توان آن جا نیز از ضد زنگ زینک کرومات زرد رنگ استفاده کرد.

به دلیل خاصیت ضد زنگی قوی استفاده از آن برای محیط های دریایی  و حتی پوشش ورق فلزی طرح دار برای نما و پنجره های ساختمان نیز انجام می شود.

بیشتر بخوانید :  فروش عمده رنگ اتومبیل صادق کحالی

استفاده از ضد زنگ زینک کرومات زرد رنگ در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی

استفاده از ضد زنگ زینک کرومات زرد رنگ در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی

با وجود همه این ها باید به خاطر داشت که ضد زنگ زینک کرومات زرد رنگ یک زیر ساز است و برای استفاده آن در فضای باز بهتر است که پوششی مانند پلی یورتان بر روی آن زده شود.

در غیر این صورت کم کم ضد زنگ حالت گچی می شود و قابلیت خود را از دست می دهد. معمولا برای پوشش دهی با ضد زنگ زینک کرومات زرد رنگ از قلم مو استفاده می شود تا بشود همه جای سطح را با آن پوشش داد و حفره، درز یا خلل و فرجی از قلم نیفتد.

عوامل موثر برای صادرات موفقیت آمیز:

برخی از عوامل می‌توانند بر روی صادرات موفقیت آمیز این کالاها نقش بسزایی داشته باشند. لذا صادرکنندگان با تکیه به این عوامل و اصول کاربردی، می‌توانند از مزایای صادرات این کالاها بهره‌مند گردند. از جمله این عوامل عبارتند از:

انتخاب بهترین برند برای صادرات ضد زنگ زینک کرومات آلکیدی (شرکت ترنج)

بررسی قیمت مناسب و مقرون به صرفه

بررسی شرایط مطلوب و مناسب برای صادرات آنها

3

  1. سلام
    زینک کرومات زرد بر روی اسکلت فلزی در کل قیمت بیشتری نسبت به ضد زنگ زینک کرومات آبی دارد؟

  2. ضد زنگ زینک کرومات را برای اسکلت فلزی در آب و هوای تهران استفاده کردم بسیار عالی بود دیتا شیت هم میدهند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.