عایق ضد شوره نانو و خصوصیات خرید و قیمت آن

خصوصیات و کاربردهای عایق ضد شوره نانو

خصوصیات و کاربردهای عایق ضد شوره نانو

با بخار آب سطوح مصالح، نمک های محلول در آب روی سطح باقی می مانند و باعث ایجاد شوره و سفیدک می شوند. عایق ضد شوره نانو با تکنولوژی که در ساخت آن استفاده شده، در مصالح ورود کرده و با خاصیت آبگریزی که دارد، از ورود آب جلوگیری می کند و در نهایت از ایجاد شوره پیشگیری خواهد شد.
عایق های ضد شوره تا حدود یک سانتی متر هم به مصالح نفوذ می کنند و جلوی نفوذ آب را می گیرند. استفاده از ضد شوره های نانو آسان است و با یک برس یا غلطک می توان بر روی سطح مورد نظر، ضد شوره را استفاده کرد.
ضد شوره های نانو ارزان و بی ضرر هستند و در برابر اشعه فرابنفش پایداری مناسبی دارند همچنین از مهمترین ویژگی های ضد شوره های نانو عمر طولانی آن ها است. از عایق ضد شوره نانو که در دبه های ده کیلویی عرضه می شود می توان در کارهای ساختمانی و رنگ نمای ساختمان در جاهای مرطوب هم به عنوان پرایمر و آستر و هم بعد از اجرای رنگ نانو نما به عنوان لاک محافظ استفاده نمود چرا که این عایق ضد شوره نانو بی رنگ بوده و و شفافیت آن باعث می شود هیچ گونه تغییر فام در رنگ نما مشاهده نگردد و در عین حال محافظت کافی نیز خواهد داشت.

بیشتر بخوانید :  خرید رنگ روغنی الوان با بهترین کیفیت

خرید عایق ضد شوره نانو

خرید عایق ضد شوره نانو

فروشگاه ها و مراکز فروش رنگ و برخی مصالح فروشی ها، عایق ضد شوره نانو را برای فروش دارند که عرضه عمده هم دارند. این نوع ضد شوره ها قیمت بالایی ندارند ولی برای خرید مطمئن تر می توان قیمت آن ها را در فروشگاه های مختلف جستجو نمود سپس خرید انجام شود.
فروشگاه های اینترنتی هم هستند که فروش ضد شوره های نانو را انجام می دهند و با انتخاب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر می توان خرید مطمئنی داشت.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.